Přidal bych se k Petrovi. Přejezd udělej hned za výhybkou. Cesta nemusí být do oblouku, ale může vést přímo k přejezdu. Místa mezi výhybkou a přemostěním údolíčkje dost, případně to zachrání malá zídka pod cestou (pokračování opěry mostku?)
Co se týká skály a tunelu, Petr opět radí dobře.
Nebál bych se Skálu ještě malinko "vytáhnout" mezi obě tratě. Takhle ten tunelový portál hrozně trčí ze skály. Většinou bývá spíš na konci (aspoň kratičkého) zářezu.
Kopec klesající od stěny vlevo bych "protáhl" až k místu,kde se odbočná trať obloukem vrací k přednímu okraji kolejiště. Skrze kopec by vedl úzký zářez místní trati. Pořád si vybavuju trať mezi Nýrskem a Špičákem, kde je plno zářezů opravdu téměř kolmých (a bez opěrných zdí)
Hlavní trať pak povede do tunelu a lokálka, která stoupá už se pro
U toho skalnatého zářezu nezapoměň udělat totéž z druhé strany kolejí. Fotky nejspíš trochu zkreslují, ale zdá se mi, že máš tu skálu pořád nějak málo kolmou...
Zkusil jsem udělat vrstevnicový plán, ale ber ho s rezervou.
1. nevím jak máš skutečné výšky na kolejišti
2. v "paintbrushi" zázraky kreslit nejdou
PS: Neber si to ve zlém, ale ta struktura skaliska mi pořád připomíná spíš stříkaný beton, ale třeba je to fotkama