
Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký
milan ferdián píše:Rajce již jsem opět zaktualizoval...
depo201 píše:milan ferdián píše:Rajce již jsem opět zaktualizoval...
..pekelné tempo, aby to nakonec nebyla odbočka k Luciferovi![]()
milan ferdián píše:Kapitola druhá:Jelikož modeluji III-IV epochu s parním provozem a protože stanice je ryze lokálková,kde je frmol,tak při bližších studií stanic uvidíte tzv.popelové jámy s vodním jeřábem u dopravních kolejí.Důvodem je odklepání popelníku lokomotivy (ne z cigaret) během provozu a doplnění vody do van parní lokomotivy.Než položíte koleje musíte tyto potřebné zařízení umístit v osích budoucích dopravních kolejí.
http://milanf.rajce.net/zst.TREMESNA_II
Upoutávka:...Proč ta voda neteče..
Max píše:Jenom bych dodal, že "popelová jáma" nesloužila jen k vysypání popela, ale i k prohlídce a namazání spodku mašiny. Proto by měla být tak dlouhá jako nejdelší mašina na dané trati jezdící. A ještě musí zůstat volné schody, aby se do kanálu dalo vlézt. Takže kouknout do Atlasů a Encyklopedií na délky loko.
Jura píše:Omlouvám se. Po kouknutí se na rajče už vím, že je to vlastní výroba, ještě prosím tu délku, odhaduji to na cca 70mm. Jinak opět moc pěkná práce.
Petr Zatrepalek píše:
Milane, ty jedeš! Atˇti to takhle vydrží i dál - podle tohohle vlákna jsi tady nyní asi nejrychlejší stavitelJinak si nedpustím poznámečku - neuvažoval jsi odvrtat nebo aspon začernit ten nálevní vršek chobotu jeřábu? Je to sice titěrný, ale na fotce tam ta šedá barva moc řve!
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků