novinky 2011

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti H0 (1:87).

Moderátor: Michal Dalecký

Re: novinky 2011

Příspěvekod miroslav lengyel » ned 16 led, 2011 12:11 pm

No já bych to bral jako průzkum trhu od Fleischmanna,vyvalili toho docela dost a teď budou sledovat jaký bude odbyt.Pokud uspokojivý,myslím,že pak se pustí do výroby vysloveně české mašiny.Koneckonců první vlaštovka je už v N-ku nebo ne?Míra
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3579
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: novinky 2011

Příspěvekod fousek » ned 16 led, 2011 1:36 pm

miroslav lengyel píše:No já bych to bral jako průzkum trhu od Fleischmanna,vyvalili toho docela dost a teď budou sledovat jaký bude odbyt.Pokud uspokojivý,myslím,že pak se pustí do výroby vysloveně české mašiny.Koneckonců první vlaštovka je už v N-ku nebo ne?Míra

Která to je? Jinak díky bohu za to. Přestože jsem občas kritický k Roco/Fleischmannovi, tak velice oceňuji to, že se aktivně snaží i na Českém trhu. Spousta ostatních výrobců má vozy/ loko, které by šly přeznačit na ČSD, ale na rozdíl od R/F se tak neděje. Chybí tu například Kö II.

Mě by zase zajímalo, kolik kupců si najde Pao od Roca, když od Bramosu je levnější, víc odpovídá realitě a je v provedení pro každou epochu.
fousek
 
Příspěvky: 515
Registrován: sob 17 led, 2009 11:33 am
Bydliště: Praha

Re: novinky 2011

Příspěvekod miroslav lengyel » ned 16 led, 2011 4:01 pm

fousek píše:
miroslav lengyel píše:No já bych to bral jako průzkum trhu od Fleischmanna,vyvalili toho docela dost a teď budou sledovat jaký bude odbyt.Pokud uspokojivý,myslím,že pak se pustí do výroby vysloveně české mašiny.Koneckonců první vlaštovka je už v N-ku nebo ne?Míra

Která to je? Jinak díky bohu za to. Přestože jsem občas kritický k Roco/Fleischmannovi, tak velice oceňuji to, že se aktivně snaží i na Českém trhu. Spousta ostatních výrobců má vozy/ loko, které by šly přeznačit na ČSD, ale na rozdíl od R/F se tak neděje. Chybí tu například Kö II.

Mě by zase zajímalo, kolik kupců si najde Pao od Roca, když od Bramosu je levnější, víc odpovídá realitě a je v provedení pro každou epochu.


Myslel jsem 555.0 nebo ta s vámi nehraje :?: Míra
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3579
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: novinky 2011

Příspěvekod fousek » ned 16 led, 2011 4:40 pm

Ale 555.0 je to opět jen přeznačená německá pára- stejný případ jako ostatní.
fousek
 
Příspěvky: 515
Registrován: sob 17 led, 2009 11:33 am
Bydliště: Praha

Re: novinky 2011

Příspěvekod miroslav lengyel » ned 16 led, 2011 5:20 pm

Aha,já myslel,že se vyráběla za války ve škodovce v Plzni.Míra
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3579
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: novinky 2011

Příspěvekod Martin HO » ned 16 led, 2011 5:43 pm

miroslav lengyel píše:Aha,já myslel,že se vyráběla za války ve škodovce v Plzni.Míra


Míro máš pravdu. Ve škodováckém katalogu parních lokomotiv z 50.let jsou pod továrním označením 2.10.0 vyfoceny DR 50 (50 1185) a DR 52 (52 7477). Praví se v něm jednoznačně (doplněno fotografiemi ze Škodovky), že za války je plzeňská škodovka dělala pro německé železnice.
Martin HO
 

Re: novinky 2011

Příspěvekod Petr Zatrepalek » ned 16 led, 2011 6:24 pm

Martin HO píše:
miroslav lengyel píše:Aha,já myslel,že se vyráběla za války ve škodovce v Plzni.Míra


Míro máš pravdu. Ve škodováckém katalogu parních lokomotiv z 50.let jsou pod továrním označením 2.10.0 vyfoceny DR 50 (50 1185) a DR 52 (52 7477). Praví se v něm jednoznačně (doplněno fotografiemi ze Škodovky), že za války je plzeňská škodovka dělala pro německé železnice.


