

Akumulatorový vůz


Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
VladikC píše:Myslíte, že je to úplná hovadina a ztracený čas se o něco pokoušet nebo dle zásady "co tě nazabije, to tě posílí" se pokusit o nemožné? Na pojezdu je nepřehlédnutelný rozdíl v táhlech, který se asi těžko bude dát nějak opravit. Jinak čtyři kola to má.Díky za každý názor.
http://vladikc.rajce.idnes.cz/Zeleznice_TT/
yurax píše:Tak ackoli mam rad o stupinek modernejsi vozidla, tak patri dodat, ze era Pruska ma nadherne budovy, presne ten styl architektury jak obytne, tak uzitkove se mi libi.
Planujes stavby vyrabet sam, nebo mit koupene? Tedy jestli chces mit mesto, prece jen Prusko neni cesky venkov, kde se da namodelovat realita se stanici 2km od vsi.
VladikC píše:
Nejsem si však zcela jistý, že se ctihodní měšťané v tehdejším Prusku o mnoho lišili v názorech od těch našich českých či rakouských co se týče stavby železnice a s tím souvisejících nádraží. V této souvislosti hodlám při příští cestě mé manželky za nákupy do polského Klodzka, po cestě navštívit právě nádraží v Miedzylesie a v samotném Klodzku. I když těžko říct co tam bude původního k vidění.Chcete prostě před zahájením stavby provést fotografický průzkum a pokusit se sehnat literaturu o daném místě. Mimochodem současná polská občanská architektura, ale i třeba církevních budov (nový kostel na sídlišti v Klodzku), ve zmiňované oblasti je z mého pohledu slušně řečeno poněkud zvláštní.
Zpět na Velikost TT (komunita TT)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník