Novinky v TT na rok 2011

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod Petr_J » úte 04 říj, 2011 12:11 pm

Jestli zrovna tento typ vozu u nás jezdil nevím. Každopádně označení Bi je nesmysl, jelikož má uzavřené nástupní plošiny. Správné označení by bylo Be :wink: .
Petr_J
 
Příspěvky: 177
Registrován: stř 20 úno, 2008 7:33 am
Bydliště: Brno

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod mben » úte 04 říj, 2011 12:38 pm

JBr píše:Modry kousek bude az na Vanoce... spolu s nejakym braskou jako prekvapenim :)


To abych sháněl další 3 litry na překvápko :)
mben
 
Příspěvky: 50
Registrován: ned 25 kvě, 2008 7:19 pm
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod lachttan.bastr » úte 04 říj, 2011 3:02 pm

lisacik píše:
radekkrupka píše:Nějak se tu nediskutovalo o vozu Bi od Schirmera... jsem v tomto směru celkem laik a pod označením Bi znám něco jiného. Mohl by prosím někdo napsat o předloze nebo kde a kdy se ten vůz vyskytoval? Pořád se mi nějak nedostává osobních vozů, které bych zapřáhl za parní stroje...

Skor by som ten vagon Bi od Schirmera videl v tejto predlohe http://www.parostroj.net/katalog/ov/for ... =1&odkud=0.
Lisko


Ano, ten vůz Be [1936 - ...] je asi nejbližší, možná se Ringhoffer inspiroval.
U DRG se jednalo o celkem běžný typ v několika provedeních (viz nabídka Schirmer) pro vedlejší tratě. Takže zcela jistě jezdil i v sudetech, kde po válce zůstal. Byl to jeden z nejnovějších typů, takže si jej ČSD nechali dost dlouho v provozu. Prakticky až do konce parního provozu na konkrétní trati.
Označení bylo opravdu Bi (ex Ci). "A, B. C" = vozové třídy (však to známe) "i" = ulička uprostřed. Bez ohledu na představky či plošiny. Náš Rybák má v polovině kupátka, a uličku na straně, proto Ce/Be.

Pro Lisacika. Všechny parní lokomotivy měli parní topení pro vlak. Hlavně pro služební vůz, který byl u nákladů vždy za lokomotivou. Páry tak mohou tahat všechny os. vozy, které v té době jezdily.
Velikost středu = TT = Top Technik = vrchol techniky!
lachttan.bastr
 
Příspěvky: 117
Registrován: čtv 30 črc, 2009 4:54 pm
Bydliště: Brno

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod lisacik » úte 04 říj, 2011 3:12 pm

Všechny parní lokomotivy měli parní topení pro vlak. Hlavně pro služební vůz, který byl u nákladů vždy za lokomotivou. Páry tak mohou tahat všechny os. vozy, které v té době jezdily.


Hore uvedeny text zrejme patri radekovi krupovi. (strana 28)
Lisko
lisacik
 
Příspěvky: 264
Registrován: stř 13 říj, 2010 8:29 pm

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod Jarda H. » úte 04 říj, 2011 7:28 pm

radekkrupka píše:Nějak se tu nediskutovalo o vozu Bi od Schirmera... jsem v tomto směru celkem laik a pod označením Bi znám něco jiného. Mohl by prosím někdo napsat o předloze nebo kde a kdy se ten vůz vyskytoval? Pořád se mi nějak nedostává osobních vozů, které bych zapřáhl za parní stroje...


To radekkrupka :
Taky mně tyhle vozy zajímaly, i když jsem je nakonec nekoupil, ale dohledal jsem k nim ještě toto :

a) na fotce je model označený (co jsem přečetl) Bi 4-7426 ..... v K-reportu pan Mahel v r.2010 napsal : Vůz 4-7426 byl německého původu, kratší typ s rozvorem 6,2 m, krytými představky a sníženými čely střechy (typ Ci-33 ?). V devadesátých letech byl k zastižení v Suchdole nad Odrou - fotil jsem ho tam, ale obrázek zatím nemám digitalizován.
b) v diskuzi ještě zaznělo od neregistrovaného hosta : ... na Lounsku měly jezdit Bi 4-7438, 41, 49 a 26. O těch třech prvních jsem ve svých záznamech nic nenašel, jen o tom čtvrtém Bi 4-7426. Ten byl před rokem 1957 vozem Ci 4-2889. Žádné výrobní údaje k němu nejsem schopen zjistit, ale domnívám se, že jde o ex BCi, snad německé výroby ?!

Takže to vypadá, že model vozu od Schirmera by se dal provozovat jako osobní vagon s označením Bi od konce 50.let ?!



