Po dalším vysedávání u kompu do pozdních nočních hodin a bezesné noci jsem si opět dovolil poupravit segment stanice. Zachoval bych točnu jak navrhoval Michal, ale zjednodušil stanici, především pravé zhlaví. Ta krátká kolej u skladiště se mi zdála, no prostě je taková divná. Nahradil jsem ji kusou kolejí u které je skladiště a malá plocha na volnou skládku, což je asi u německých stanic obvyklejší. Z odbočky se stala vlečka, řádně oplocená, k fabrice s vlastním skladištěm, přístavkem na uhlí, a čelní i boční rampou, na které by mohl být třeba malý trámový jeřáb od Ratio (
http://www.litomysky.cz/n/budbrratiojerabtr.htm). Námět vlečky a lá kolejiště Eisenbahn Ostpreußen.
Ještě malá úprava. Přídal jsem jednu kusou kolej pro volnou skládku. A ještě jedna, na podnět Lubo D., jsem přemístil zauhlování, černý útvar u remízy. I takto bude problém s jeho zásobováním. Bude k němu moci pouze malá T2 s nejměnším uhlákem, no stejně zatím jiný nemám.

Mohlo by být umístěno za tohoto stavu někde jinde? Děkuji.
N, Epocha I, K.P.E.V., plánování kolejiště ukončeno, nastává éra výstavby.