
Dobré je, že s hotovou stanicí můžeš na jakékoliv setkání pokud dodržíš pár základních pravidel.
Konec hlášení, jdu pokračovat...
Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký
milan ferdián píše:Pánové,vykašlete se na to,co až někdy možná bude.Soustřeďte se na to ,na co vám zatím stačí síly,prostředky a čas.Dotáhněte základní moduly dokonce,pokuste se zorganizovat svoje první vlastní soukromé setkání.Pak uvidíte.
Velké stanice mají zatim čas a ty vám neutečou,nemluvě o úředničině,když po ni tak toužíte
.........vykašlete se na to,co až někdy možná bude........jsou lepší malé cíle a drobné pokroky .........přemrštěnou vizi..
MirekTT píše:.........vykašlete se na to,co až někdy možná bude........jsou lepší malé cíle a drobné pokroky .........přemrštěnou vizi..
Jako kluci pokud reagujete na mé příspěvky, psal jsem je na výzvy Michala. A vy se už teď musíte rozhodonout, kam až to celé chcete nechat zajít, abyste to pak dokázali včas zarazit.
Jinak já určitě nejsem ten, kdo považoval první provozní setkání v letošní prosinci za nereálné, neřekl jsem ne (stejně jako vy všichni ostatní) na velkou modulovou společnou stanici (nikdo tady nepíše, že se začne plánovat, nebo dokonce stavět letos). Dále jsem se celkem šklebil na naši modulovou návštěvu v Bzenci v září, protože si myslím, že to nestihnem. Celkem zřetelně naznačuji v sekci Brno a okolí, že na vámi plánovaném červencovém setkání někde v Brně mohou nastat potíže. Tak zde prosím nebrzděte vize plánované a vámi v hospodě nikdy neodmítnuté na roky do předu, když v jiném vlákně akcelerujete odsouhlasený klídek smršťováním naplánovaných ročních termínů na necelé měsíce. Toť můj názor.
MirekTT píše:Pokud mám vyslovit svůj názor na blízké setkání v Brně o kterém si myslím, že by se mělo probírat v tomto vlákně, tak bych spíše uvítal ryze tvorbu přírody a praktické ukázky postupů aplikace materiálů, které jsme si odsouhlasili jako koncernové. Pokud chcete zkoušet, zdali mašinka pojede po kusu širé trati, tak já si už teď myslím, že pojede. Je to jen o přiletovaných vodičích ke kolejím. Pokud chcete zkoušet návaznost čel a přechodů, půjde tedy spíše o vyřazovací setkání, kde se bude zkoušet pečlivost sestavování jednotlivých modulů. A pokud chcete zkoušet DCC tak se ptám na čem? Na Michalových dvou výhybkách? Nebo se budou programovat dekodéry mašin? Protože zatím nevím o ničem jiném, co by se dalo v rámci naše spolku digitalizovat.
Lubomír píše:Airwar:
Ad 2
Doteď digi nemám a nevím ani, co si mám všechno k tomu pořídit. Chci ale přejít na digi a pomocí digitálu moduly (v maximální pokrokové míře při současném stupni rozvoje poznání) ovládat, ale vždy jen do té míry, aby digitál maximálně věrně simuloval ovládání skutečné stanice. Takže vytvořit ve stanici takové závislosti, jako v reélu v dané epoše skutečně jsou. Zde si třeba myslím, že ovládat ručně přestavovanou výhybku pomocí elektromotorického přestavníku moc neodpovídá skutečnosti. Zároveň chci digitalizovat své parní mašinky 365.4, 437.0 a 52. Takže po této stránce bych opravdu radu potřeboval a vysvětlit mi to na setkání by bylo super.
Ad 3 Vysvětlit jak domečky dělám já mohu. Ovšem nevylučuji, že mé metody jsou už dávno překonané... Dělám všechno ručně, protože se mi nechce u modelaření čumět do PC...
fulda píše: takže člověk má tendenci rozjet to rovnou na plnou rychlost.
MirekTT píše:fulda píše: takže člověk má tendenci rozjet to rovnou na plnou rychlost.
To je právě ta otázka. Co je snadnější, nacvičit si konkrétní stroj s charakteristikami, které mi podsouvá dekodér, nebo je jednodušší nacvičit ruční simulaci chování skutečného stroje?
A co z toho je uživatelsky zábavnější?
Dále je zde pak odhad brzdné dráhy. Není jednodušíí seknout točítkem k nule a předejít tak karambolu než hbitě sahat po mašince a zadržet ji ještě před nárazem či pádem, když se to neodhadne?
Co je lepší? Co je jednodušší? Co je komplikovanější za cenu rizik?
Hovoříme pořád o modulovém ježdění, debata neplatí pro domácí činnost.
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 1 návštěvník