Vlaky Student Agency - Váš názor

Co se nikam nevešlo, neni pro to téma apod.

Moderátoři: milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Chtěli byste aby někdo soukromě provozoval vozidla pro osobní přepravu?

Ano
64
56%
Pouze za předpokladu mnohem lepší kultury cestování
28
25%
Pouze pokud by ten dotyčný spravoval i vozidla, i trať, i zabezpečovací zařízení apod.
8
7%
Je mi to jedno
5
4%
Ne protože by to znamenalo výdělek (Student Agency) na úkor druhých (SŽDC)
9
8%
 
Celkem hlasů : 114

Příspěvekod F. Placheta » čtv 27 kvě, 2010 8:33 pm

TTmili píše:Výborně už je to tady, z jeho nových vlaků se stávají pouze již používaná minimálně 5 let stará desira a místo slavných Flirtů od Stadlera nakoupil 163 (mimochodem jsem zvědav jakou dálkovou trasu zvolí když kromě polska a slovenska jsme obklíčeni jinými soustavami ne 3000V ss). Taky by mě zajímalo jaký nakoupí vozy, no, stává se z něj naprosto průměrný dopravce, a to díky tomu že u ČD taky jezdí peršingy a 854 jsou taky "5 let" starý.

Přesvědčil mě o tom že ze začátku kdy jen sliboval o tom nic nevěděl a nyní zjištuje že to taková sranda není a tak se snaží proklikatit těma různejma cestičkama okolo, ostatně jako jakýkoli jiný osobní dopravce na železnici který neprovozuje náklady. Třešnička na dortu bude žlutej peršing s červeným nápisem (fuj).


Jasne, meli bychom ho spis zavrit nebo na nej alespon poslat kontrolu z financniho uradu, nejak moc si vyskakuje hosanek....
Promin TTmili, ale netvrdil jsi par stranek zpet, ze nevyjede vubec, ze nema s cim, nevi jak atd? Co proti nemu mas? Nuti Te nekdo cestovat se Student agency? Proc se na celou vec nedivas trochu pozitivne? Jde snad o Tvoje penize? Neber to osobne, ale moc nemam rad takovy ten pristup "ne, nejde to, radsi klid, vsichni stejne, ten to urcite nekde ukradl" apod. Opravdu nic proti Tobe, ale zkus radsi ocenit jeho aktivitu a snahu (krom vlastniho zisku samozrejme) prinest cestujicim neco noveho a lepsiho. A kdyz mu to nevyjde, tak z Tebe krev nepotece... ;-)
HO - Digital - CSD IV

www.kolejiste.wbs.cz
Uživatelský avatar
F. Placheta
 
Příspěvky: 298
Registrován: ned 21 led, 2007 8:04 am
Bydliště: Brno

Příspěvekod Martin HO » pát 28 kvě, 2010 4:10 am

TTmili píše:Výborně už je to tady, z jeho nových vlaků se stávají pouze již používaná minimálně 5 let stará desira a místo slavných Flirtů od Stadlera nakoupil 163 (mimochodem jsem zvědav jakou dálkovou trasu zvolí když kromě polska a slovenska jsme obklíčeni jinými soustavami ne 3000V ss). Taky by mě zajímalo jaký nakoupí vozy, no, stává se z něj naprosto průměrný dopravce, a to díky tomu že u ČD taky jezdí peršingy a 854 jsou taky "5 let" starý.

Přesvědčil mě o tom že ze začátku kdy jen sliboval o tom nic nevěděl a nyní zjištuje že to taková sranda není a tak se snaží proklikatit těma různejma cestičkama okolo, ostatně jako jakýkoli jiný osobní dopravce na železnici který neprovozuje náklady. Třešnička na dortu bude žlutej peršing s červeným nápisem (fuj).


Co mu zbývá v momentě když nemá žádnou zakázku od krajů ani státu, než si půjčit "stará" vozidla stejné řady, které by v případě získání zakázky nakoupil (třeba i formou leasingu) a provozoval.

Jak jinak přiblížit "obyčejným" cestujícím, jaký rozdíl kvality jeho nabídka oproti standardu ČD představuje.

