žst.LIPOVÁ_N/1:160

Vše co souvisí s moduly.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký

Příspěvekod milan ferdián » sob 06 úno, 2010 6:39 pm

Rajce již jsem opět zaktualizoval... :D
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12136
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Příspěvekod depo201 » sob 06 úno, 2010 6:55 pm

milan ferdián píše:Rajce již jsem opět zaktualizoval... :D


..pekelné tempo, aby to nakonec nebyla odbočka k Luciferovi :shock: :)
Uživatelský avatar
depo201
 
Příspěvky: 710
Registrován: úte 11 srp, 2009 10:03 am
Bydliště: Brno

Příspěvekod petrh » sob 06 úno, 2010 7:00 pm

ty mas smlouvu s dablem, ze? jen aby si te faust za to pak neodnesl driv nez bude mit tremesna premieru, skvost
H0 se synem
1981-2001 dom. st. Včelnička | 2001-4 Slaný | 2004-6 Nelahozeves | od 2006 Kralupy n.V.
Uživatelský avatar
petrh
 
Příspěvky: 1429
Registrován: čtv 26 čer, 2008 11:14 am
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Příspěvekod milan ferdián » sob 06 úno, 2010 7:03 pm

depo201 píše:
milan ferdián píše:Rajce již jsem opět zaktualizoval... :D


..pekelné tempo, aby to nakonec nebyla odbočka k Luciferovi :shock: :)


...taky mám někdy pocit jestli tempo nepřeháním a co se týká smlouvy tak tu mám ,ale s manželkou doživotní :D :D :D
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12136
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Příspěvekod milan ferdián » ned 07 úno, 2010 5:43 pm

Kapitola druhá:Jelikož modeluji III-IV epochu s parním provozem a protože stanice je ryze lokálková,kde je frmol,tak při bližších studií stanic uvidíte tzv.popelové jámy s vodním jeřábem u dopravních kolejí.Důvodem je odklepání popelníku lokomotivy (ne z cigaret) během provozu a doplnění vody do van parní lokomotivy.Než položíte koleje musíte tyto potřebné zařízení umístit v osích budoucích dopravních kolejí.

http://milanf.rajce.net/zst.TREMESNA_II

Upoutávka:...Proč ta voda neteče.. :?:

Obrázek
Naposledy upravil milan ferdián dne ned 07 úno, 2010 6:45 pm, celkově upraveno 1
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12136
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Příspěvekod Tesiset » ned 07 úno, 2010 6:09 pm

No to si delas srandu ze tohle je v N :?: :!: :shock: To teda doopravdy klobouk dolu to fakt čumim! :wink:
TT 115*150, analog, začátečník, IV. a V epocha
Tesiset
 
Příspěvky: 25
Registrován: pát 16 led, 2009 7:04 pm
Bydliště: Brno

Příspěvekod Jura » pon 08 úno, 2010 5:45 am

Prosím tě, ty popelové jámy jsou origoš nebo vlastní výroba a jaké délky? Pořídil jsem si popelovou jámu od Fallera (hlavně kvůli jeřábu) a její délka je vhodná i k TT :) přes 200mm. Klidně bych z ní udělal dvě.
Uživatelský avatar
Jura
 
Příspěvky: 68
Registrován: pon 26 kvě, 2008 7:59 am
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod Jura » pon 08 úno, 2010 5:51 am

Omlouvám se. Po kouknutí se na rajče už vím, že je to vlastní výroba :? , ještě prosím tu délku, odhaduji to na cca 70mm. Jinak opět moc pěkná práce.
Uživatelský avatar
Jura
 
Příspěvky: 68
Registrován: pon 26 kvě, 2008 7:59 am
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod Petr Zatrepalek » pon 08 úno, 2010 8:17 am

milan ferdián píše:Kapitola druhá:Jelikož modeluji III-IV epochu s parním provozem a protože stanice je ryze lokálková,kde je frmol,tak při bližších studií stanic uvidíte tzv.popelové jámy s vodním jeřábem u dopravních kolejí.Důvodem je odklepání popelníku lokomotivy (ne z cigaret) během provozu a doplnění vody do van parní lokomotivy.Než položíte koleje musíte tyto potřebné zařízení umístit v osích budoucích dopravních kolejí.

http://milanf.rajce.net/zst.TREMESNA_II

Upoutávka:...Proč ta voda neteče.. :?:

Obrázek


Milane, ty jedeš! Atˇti to takhle vydrží i dál - podle tohohle vlákna jsi tady nyní asi nejrychlejší stavitel :D Jinak si nedpustím poznámečku - neuvažoval jsi odvrtat nebo aspon začernit ten nálevní vršek chobotu jeřábu? Je to sice titěrný, ale na fotce tam ta šedá barva moc řve!
ČSD 1970-1988 v HO, jinak kitařina (éra, tanky), zakázková patinace a stavba modelů
Uživatelský avatar
Petr Zatrepalek
 
