Tomáš píše:3) zkoušel někdo "modelovat" napodobit ten mechanismus od "přestavníku" ve vyhybce
To se chceš vážně cmrndat s takovými detaily. To si v tomhle životě nezajezdíš

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
MirekTT píše:Tomáš píše:3) zkoušel někdo "modelovat" napodobit ten mechanismus od "přestavníku" ve vyhybce
To se chceš vážně cmrndat s takovými detaily. To si v tomhle životě nezajezdíš:wink:
Tomáš píše:Pánové měl bych pár dotazů k vyhybkám EW2
1) zkoušel jste někdo vyměnit ten zbytek plastu srdcovky za kovovou část (kousek kolejnice) nebo třeba i ty opornice?
http://tauvec.rajce.idnes.cz/krizovatka/#dscn2683.jpg
http://tauvec.rajce.idnes.cz/Budkovice_ ... 160033.JPG
http://tauvec.rajce.idnes.cz/Budkovice_ ... 160032.jpg
2) je jazyk na vyhybce skutečně takto do obloučku jako tomu je i u skutečné vyhybky..(stav do odbočky)
http://tauvec.rajce.idnes.cz/krizovatka ... a_1_19.jpg
http://tauvec.rajce.idnes.cz/Budkovice_ ... 160030.JPG
3) zkoušel někdo "modelovat" napodobit ten mechanismus od "přestavníku" ve vyhybce
http://tauvec.rajce.idnes.cz/Budkovice_ ... 160042.jpg
Kikan píše:Tomáš píše:Pánové měl bych pár dotazů k vyhybkám EW2
1) zkoušel jste někdo vyměnit ten zbytek plastu srdcovky za kovovou část (kousek kolejnice) nebo třeba i ty opornice?
http://tauvec.rajce.idnes.cz/krizovatka/#dscn2683.jpg
http://tauvec.rajce.idnes.cz/Budkovice_ ... 160033.JPG
http://tauvec.rajce.idnes.cz/Budkovice_ ... 160032.jpg
2) je jazyk na vyhybce skutečně takto do obloučku jako tomu je i u skutečné vyhybky..(stav do odbočky)
http://tauvec.rajce.idnes.cz/krizovatka ... a_1_19.jpg
http://tauvec.rajce.idnes.cz/Budkovice_ ... 160030.JPG
3) zkoušel někdo "modelovat" napodobit ten mechanismus od "přestavníku" ve vyhybce
http://tauvec.rajce.idnes.cz/Budkovice_ ... 160042.jpg
Podívej se tady http://www.kinimaadsa.wz.cz/ v sekci různé. Mám tam popsanou stavbu výhybky EW2.
martin tichý píše:Zdravim, nemáte někdo zkušenost s křížením DGV tvořené čtyřmi výhybkami EW1 a krátkým křížem??, zakoupil jsem dva kousky tohoto díla a doma s hrůzou zjistil, že se lokotky při jízdě přes kříž zastavují, tedy ty s pojezdy V100, o "rosně" ani nemluvim.., ROCO a Kuehn si to ještě "jakžtakž" líbit nechaj.., vůbec mě nenapadlo, že by za ty prachy, který za to chtěj mohl nastat tento problém a teď to mám:-(, ještě než to hodím z okna, nevíte, zda je možné řešit to jinak..??, nějakou úpravou apod..buď kolejiva nebo těch pojezdů, co nahradit ta bandážovaná kola za kovova??..tonoucí se stébla chytá....
martin tichý píše:Zdravim, nemáte někdo zkušenost s křížením DGV tvořené čtyřmi výhybkami EW1 a krátkým křížem??, zakoupil jsem dva kousky tohoto díla a doma s hrůzou zjistil, že se lokotky při jízdě přes kříž zastavují, tedy ty s pojezdy V100, o "rosně" ani nemluvim.., ROCO a Kuehn si to ještě "jakžtakž" líbit nechaj.., vůbec mě nenapadlo, že by za ty prachy, který za to chtěj mohl nastat tento problém a teď to mám:-(, ještě než to hodím z okna, nevíte, zda je možné řešit to jinak..??, nějakou úpravou apod..buď kolejiva nebo těch pojezdů, co nahradit ta bandážovaná kola za kovova??..tonoucí se stébla chytá....
Tomáš píše:Pánové měl bych pár dotazů k vyhybkám EW2:
3) zkoušel někdo "modelovat" napodobit ten mechanismus od "přestavníku" ve vyhybce
http://tauvec.rajce.idnes.cz/Budkovice_ ... 160042.jpg
Pája píše:Tomáš píše:Pánové měl bych pár dotazů k vyhybkám EW2:
3) zkoušel někdo "modelovat" napodobit ten mechanismus od "přestavníku" ve vyhybce
http://tauvec.rajce.idnes.cz/Budkovice_ ... 160042.jpg
Já vím jen o výměnových tělesech od p. Berky :http://www.berka.vyrobce.cz/
MirekTT píše:Tomáš píše:3) zkoušel někdo "modelovat" napodobit ten mechanismus od "přestavníku" ve vyhybce
To se chceš vážně cmrndat s takovými detaily. To si v tomhle životě nezajezdíš:wink:
Mauglí píše:no chlapi ja mám vyrobenú šablónu na TT výhybky typu a geometrie EW 2 pravú a EW3 ľavú a mienim urobiť aj na trojcestné symetrické aj nesymetrické,len je jeden veľký problém a to sú rozmery oporníc v srdcovke,aj keď je šablóna vyfrézovaná s AutoCADu na RS HAIDENHEIN a mám ich vyrobené, tak rozmer medzi koľajnicou a opornicou je podľa TT filigran 0.5mm a Tilliga 1mm,a tu je ten problém,ktorý použiť,ten 0.5mm je perfektný,lebo kolesá dvojosých vozňov tzv.neprepádajú v srdcovke,ako u Tilliga,len pary tu už zadrhávajú a treba ten tvar jazyka do odbočky veľmi presne odskúšavať s každou parnou mašinou a to mám rozpracovaného Papagája 477.0 a u neho čakám najväčší problém na srdcovkách a nakoniec ten čas na výrobu jednej výhybky je skutočne ďaleko cenovo aj od TT filigran,tak preto tie výhybky nemá význam robiť na predaj, sú vysoko neekonomické,zato odpovedajú plne realite vzhľadovo,lebo sú celokovové,pražce pevnostné sú s cuprextitu a zvyšné drevené a opornice ako koľajnicové,tak aj rovný plech a pre vlastnú potrebu sú zadarmo relatívne za cenu koľajnicových prútov,tak preto ich vyrobím,tak toľko k tej problematike a v najbližšej dobe bude foto k tomu čo tu píšem,aby bola predstava o čom sú podomácky robené výhybky a PECO robí HO-e t.j.12mm výhybky,ktoré pasujú na TT,len majú pražce úzkorozchodiek,ale prevedením a cenou sú špička.
Zpět na Velikost TT (komunita TT)
Uživatelé procházející toto fórum: Pawlik a 1 návštěvník