Je vidět že jsi předem zaujatý proti jakýmkoli změnám na ČD, které by nás přiblížili civilizaci. Akorát nevím proč.

Přitom občas sám připouštíš např. cit.: "No něco pravdy je i na tom že dráhy furt cpou peníze do vlaků vyšší kvality (furt jsou nový a nový vozy typu Bpee, Apee, Ampz, pendolino atd.) ale do obyčejných osobáků a rychlíků investují pramálo byť právě jimi jezdí podle mě nejvíce lidí."
Martin HO
 

Příspěvekod jiri739 » pát 28 kvě, 2010 8:11 am

Já osobně panu Vančurovi fandím, protože (samozřejmě kromě zisku) chce rozvířit velmi stojaté vody ČD, a hlavně zlepšit kulturu cestování na regionálních tratích. Cestoval jsem dost po Rumunsku a můžu říct, že opravdu není dnes velký rozdíl mezi Rumunskem a naší železnicí. Jasně máme Pendolino, ale za jakých porodních bolestí se koupilo a provozuje.
Jezdím občas EC vlakem do Polska. Loni to celkem šlo, zpoždění max. 5 min a to se ČD omlouvaly. Ale od letoška je to pokaždé zpoždění mezi 20 - 30 min. Takže vážně uvažuju, že budu jezdit autem. Chtěl jsem říct, že místo toho aby úroveň ČD stoupala tak klesá. A to mají smlouvu na 10 let!!!
HO DCC
Uživatelský avatar
jiri739
 
Příspěvky: 125
Registrován: pát 16 led, 2009 10:53 am
Bydliště: Praha

Příspěvekod radekkrupka » pát 28 kvě, 2010 8:47 am

Osobně pochybuju, že by se pan Vančura cpal na železnici kvůli zlepšení podmínek pro cestující. Pochopitelně to dělá s vidinou zisku. Kvalitu vozidel a služeb slibuje právě proto, že zvolil tento typ konkurence (který se mu osvědčil s autobusy). Celá kampaň je pak marketingový nástroj. Pokud chci někomu konkurovat, musím nabídnou něco navíc... Cestující tím ale získá, takže proč ne?
Uživatelský avatar
radekkrupka
 
Příspěvky: 1926
Registrován: ned 20 dub, 2008 3:13 pm
Bydliště: Teď už jenom Zlín :)

Příspěvekod vvitty » pát 28 kvě, 2010 11:04 am

radekkrupka: To prece neni spatne, ze se jako kazdy nestatni subjekt chce angazovat proto, ze tam vidi moznost zisku. Nebo je to snad spatne ?

A nabidnout cestujicim lepsi podminky (kvalitnejsi soupravy, zajimavejsi ceny, sluzby...) a krajum jako zadavatelum nizsi cenu za zajisteni dopravni obsluznosti je jednou z moznych cest, jak toho dosahnout.
Stavebnice, díly, nářadí pro modeláře, - [url]https://www.pojezdy.eu/eshop[/url]
vvitty
 
Příspěvky: 2776
Registrován: pát 28 pro, 2007 7:11 pm
Bydliště: Praha

Příspěvekod jiri739 » pát 28 kvě, 2010 11:33 am

2radekkrupka:
já jsem taky psal že hlavním mottem Student Agency je zisk. Na tom přece není nic špatného, o to se přece každý snaží. Nebo by měl Vančura provozovat svoje vlaky se ztrátou anebo zisk dávat na charitu?
Neříkám, že se to Vančurovi povede, je to nakonec velký rozdíl než provozovat žluté autobusy. Ale aspon je tady konečně někdo kdo chce narušit monopol ČD. A výsledkem by měly být přece kvalitnější služby pro zákazníka.
Ale jak čtu diskusi, tak je tu řada lidí co asi chtějí ČD a jejich setrvalý stav...
HO DCC
Uživatelský avatar
jiri739
 
Příspěvky: 125
Registrován: pát 16 led, 2009 10:53 am
Bydliště: Praha

Příspěvekod radekkrupka » pát 28 kvě, 2010 12:35 pm

Chlapi, já Vančurovi samozřejmě fandím! Jenom mi přišlo, že půlka diskutujících z něj dělá blba, a druhá mesiáše, který prahne po zlepšení situace na železnici.

