Po delší době mi doma nechali zase trochu peněz a tak jsem mohl nakoupit další materiál a trochu popolézt se stavbou. Nyní se budu plně věnovat napojení Oslavan. Z jedné strany přes elektrárnu do části za kulisou a z druhé strany širá trať až k nejdelšímu mostu a pak až do Bránic. Protože jsem délku tohoto dílu prodloužil,je užitná délka Oslavan až 2000mm. Délky kolejí se pěkně prodloužily a už nebude do Oslavan nutně jezdit jen sólo 850. Problém je trochu s tím místem,kde jsem na obrázku udělal tu čáru. Tam je bohužel trať dost blízko stanici. Na tomto místě tratě cca 1800mm délky bude trať vedena v zářezu a ten by se "teoreticky" měl postarat o optické oddělení. Snad se to povede,ale mohl by tam být třeba hustý les,nebo něco podobného. Na trati nakonec nebudou,žádné zbytečnosti a rušivé elementy. Prostě běžná širá trať. Oblouk R310 do Oslavan,jsem původně chtěl šoupnout do tunelu,ale mám strach,aby nebylo pře tunelováno. Spíš bych to viděl na vysoký skalní zářez (vlak jedoucí soutěskou) na skalách borovice a křoví. Zářez by mohl opět podle předchozích typů sloužit jako kulisa vratného oblouku.
Pak se budu věnovat M.Bránicím a až budou hotové obě tyto části spojím.
http://tauvec.rajce.idnes.cz/STAVBA#DSCN0501.jpghttp://tauvec.rajce.idnes.cz/STAVBA#DSCN0502.jpghttp://tauvec.rajce.idnes.cz/STAVBA#DSCN0504.jpgTrochu čísel.
zatím spotřebováno 12m flexi Tillig, 6m flexi Kuehn. a několik oblouků kusového kolejiva.
5 běžných tabulí OSB, 3 role gumy , 2 kyblíky duvilaxu, 200ks vrutů, 50ks podložek, 60m kabelu.....
Finance raději nepočítám