Po dlouhé době pd nového člena na fóru aspoň plánek, na který se dá dívat

! Jinak co se týká plánku vlastně to, co už napsal Radek K. Ještě bych doplnil k posouzení a zamyšlení :
1) ve SN posunout výhybky na pravém zhlaví (pravý roh "nahoře") více doprava, do oblouku. Sice píšeš o krátkých vlacích, ale takto natáhneš o kousek délku kolejí ve SN a třeba odstavíš dva vlaky (motorák + manipulák) na jedné koleji. Nevíš, kdy se to může hodit ?!
2) pravé zhlaví do oblouku bych psounul i ve stanici v pravém "dolním" rohu (opět delší staniční koleje). Skladiště pak přesuň na kusou kolej na opačné straně.
3) co se týká depa - nepřeháněj to, ale třeba by bylo možné situovat remízu s vodárnou (stavebnička ES Pečky - vel. TT) na spodní kusou kolej ve stanici vpravo dole, před remízou zakrytou (tj. zrušenou) popelovou jámu, trochu zbytku uhlí kolem koleje, hydrant na vodu - remíza by sloužila na nocování motoráku ?! Záleží na tom, jak si zdůvodníš způsob provozu a jeho podmínky na svém kolejišti