Jenom jsem konstatoval, že mu jde pochopitelně (jako soukromému subjektu) o zisk, a nástrojem jak ho dosáhnout, je poskytnutí lepších služeb.

Cestující tak může hodně získat, protože vlivem konkurence budou tlačené i ČD ke zlepšení.
Uživatelský avatar
radekkrupka
 
Příspěvky: 1926
Registrován: ned 20 dub, 2008 3:13 pm
Bydliště: Teď už jenom Zlín :)

Příspěvekod jiri739 » pát 28 kvě, 2010 12:37 pm

Přesně tak.
HO DCC
Uživatelský avatar
jiri739
 
Příspěvky: 125
Registrován: pát 16 led, 2009 10:53 am
Bydliště: Praha

Příspěvekod diego.dan » pát 28 kvě, 2010 4:07 pm

Osobně si myslím,že RegoiJeb moc zakázek na regionální dopravu nedostane,když s.Jančura neustále vandruje na hejtmany.Měl udělat ty spanilé jízdy s hejnem "vlakušek" pro ně a měl by to v kapse.A co se týká dálkové dopravy tak s klasickýma soupravama se 163 asi díru do světa neudělá.
HO ZATÍM PLÁNUJI,OD 28.8.2009 ZÁČÍNÁM STAVĚT
diegovaho.blog.cz
GOTHIC FOREVER
Uživatelský avatar
diego.dan
 
Příspěvky: 242
Registrován: stř 08 dub, 2009 9:32 am
Bydliště: Děčín

Příspěvekod JBr » pát 28 kvě, 2010 5:11 pm

Bude zalezet co bude mit za vozy. Pokud sezene dobre vozy a ty 163 dostanou upravu na dalkove rizeni z ridicaku, tak mu budou pro zacatek bohate stacit.
TT/D V/VI.
Uživatelský avatar
JBr
 
Příspěvky: 1269
Registrován: čtv 20 zář, 2007 7:25 pm
Bydliště: Hostivice a obcas Chotebor

Příspěvekod TTmili » pát 28 kvě, 2010 5:27 pm

Když to řeknu stručně tak napíšu asi tohle:
1) Ty jeho vlaky jsou pokud se nepletu stále pouze 2 pronajatá desira, jezdí s nimi sice podle jízdních řádů a tak ale dá se říct že to je stále pouze jeho promo akce.
2) Možná bráním dráhy ale pokud jste si (a někteří velice dobře) všimli tak na ně tím samým dechem nadával. Důvod proč je chválím je vpodstatě to že na kolejích je to jedinej "spolehlivej" osobní dopravce. Pokud vím tak Jančura zatím neprovozuje žlutý vlaky tak aby se dalo jezdit pouze jima, tudíž pro mě není spolehlivej.
3) Myslím že i podle osobních zkušeností některých které jsou tu napsány se dá soudit že s ty desira takový pokrok dopředu (např. oproti 854, 843 apod.) nejsou, pochopitelně pokud se nebudeme bavit o nízkopodlažním uspořádání (ale zamyslete se trochu, ještě sem neviděl linkový nízkopodlažní autobus, kde je chyba?) Uznávám že průměrně 35 let staré Y jsou na tom hůř, ale v poslední době se s tím začali dráhy snažit něco udělat.

Pak ještě jednotlivě k některým:
F. Placheta : Tentokrát to nebylo z mojí strany myšleno až tak ostře jak jsi to pochopil, uznávám ale že jsem to i blbě napsal. Rozhodně minimálně udělal pokrok, ale pronajmout si vozidlo, zaplatit si dopravní cestu a jezdit může každý z nás, takže zatím dokázal jen to co dokazují všichni nadšenci s nostalgickými jízdami skoro každý víkend...... Co se týká toho proč ho nemám rád je ten jeho způsob co zavedl na autobusech. Normální dopravci kteří léta spolíhali na tyhle "výnosnější" trasy se z toho dlouho vzpamatovávali (jako např. ICOM, ZDAR, TREDOS, atd.). Pochopitelně tím stáhl i lidi co dřív jezdili vlakama.