To Petr_J. :
To označení holt vypadá kupodivu správně :wink:
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2821
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod Petr_J » úte 04 říj, 2011 9:09 pm

Jarda H. píše:
To Petr_J. :
To označení holt vypadá kupodivu správně :wink:


Hmm, žil jsem v bludu. Sorry za mystifikaci.
Petr_J
 
Příspěvky: 177
Registrován: stř 20 úno, 2008 7:33 am
Bydliště: Brno

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod Scoot » pát 07 říj, 2011 5:27 pm

Nikdo ho nečekal, ale je tu...nový katalog f.Tillig 2011/2012...co je v něm nového je zatím záhadou :wink:
Scoot
 
Příspěvky: 177
Registrován: pát 18 čer, 2010 8:40 am

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod Donatelli » pát 07 říj, 2011 8:58 pm

Tak teda nevím jestli nečekal. Inzerovali ho, že bude na konci září a veletrh v Lipsku k tomu byla dobrá příležitost. Obsahuje všechny podzimní novinky. Má stále ( dle mě) nepřehledné řazení modelů podle epoch a železničních společností. Myslím že řazení podle typů vozidel by možná bylo přehlednější a jednodušší, než hledat parní lokomotivy na 5 ti místech v katalogu. V zadní části je rejstřík s vyobrazením jednotlivých typů a seznamem na kterých stránkách ten který typ je.
Donatelli
 
Příspěvky: 367
Registrován: sob 17 kvě, 2008 6:50 pm

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod Jarda H. » pát 14 říj, 2011 12:44 pm

Takže informace z Lossnitz 2011 nelhaly, Kuehn jako exkluzivní sérii pro Hobby shop Ostrava udělal v TT polské patráky : http://www.hobby-shop.cz/article-detail ... inky-kuehn
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2821
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod j p » pát 14 říj, 2011 1:02 pm

Motivace pro tuto exkluzivni serii je mi zahadou. Pochopil bych, kdyby si to objednala polska firma. Ale Hobby shop Ostrava? Nechce se mi verit, ze Hobby shop Ostrava ma vice zakazniku z Polska nez z Ceska a Slovenska. A tak zatimco v Polsku ta patra dostanou oklikou pres Ostravu, my musime nadale jen cekat a doufat. Nase patra jsou stale jen ve fazi slibu. Kdo nechce cekat, tomu nezbyva nez si patra prelakovat sam a doplnit obtisky.
:(
Velikost TT: 1. Pennsylvania Railroad 1940-1960 2. CSD 1946-1993
j p
 
Příspěvky: 442
Registrován: čtv 30 pro, 2010 1:54 pm
Bydliště: Dansko

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod Trainmaniak » úte 18 říj, 2011 5:57 am

Zdravím, kolegové. Na http://www.trainmania.info/video.html#lipsko_2011 najdete videozáznam z Modell Hobby Spiel v Lipsku. Podle referencí tam s těmi novinkami trochu šetřili, spravte si tedy chuť alespoň tímto videem.

Obrázek
Uživatelský avatar
Trainmaniak
 
Příspěvky: 1549
Registrován: pát 13 lis, 2009 7:54 am

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod radekkrupka » čtv 03 lis, 2011 4:02 pm

MOL píše:A podle tt-board.de bude ROCO dělat lokomotivu řady 58, ex G12 K.P.E.V. alias 536.0. http://www.tt-board.de/forum/showthread.php?t=42877

Asi to bude pravda, na webu to zatím nemají :)

Obrázek
Uživatelský avatar
radekkrupka
 
Příspěvky: 1926
Registrován: ned 20 dub, 2008 3:13 pm
Bydliště: Teď už jenom Zlín :)

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod Tomas_C. » čtv 03 lis, 2011 4:04 pm

JO si mě předběhl---ale jsou to spíš novinky 2012...
Katalog je zde http://as.rumia.edu.pl/tt/kat/katalogi.asp?poz=1&kat=ro11
TT, V-VI epocha,CZ-DE příhraničí,
http://model-railway.webnode.cz
www.ModulyBrno.cz
Uživatelský avatar
Tomas_C.
 
Příspěvky: 444
Registrován: stř 10 úno, 2010 1:05 am
Bydliště: Brno

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod MOL » čtv 03 lis, 2011 4:14 pm

radekkrupka píše:
MOL píše:A podle tt-board.de bude ROCO dělat lokomotivu řady 58, ex G12 K.P.E.V. alias 536.0. http://www.tt-board.de/forum/showthread.php?t=42877

Asi to bude pravda, na webu to zatím nemají :)

Řekl bych, že to bude URČITĚ pravda, ten katalog byl už v Lipsku (měsíc zpět)...
Uživatelský avatar
MOL
 
Příspěvky: 301
Registrován: pát 17 črc, 2009 4:06 pm

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod radekkrupka » sob 05 lis, 2011 9:31 am

Dnes jsem na burze viděl dost zajímavou novinku:
Pavlas tam měl stavebnici malé průmyslové ruční točny, včetně vrátku, kladek a dalšího vybavení. K vidění byla i sestavená verze, velmi pěkné! Cena byla tuším 150,- ? Což za pytlik plný výlisků není vůbec špatná cena.
Uživatelský avatar
radekkrupka
 
Příspěvky: 1926
Registrován: ned 20 dub, 2008 3:13 pm
Bydliště: Teď už jenom Zlín :)

PředchozíDalší

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Colonel32 a 3 návštevníků