Použití náhradních dílů z V100 TT na české lokomotivy

Stavba a přestavba lokomotiv všech velikostí. Návody, praxe, materiály, postupy a další.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., sco_27

Re: Použití náhradních dílů z V100 TT na české lokomotivy

Příspěvekod Tomáš » ned 09 led, 2011 8:45 pm

Jasný nedá se vše,ale jen přepočítávat na peníze....ten plastový rám znám,ale mě osobně neuspokojil.Ta placka je lepší,ale zase bez těch blbin.
Proto kdo dokáže udělat ten plastovej rám z mosazy?
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Použití náhradních dílů z V100 TT na české lokomotivy

Příspěvekod Zdenek Valter » ned 09 led, 2011 9:33 pm

suvis píše:Tak cca 1500 kč bych to tipoval.

Jak jsem psal o těch 2kKč tak to je reálná cena.
Předloni jsem pro jednoho zkrachovalého výrobce dělal mosazný rám včetně osazení podvozku a motoru s kardany (jejich natažení na správnou délku) za 500 včetně přípravy na DCC MINI rozhraní. Bohužel to pro něj bylo drahé :-(
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 3140
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Re: Použití náhradních dílů z V100 TT na české lokomotivy

Příspěvekod pekl024 » ned 09 led, 2011 11:42 pm

Jdou díly z V 100 použít na motorák 853 ? Abych koupil než dojdou :D
Uživatelský avatar
pekl024
 
Příspěvky: 900
Registrován: čtv 11 lis, 2010 2:40 pm
Bydliště: Plzeň

Re: Použití náhradních dílů z V100 TT na české lokomotivy

Příspěvekod Patrik Novák » pon 10 led, 2011 12:34 am

jdou , sice je rozdíl rozvorů 100mm , pro nás necelý 1mm , ale to se dá snést
Patrik Novák
 
Příspěvky: 756
Registrován: stř 15 črc, 2009 6:51 pm
Bydliště: Horní Podluží

Re: Použití náhradních dílů z V100 TT na české lokomotivy

Příspěvekod Jeff Hopper » pon 10 led, 2011 6:46 am

No já mám na 853 - 4 připraven pojezd od tauruse piko - jen najít čas a dodělat to :D .
Jeff Hopper
 
Příspěvky: 577
Registrován: stř 05 led, 2011 6:32 pm
Bydliště: Nymburk

Re: Použití náhradních dílů z V100 TT na české lokomotivy

Příspěvekod pekl024 » pon 10 led, 2011 7:20 am

Jeff Hopper píše:No já mám na 853 - 4 připraven pojezd od tauruse piko - jen najít čas a dodělat to :D .


Tam ty rozměry sedí? a vzhledově podvozky? (začímám tak se blbě ptám )
Uživatelský avatar
pekl024
 
Příspěvky: 900
Registrován: čtv 11 lis, 2010 2:40 pm
Bydliště: Plzeň

Re: Použití náhradních dílů z V100 TT na české lokomotivy

Příspěvekod Jeňa Sova » pon 10 led, 2011 8:30 am

Na 853 prodává DK-model mosazný rám pro podvozky V100. Jinak taurus rozhodně nemá vzhledově stejné podvozky s 853. Vždyť je to moderní německá lokomotiva a 853 je starý český motorák...
Uživatelský avatar
Jeňa Sova
 
Příspěvky: 967
Registrován: stř 25 srp, 2010 10:43 am
Bydliště: pod Hostýnem...

Re: Použití náhradních dílů z V100 TT na české lokomotivy

Příspěvekod Patrik Novák » pon 10 led, 2011 9:53 am

853 nemá vzhledově stejné podvozky s taurem ale ani s V100 , sV100 je nemají ani loko ČKD
je úplná samozřejmost přepracovat masky
Patrik Novák
 
Příspěvky: 756
Registrován: stř 15 črc, 2009 6:51 pm
Bydliště: Horní Podluží

Re: Použití náhradních dílů z V100 TT na české lokomotivy

Příspěvekod Tomáš » pon 10 led, 2011 10:05 am

Zdenek Valter píše:
suvis píše:Tak cca 1500 kč bych to tipoval.

Jak jsem psal o těch 2kKč tak to je reálná cena.
Předloni jsem pro jednoho zkrachovalého výrobce dělal mosazný rám včetně osazení podvozku a motoru s kardany (jejich natažení na správnou délku) za 500 včetně přípravy na DCC MINI rozhraní. Bohužel to pro něj bylo drahé :-(


OK.takže kdybych se tedy ptal přímo.kolik by mě přišel rám V100 akorád prodloužena do T478 nebo zakrácen na 742,731,735 atp. a pak velmi dlouhej do 850,853, a střední 820
Chtěl bych to stejný co zbyde z V100 akorád bez těch ptákovin navíc.Hlavně aby tam byly ty kyvné opory,distanční sloupky,uložení motoru a setrvačníku.Tohle celý z mosazi.Ta placka od DK-model mě osobně neuspokojuje,ale nic jiného není a ten PUR rám bývá křivej a lehkej.pokud ta cena bude do 500,- tak nebudu zřejmě jedinej co budu mít zájem
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Použití náhradních dílů z V100 TT na české lokomotivy

Příspěvekod Jeff Hopper » pon 10 led, 2011 1:10 pm

Podvozky co se týče masek určitě shodné nejsou - masky předělám :D (dodávají se s kastlí) co se týče rozvoru tak to mám zběžně přeměřené a vcelku sedí :wink: . Jde o to, že tu mašinu seženu okolo 1000,- :D (v akci) a akorát prodloužím a ořežu rohy na rámu a kastle na to pěkně pasuje. No zase tam nejsou vidět :shock: sedačky a jiný činčurinky, ale vzhledem k tomu, že natom nebazíruji tak mi to nevadí. Důležité jsou jízdní vlastnosti a ty jsou perfektní 8) . A taky je loko stejně rychlá jako ostatní loko(Tillig, Roco, Piko) teda ty co nemaj mashimu, takže odpadá štolování traf ve skryťáku.
Jeff Hopper
 
Příspěvky: 577
Registrován: stř 05 led, 2011 6:32 pm
Bydliště: Nymburk

Re: Použití náhradních dílů z V100 TT na české lokomotivy

Příspěvekod TTmili » pon 10 led, 2011 6:58 pm

No já osobně bych taky byl pro nějaký ten vymakanější rám. A kdyby byl připravený právě na podvozky T435 vůbec by mi to nevadilo. Pro lokomotivy klasiku, něco podobného jako úpravené rámy z V100 a pro motoráky by podle mě stačilo smrsknout to všechno na jednu stranu (pro 850-854) a hnát jen jeden podvozek. Kdyby takový rám měl opravdu osazení pro motor, výstupky pro uchycení DPS, kyvné uložení podvozků, v případě motoráku tohle sesunuto na jednu stranu a druhá strana například snížená, nějakých způsobem připravená pro montáž např. leptů sedaček a spodního vybavení (bedny na baterky, topení, brzdový válce, atd) a kupu dalších prýmových věciček pak bych za něj opravdu dal i nemalou částku (za ty pro mašiny tak kolem té pětistovky, u těch motoráků si umím představit i víc). Problém je že minimálně rámy pro brejlovce a bardotky se momentálně stávají celkem neperspektivním zbožím (ne u mě, ale většina půjde asi cestou např. pojezdů p. Báni, atd.).
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Uživatelský avatar
TTmili
 
Příspěvky: 1743
Registrován: čtv 17 črc, 2008 9:48 am
Bydliště: Jihlava

Re: Použití náhradních dílů z V100 TT na české lokomotivy

Příspěvekod Tomáš » pon 10 led, 2011 7:13 pm

TTmili píše:No já osobně bych taky byl pro nějaký ten vymakanější rám. A kdyby byl připravený právě na podvozky T435 vůbec by mi to nevadilo. Pro lokomotivy klasiku, něco podobného jako úpravené rámy z V100 a pro motoráky by podle mě stačilo smrsknout to všechno na jednu stranu (pro 850-854) a hnát jen jeden podvozek. Kdyby takový rám měl opravdu osazení pro motor, výstupky pro uchycení DPS, kyvné uložení podvozků, v případě motoráku tohle sesunuto na jednu stranu a druhá strana například snížená, nějakých způsobem připravená pro montáž např. leptů sedaček a spodního vybavení (bedny na baterky, topení, brzdový válce, atd) a kupu dalších prýmových věciček pak bych za něj opravdu dal i nemalou částku (za ty pro mašiny tak kolem té pětistovky, u těch motoráků si umím představit i víc). Problém je že minimálně rámy pro brejlovce a bardotky se momentálně stávají celkem neperspektivním zbožím (ne u mě, ale většina půjde asi cestou např. pojezdů p. Báni, atd.).



plně se stotožňuji s tímto názorem....rád bych tento prejekt taky podpořil.Pokud se "náš rám" bude dělat v tomto vyšším standartu,nemyslím si že by zájem o T478 nebyl.Ty rámy co jsem totiž zatím viděl jsou dosti žalostné
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Použití náhradních dílů z V100 TT na české lokomotivy

Příspěvekod Jacek » pon 10 led, 2011 9:02 pm

Tomáš píše:plně se stotožňuji s tímto názorem....rád bych tento prejekt taky podpořil.Pokud se "náš rám" bude dělat v tomto vyšším standartu,nemyslím si že by zájem o T478 nebyl.Ty rámy co jsem totiž zatím viděl jsou dosti žalostné

No nevím, kolik lidí bude stavět doma na koleně brejlovce po letošní ohlášené "záplavě" továrních brejlovců, zvlášť když cena materiálu bude skoro rovná tomu hotovému továrnímu :D
Uživatelský avatar
Jacek
 
Příspěvky: 929
Registrován: sob 20 led, 2007 10:03 pm
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Re: Použití náhradních dílů z V100 TT na české lokomotivy

Příspěvekod Pája » pon 10 led, 2011 9:06 pm

Já ho mám hotového,ale bez rámu.Tak že já jsem další adept na ,,HiFi" rám.
TT,DCC,ČSD III-IV,člen TT ZABABOV,Sysel fóra a zatím spíše hračička než modelář
Uživatelský avatar
Pája
 
Příspěvky: 834
Registrován: stř 08 srp, 2007 6:05 pm
Bydliště: Praha -Suchdol

Re: Použití náhradních dílů z V100 TT na české lokomotivy

Příspěvekod romino » pon 10 led, 2011 9:49 pm

tak prečo nepočkať na MTB, majú byť aj ND (podľa toho čo tu bolo na fóre) tak by sa hádam mal dať vyskladať
Uživatelský avatar
romino
 
Příspěvky: 246
Registrován: ned 11 kvě, 2008 12:28 pm
Bydliště: Nove Mesto nad Vahom, SR

PředchozíDalší

Zpět na Stavba lokomotiv

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků