Max píše:Takže pokud někdo bude modelovat stanici podle současnosti a pak tam mít provoz v epoše II nebo III, je to správně, jo ?
Je třeba se podívat jak se ta ona stanice časem vyvíjela.Víš sám ,že stanice v dnešní VI.epoše jsou spíše osekané.Skladiště jsou pryč,nemluvě o lokomotivních remízach a atd.Jestliže chceme modelovat ,dejme tomu stanici kdy končí parní provoz a začíná nástup motorové trakce,tak aspoň přibližně v té době.Nedovedu si představit stanici postavene v I.epoše na které by byl provozován současný provoz.
U tebe je to ,že zde vložíš plánek stanice ,který je poplatný provozu v té dané době.Je pravda že mnoho stanic stavebně po II.světové válce neprošly.Úpravy byly postupné.
Takže pokud budeš modelovat stanici dle současnosti,tak spíše provoz pro V a VI.epochu.Kdo chce mít páru ,tak stanici poplatné té době,se vším všudy.
Co se týká těch výjimek,ty byly dány předpisy.V publikaci mám třeba uvedenou odbočku u žst.Čejč a ta je bez odvratu a byla až do konce provozu do Klobouk u Brna.Nebo žst .Kostelec na Hané,zde byla vložena anglická výhybka ve zhlaví.Další příklad úvraťová žst.Zásmuky,v žst.Vidnava z hlavní traťové koleje byla vedena vlečka přímým směrem a hlavní trasa pokračovala odbočným směrem.
Je třeba si pohlídat
časově co chci modelovat,protože co platilo nebo mohlo provozně být v daném čase,tak dnes prostě neplatí.