Martin HO : Co se týče nákupu tak by to u něj nebylo tak žhavý, pokud vím mluvil o tom že všechno by byli půjčená vozidla.....Otázkou je jestli stejně jako teď nebo pro něj vyrobený ve vlastnictví výrobce. Ještě doplněk k tomu zaujetí proti změnám, jsem jenom proti změnám které jsou zbytečné nebo jen dočasné (najbrt - zbytečnost, regionovy - dočasné), vživotě jsem nenapsal třeba něco proti kvalitním rekonstrukcím nebo nákupům co za to stojí.
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Uživatelský avatar
TTmili
 
Příspěvky: 1743
Registrován: čtv 17 črc, 2008 9:48 am
Bydliště: Jihlava

Příspěvekod kubulak » pon 31 kvě, 2010 2:34 pm

TTmili píše: (ale zamyslete se trochu, ještě sem neviděl linkový nízkopodlažní autobus, kde je chyba?)


Nevim kde bydlis ty, ale tady v okoli Prahy zacinaji nizkopodlahy jezdit na primestskych linkach 3XX (neplest s prazskou MHD !!) a to jako ze hodne. Veolia transport apod. Je to podminka tendru, ze prepravce musi mit urcity procento NP busu, aby se vubec do tendru mohl prihlasit...
HO, CSD epocha IV, DCC
kubulak
 
Příspěvky: 250
Registrován: stř 28 kvě, 2008 11:02 am

Příspěvekod TTmili » pon 31 kvě, 2010 6:06 pm

kubulak píše:
TTmili píše: (ale zamyslete se trochu, ještě sem neviděl linkový nízkopodlažní autobus, kde je chyba?)


Nevim kde bydlis ty, ale tady v okoli Prahy zacinaji nizkopodlahy jezdit na primestskych linkach 3XX (neplest s prazskou MHD !!) a to jako ze hodne. Veolia transport apod. Je to podminka tendru, ze prepravce musi mit urcity procento NP busu, aby se vubec do tendru mohl prihlasit...


Bydlím v Jihlavě, koneckonců to mám i napsané v popisku pod ikonou......Pravdou je že za celých x let co jezdím autobusem jsem asi dvakrát viděl nějaký nízký SOR od Veolii i v Jihlavě, ale přinejmenším tady je to čestná vyjímka. Navíc příměstká linka je pokud se nepletu zařazená do integrovanýho systému. Stejně tak to asi bude v Brně. Ale já se bavil o linkových autobusech, např. Jihlava - Žďár, Jihlava - Praha, atd. a na takových jsem opravdu NP autobus neviděl (ani u Jančury :wink: )
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Uživatelský avatar
TTmili
 
Příspěvky: 1743
Registrován: čtv 17 črc, 2008 9:48 am
Bydliště: Jihlava

Příspěvekod Martin HO » úte 01 čer, 2010 10:09 am

Dovolte abych se vrátil k tématice RegioJet-u v Plzni.

Včera jsem byl sondovat na plzeňském hl. nádraží, jak to bude vypadat s jízdami RegioJet-u (RJ) Plzeň - Domažlice.

Na celém nádraží ani jediná zmínka.

Paní přechodářka, které jsem se zeptal zda-li o nich něco neví vlídně odvětila že bohužel nic, ale že si to bude muset zjistit protože jí to také zajímá a odeslala mme na informační centrum ČD na nádaží.

Když jsem se velice slušně informátorky na Centru ČD optal, jestli neví jak bude TJ jezdit vypadala jako býk, před kterým ukážete červený hadr. Odmítla se se mnou na téma RJ bavit a na dotaz zda by nebylo možné někde vyvěsit alespoň jejich JŘ pravila resolutně že v žádném případě, protože to je jejich konkurence.

Tak jsem napsal e-mail Student Agency. Obratem jsem obdržel odpověď nsledujícího znění.

