od cernos » ned 03 čer, 2012 5:52 pm
Jj máš to v pořádku. Já jsem jen ty úseky nedělal tak dlouhý, ale jen poloviční. Druhou polovinu jsem využil na klasický úsek z toho důvodu, aby za sebou mohly jet dva vlaky v těsné blízkosti - to především v jednosměrně průjezdné smyčce v SN. Než jsem začal používat moduly vratné smyčky, měl jsem to vymyšlené zcela jinak: přepínání polarity mělo řešit relé, které by bylo ovládáno výhybkou na vjezdu/výjezdu do/ze smyčky, stejně jako je řešeno napájení srdcovky (u vratky by bylo mikrospínačem ovládané relé). Jediná nevýhoda je, že to není blbuvzdorné - když prostě pustíš loko do smyčky a zapomeneš si přehodit výhybku na vjezdu/výjezdu máš na zkrat zaděláno - a to někdy nemůžeš zaručit, protože vlak může přes tuto výhybku vjíždět do nádraží smyčky a zároveň může druhý vlak SN opouštět a vjíždět ke výhbce na čekání, no a to je problém...
železničním modelářem od roku 2011 - TT, DCC