Příspěvky: 2680
Registrován: pát 07 zář, 2007 11:20 pm
Bydliště: Sázava - Černé Budy

Příspěvekod Max » pon 08 úno, 2010 9:30 am

Jenom bych dodal, že "popelová jáma" nesloužila jen k vysypání popela, ale i k prohlídce a namazání spodku mašiny. Proto by měla být tak dlouhá jako nejdelší mašina na dané trati jezdící. A ještě musí zůstat volné schody, aby se do kanálu dalo vlézt. Takže kouknout do Atlasů a Encyklopedií na délky loko.
Max
 
Příspěvky: 415
Registrován: pát 08 led, 2010 3:34 pm

Příspěvekod Petr Berka » pon 08 úno, 2010 11:14 am

Max píše:Jenom bych dodal, že "popelová jáma" nesloužila jen k vysypání popela, ale i k prohlídce a namazání spodku mašiny. Proto by měla být tak dlouhá jako nejdelší mašina na dané trati jezdící. A ještě musí zůstat volné schody, aby se do kanálu dalo vlézt. Takže kouknout do Atlasů a Encyklopedií na délky loko.


Krom popelových bývaly ve výtopnách prohlížecí jámy, kam měla zajet četa při přebrání stroje po nástupu do služby. Že by se lezlo ve stanici pod lokomotivu, navíc do popelové jámy se žhavým popelem mi moc nesedí. Třeba se ozve někdo povolanější, například Hank a poučí nás...
http://www.petr.berka.biz
Uživatelský avatar
Petr Berka
 
Příspěvky: 206
Registrován: pon 14 led, 2008 6:50 pm
Bydliště: Cvrčovice

Příspěvekod Max » pon 08 úno, 2010 11:40 am

Petr Berka : do popelové jámy se žhavým popelem....
tak to souhlasím, že bys do jámy nelezl. Asi bys sebou seknul na podlahu v mašině, a tvá duše by se odporoučela kamsi na onen svět. Zkusil jsi někdy vysypat z mašiny žhavý popel ???
Rošt má plochu 4 m2, síla popela i 1/2 m, tak si spočítej tu žhavou sopku v kanále. Sopečné plyny s popílkem ti táhnou do budky....

Ten popel musel být řádně postříkaný vodou, proto taky měly všechny mašiny stříkání do popelníka. Ale pokud došlo k tomu, že mašina byla bez vody a musel se proto shodit oheň - pak to byl HOROR.

Pokud jde o to prohlížení spodku loko (a třeba seřízení brzdy), tak ono to je zapotřebí kontrolovat častěji, a někdy se mašina do depa zas tak často nedostala. Pak ten kanál někde ve stanici byl dobrý.
Max
 
Příspěvky: 415
Registrován: pát 08 led, 2010 3:34 pm

Příspěvekod milan ferdián » pon 08 úno, 2010 11:42 am

Jura píše:Omlouvám se. Po kouknutí se na rajče už vím, že je to vlastní výroba :? , ještě prosím tu délku, odhaduji to na cca 70mm. Jinak opět moc pěkná práce.


Popelová jáma je dle výkresu.Délka 8000mm/50mm,hloubka 1000mm/6,5mm,stupeň schodu 300-250/2-1,5mm.Právě že mi z minulého projektu zůstali hromady ,tak při měření tloušťky jsem zjistil síli 1,5mm , což jsem využil právě na ty schody.Jinak jsem skouknul Houmrovy stránky.
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12136
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Příspěvekod milan ferdián » pon 08 úno, 2010 11:49 am

Petr Zatrepalek píše:
Milane, ty jedeš! Atˇti to takhle vydrží i dál - podle tohohle vlákna jsi tady nyní asi nejrychlejší stavitel :D Jinak si nedpustím poznámečku - neuvažoval jsi odvrtat nebo aspon začernit ten nálevní vršek chobotu jeřábu? Je to sice titěrný, ale na fotce tam ta šedá barva moc řve!


Nic zatím nepatinuju,důvodem že bude veselo ještě při barvení kolejí.Co se týká vodního jeřábu,zkusit odvrtat můžu,ale nálevní vršek je tak titěrný ,že mám obavy o poškození...
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12136
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Příspěvekod radekkrupka » pon 08 úno, 2010 11:55 am

Jak máš Milane plánované uchycení kolejnic v oblasti jámy? Budou tam zbytky pražců? nebo budeš lepit? Letovat?
Uživatelský avatar
radekkrupka
 
Příspěvky: 1926
Registrován: ned 20 dub, 2008 3:13 pm
Bydliště: Teď už jenom Zlín :)

PředchozíDalší

Zpět na Moduly

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků