Tome, spíše jen jakási hrubá představa, než nějaký plán na papíře

?!
Začátek desky za dveřmi vlevo, kolem místnosti zpět ke dveřím (tedy NE uzavřený ovál), od dveří vlevo možná takhle nějak :
Skryté nádraží (úroveň "-1") - po dosažení úrovně "0" po výjezdu z tunelu jen
malá zastávka na trati, vedle úzká silnice vedoucí kamsi nahoru, kde se dá tušit vesnička -
širá trať -
větší stanice, kam je zaústěna
lokálka (lokálka do koncové stanice, situované podél kratší zdi místnosti), jezdí sem osobák (budeš muset doplnit vozový park) a hlavní komodita - nakládka dřeva z okolních lesů a strání -
širá trať -
menší stanice, kde je tovární vlečka např. nakládka vytěženého a upraveného štěrku (?!) -
kousek širé trati do vratné smyčky (alespoň 2-3 kolejné na střídání osobáků a rychlíků).
Když to tak čtu, napadlo mne, že by bodla točna ve SN na "začátku" (máš dlouhé páry) nebo je pak obracet ručně nebo jednodušeji = vratná smyčka jako větší SN

, v hlavní stanici bych asi nedělal depo, jen malou remízu pro lokálku se základním zabezpečením a hlavně v té stanici nezapomeň na doplňování vody těch krásných parních lokomotiv, co budou jezdit po hlavní trati !! Uhlí jim stačí, ale vodu musí doplňovat častěji. V obou stanicích skladiště a rampa, aby jsi rozšířil nákladní provoz (manipulák) .... atd.
Tím, že na začátku i konci by byly vlaky ve SN, byl by to provoz v nějakém systému, odněkud někam. A hlavně na krajině se budeš muset vyřádit (podhůří !).