Odo píše:Já teda zatím řeším skryťák, ale plánuju na každé koleji automatické zastavování pomocí ABC s konstantní brzdnou vzdáleností takto: za výhybkou krátký úsek s ABC na koleji J, dlouhý střední úsek bez ABC a krátký ABC úsek na koleji K před výhybkou, tj. mašina vjede na kolej první dva úseky projede a zastaví až na úseku ABC před výjezdovým zhlavím (jedno z jaké strany). A všechny 3 úseky s detektorem obsazení. Ale nemám to zatím otestované.
Ano, tak sem si to nejak predstavoval, ale ten prostredni usek tam je nač? To ta nastavena brzdna draha bude hodne nakratko. Ve skrytaku je to ale vcelku jasne reseni a je to fuk.
Ja predpokladam, ze by tam ten prostredni usek byt nemusel, a ze staci kolej rozdelit na 2 useky (prirazene k navestidlum) aby byly co nejdelsi a nemuselo se pomoci ABC brzdit na "krev", protoze bych to chtel pouzit jako standardni nastaveni ABC pro jakesi poloautomaticke rucni rizeni... pokud to tedy neni uplna blbost.