Ano, u nás jich bylo vyrobených docela dost... škoda vyrobila mašiny čísel 526625-6684, a 527435-7527. V případě br50 to byla čísla 501167, 501172-1194, 501892-1906, 502925-2949 a v ČKD Praha pak 501907-1941
ČSD 1970-1988 v HO, jinak kitařina (éra, tanky), zakázková patinace a stavba modelů
Uživatelský avatar
Petr Zatrepalek
 
Příspěvky: 2680
Registrován: pát 07 zář, 2007 11:20 pm
Bydliště: Sázava - Černé Budy

Re: novinky 2011

Příspěvekod miroslav lengyel » ned 16 led, 2011 7:04 pm

Tak já vycházel hlavně z toho,že od Roca v H0 se po ní docela zaprášilo :D Nejsem zase takový znalec a už vlastně ani pamětník,co si přečtu tak záhy zapomenu. :mrgreen: I to je kouzlo vyššího věku,proto si poslední dobou všechno píšu.Míra
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3579
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: novinky 2011

Příspěvekod Martin HO » ned 16 led, 2011 8:04 pm

Míro, já bych si taky psal, ale pak bych si ještě musel napsat kam jsem si to napsal, a to už je na mně moc.
Naposledy upravil Martin HO dne pon 17 led, 2011 5:30 am, celkově upraveno 1
Martin HO
 

Re: novinky 2011

Příspěvekod George V. » pon 17 led, 2011 5:16 am

miroslav lengyel píše:No já bych to bral jako průzkum trhu od Fleischmanna,vyvalili toho docela dost a teď budou sledovat jaký bude odbyt.Pokud uspokojivý,myslím,že pak se pustí do výroby vysloveně české mašiny


...no já bych raději, aby se do toho pustilo Roco. Přeci jen jejich pojezdy jsou o sáh lepší. Mohli by třeba začít s litevkou 399.0 (pojezd BR 01/03), nebo se štokrem (pojezd BR50/52) a nebo s "rakušankama" od Kleina...


miroslav lengyel píše:Tak já vycházel hlavně z toho,že od Roca v H0 se po ní docela zaprášilo :D


...no tak ona 555.0 se hodně blíží skutečnosti, byla totiž jistým způsobem "domestikovaná" - např. dálkový reflektor (byť nefunkční) vz. ČSD. Jsem zvědavej jak dopadne v N, ale obávám se že to bude jen přemalovaná 52 DR
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: novinky 2011

Příspěvekod greenery » pon 17 led, 2011 8:49 am

George V. píše:
miroslav lengyel píše:No já bych to bral jako průzkum trhu od Fleischmanna,vyvalili toho docela dost a teď budou sledovat jaký bude odbyt.Pokud uspokojivý,myslím,že pak se pustí do výroby vysloveně české mašiny


...no já bych raději, aby se do toho pustilo Roco. Přeci jen jejich pojezdy jsou o sáh lepší.


....co znamená o sáh lepší? Mám zatím mašiny od ROCO a Kleinmodellbahn. Tam je rozdíl v jízdních vlastnostech opravdu drastický. U Fleischmanna jsem zatím odolával. I když u té 377 jsem už docela nalomený - líbí se mi a jezdilo jich u nás docela dost. Jen mám strach, abych toho pak nelitoval.
greenery
 
Příspěvky: 1065
Registrován: úte 04 pro, 2007 10:12 pm

Re: novinky 2011

Příspěvekod George V. » pon 17 led, 2011 8:53 am

Fleischmann má pohon výhradně v tendru a to jen na dvě dvojkolí - s tím mám špatné zkušenosti ještě z dob Pika. Roco má (u některých mašin - např. u těch mnou jmenovaných) kromě pohonu tendru ještě kardan do mašiny a pohání se spřažená dvojkolí...
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: novinky 2011

Příspěvekod greenery » pon 17 led, 2011 8:56 am

....aha, no jo, ale 534 ROCO má taky jen pohon tendru a jezdí úplně super. Je třeba rozdíl v hlučnosti?
greenery
 
Příspěvky: 1065
Registrován: úte 04 pro, 2007 10:12 pm

Re: novinky 2011

Příspěvekod greenery » pon 17 led, 2011 9:05 am

...přehlédl jsem "ta dvě dvojkolí" - no to asi může být problém
greenery
 
Příspěvky: 1065
Registrován: úte 04 pro, 2007 10:12 pm

Re: novinky 2011

Příspěvekod George V. » pon 17 led, 2011 9:08 am

greenery píše:....aha, no jo, ale 534 ROCO má taky jen pohon tendru a jezdí úplně super. Je třeba rozdíl v hlučnosti?


...všeho dočasu, dokud bandáže nezpuchří, nebo nenasáknou mastnotou. Vlastní lokomotiva taky něco váží a uložení náprav také není zrovna hrotové, že...? Co já mám zkušenost, tak pak taková lokomotiva má v kopci problém uvézt i samu sebe. Pak je lepší, pokud jsou kardanem z tendru hnána spřažená dvojkolí. Co se týká hlučnosti, je to v pohodě. Roco dělá i hlučnější (některé diesely).
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

PředchozíDalší

Zpět na Velikost H0 (komunita H0)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků