Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
Lubomír píše:Milan: Ahoj, jak to myslíš, ty ses pouštěl do výroby sám? No, je otázka, jestli se to oplatí kupovat nebo vyrábět. Ta křižovatka se mi zdá celkem už síla, přesto ještě jsem schopný do toho jít, jelikož se obávám toho, že by mě tato modelářská práce, jako je vysekávání tisíce pražců moc nebavila...
Lubomír píše: Jak tedy ono zhlaví skončilo?
Lubomír píše:Klasická výhybka by možná šla, ale dělat angličana je sebevražda.
Lubomír píše:Zkrácená matečná kolej se dá vyrobit i ze stavebniconých flexi-výhybek, ale neznám sortiment výhybek v N, tak nevím.
Lubomír píše:Jednalo se o konkrétní stanici?
vojtas píše:Pekácký vexle jdou ohýbat krásně...
Lubomír píše:Možná, ale líbí se mi filozofie této firmy. Zjevně vědí, co modelují, mají předlohu v reálných výhybkách a kolejích. Což se u TILLIGa dá říct stěží. Pokud se týče ceny, jsem ochoten dělat menší staničky a menší projekty, kupovat si méně modelů, ale kvalitních. Ano, mohu použít EW2 a namýšlet si, že je to čtyřicítková výhybka a mohu použít EW3 a namýšlet si, že je to šedesátková výhybka, ale...
MirekTT píše:Tím se limituje délka "zhlavních" staničních modulů.
Zpět na Velikost TT (komunita TT)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků