radekkrupka píše:Prozatím jedu v analogu, ale ovládání kolejiště prozatím není dořešené a už vůbec né hotové. Každá staniční kolej, včetně kusých, je izolovaná od okolí. Každá skupina výhybek (většinou celé zhlaví) jsou vodivě propojené a funguje jako jeden izolovaný kus. Veškeré vývody jsou pod desku ukončené v čokoládách (aby se při dalším zapojování nelomcovalo s drátky připájenými ke kolejím). Co jsem zatím pochopil, tak tento systém umožňuje do budoucna analog i digitál, samozřejmě s jistými mantinely. Můj plán je navržený tak, aby nevyžadoval prozatím velké elektrikářské schopnosti, jako vratné smyčky, autobloky atd... a přitom se dalo celkem smysluplně jezdit. Jednotlivé traťové úseky mezi stanicemi jsou jako jeden vodivý celek, ony totiž nejsou příliš dlouhé a vejde se tam defacto jenom jedna souprava.
Jinak používám normální izolované a vodivé spojky kolejnic od Tilliga. Každý vodivý úsek má napájení na několika místech, min. 2.
Je to, na co ses ptal?
Ajo, je

Vlastne vic, nez na co jsem se ptal

Z galerie prave nebyly tyhle veci vidny. Treba mne napadlo, jestli nedelas u koleji z kraje izolacni usek akorat na lokomotivu, ktery se pripojuje podle nastaveni cesty a prip. jde jeste samostatne vypnout, nebo je napajeny pres diodu, takze vjet pres nej jde automaticky pokud je cesta, odjet ale jen po souhlasu. Ten prostredni kus pro vozy pak bud nechat pod proudem furt, nebo taky diodou napajet z krajnich useku. Ale to jsou jen takove uvahy

Na digital to pak vsechno propojis v jeden celek a je
