Tak jsem zase posunul o kousek dál, nakonec na modelu nebylo stříkáno vůbec nic, protože to v podstatě nemělo smysl, bohužel je to stavba od rámu přes poměrně komplikovanou skříň a stavět to jako dva samostatné celky, které by umožnily nastříkání vozu, to by se mi nepovedlo, těch spojení spodku se skříní je tam mnoho, tam bych neudržel rovinu. Takže štětec a velká trpělivost, nakonec lehce přestřik polomatným lakem. Chybičky se tam ještě najdou, na některá místa je skoro nemožné se dostat....
Jinak je to mimo rozsochy s pojezdem 59V, brzdové rozpory se zdržemi, budku a šest sedel skříně - už jen evergreen, nějaký drát a šachty spřáhla uříznuté z nějaké kinematiky. Spřáhlo třmenové je tam napevno nepohyblivé strčené v zalepené šachtě, při délce vozy přes nárazníky 110 mm to nepotřebuje., takže krátké spřáhlo tam dát jde, ale nebude fungovat

To umožnilo udělat kostru spodku i na představku podle skutečnosti. Samozřejmě jsou spřáhla uložena tak, aby byla zkrácená vzdálenost mezi nárazníky vozů
vnitřek skříně ještě bude dokončován - rez + zbytek substrátu, zatížen je pásky olova zespodu na skluzech výsypky
takže ještě popis St 533520, OKR DOPRAVA N.P. OSTRAVA, dom. stanice Ostrava hl.n., ložné zboží důlní kámen, uhlí