Protože by to některé kolegy mohlo zajímat přikládám jej :

Naše společnost zahájí provoz na lince Plzeň - Domažlice ke dni 5.6.2010 a tento prezentační provoz bude probíhat do 31.7.
Konečné jízdní řády byly se správcem infrastruktury odsouhlaseny teprve během posledních dnů, takže nyní již v příloze přikládám jejich definitivní verzi.
Upozorňuji také na skutečnost, že v období 5.-20.6. jezdíme se zaváděcí akviziční slevou, tzn. zpáteční jízdenka mezi libovolnými stanicemi je 5 Kč, jízdenky se prodávají ve vlaku. Od 21.6. platí tarif RegioJet, který najdete na našem webu a o cenách jízdenek budeme také informovat s předstihem přímo v našich vlacích, kde budou k dispozici informační letáky.
V případě jakýchkoli dotazů mne kdykoli kontaktujte.
Děkuji a přeji pěkný den.


Ing. Jan Paroubek
předseda představenstva
provozní ředitel


JŘ (výpis) : jezdí od 5.6. do 31.7., do 20.6. akviziční sleva


odjezdy z Plzně :(denně) 7.53 11.32 15.49 19.56
odjezda z Domažlic: (denně) : 5.52 10.27 14.01 17.20

zastávky : Nýřany, Stod, Holýšov, Staňkov, Blížejov, Domažlice

Pozn. 13.6.-17.6 výloka na trati v úsekuBlížejov-Domažlice (náhradní autobusová doprava)
Martin HO
 

Příspěvekod albatros.498 » úte 01 čer, 2010 1:29 pm

Martin HO píše:Dovolte abych se vrátil k tématice RegioJet-u v Plzni.

Včera jsem byl sondovat na plzeňském hl. nádraží, jak to bude vypadat s jízdami RegioJet-u (RJ) Plzeň - Domažlice.

Na celém nádraží ani jediná zmínka.

Paní přechodářka, které jsem se zeptal zda-li o nich něco neví vlídně odvětila že bohužel nic, ale že si to bude muset zjistit protože jí to také zajímá a odeslala mme na informační centrum ČD na nádaží.

Když jsem se velice slušně informátorky na Centru ČD optal, jestli neví jak bude TJ jezdit vypadala jako býk, před kterým ukážete červený hadr. Odmítla se se mnou na téma RJ bavit a na dotaz zda by nebylo možné někde vyvěsit alespoň jejich JŘ pravila resolutně že v žádném případě, protože to je jejich konkurence.

Tak jsem napsal e-mail Student Agency. Obratem jsem obdržel odpověď nsledujícího znění.

Protože by to některé kolegy mohlo zajímat přikládám jej :

Naše společnost zahájí provoz na lince Plzeň - Domažlice ke dni 5.6.2010 a tento prezentační provoz bude probíhat do 31.7.
Konečné jízdní řády byly se správcem infrastruktury odsouhlaseny teprve během posledních dnů, takže nyní již v příloze přikládám jejich definitivní verzi.
Upozorňuji také na skutečnost, že v období 5.-20.6. jezdíme se zaváděcí akviziční slevou, tzn. zpáteční jízdenka mezi libovolnými stanicemi je 5 Kč, jízdenky se prodávají ve vlaku. Od 21.6. platí tarif RegioJet, který najdete na našem webu a o cenách jízdenek budeme také informovat s předstihem přímo v našich vlacích, kde budou k dispozici informační letáky.
V případě jakýchkoli dotazů mne kdykoli kontaktujte.
Děkuji a přeji pěkný den.


Ing. Jan Paroubek
předseda představenstva
provozní ředitel


JŘ (výpis) : jezdí od 5.6. do 31.7., do 20.6. akviziční sleva


odjezdy z Plzně :(denně) 7.53 11.32 15.49 19.56
odjezda z Domažlic: (denně) : 5.52 10.27 14.01 17.20

zastávky : Nýřany, Stod, Holýšov, Staňkov, Blížejov, Domažlice

Pozn. 13.6.-17.6 výloka na trati v úsekuBlížejov-Domažlice (náhradní autobusová doprava)

Díky, určitě využiju a svezu se.
jedu v TT V.epocha
albatros.498
 
Příspěvky: 33
Registrován: úte 03 úno, 2009 7:41 am
Bydliště: Plzeň

PředchozíDalší

Zpět na Nezařazeno (off topic)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků