Plan kolajiska III

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Příspěvekod milan ferdián » ned 02 srp, 2009 8:16 am

petrh píše:ouzka bude lesni nebo dle motivu CSD v Cechach?


Má to být Heřmanička,ale už po prvních umístění na velmi malém prostoru pro toto téma,musím improvizovat a přitom zachovat nádech této kouzelné železničky.
milan ferdián
 
Příspěvky: 12150
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Příspěvekod petrh » ned 02 srp, 2009 8:51 am

milan ferdián píše:
petrh píše:ouzka bude lesni nebo dle motivu CSD v Cechach?


Má to být Heřmanička,ale už po prvních umístění na velmi malém prostoru pro toto téma,musím improvizovat a přitom zachovat nádech této kouzelné železničky.

tak to se tesim:) verim, ze udelas naprosto krasny navrh:)
H0 se synem
1981-2001 dom. st. Včelnička | 2001-4 Slaný | 2004-6 Nelahozeves | od 2006 Kralupy n.V.
Uživatelský avatar
petrh
 
Příspěvky: 1429
Registrován: čtv 26 čer, 2008 11:14 am
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Příspěvekod jirikejzar » ned 02 srp, 2009 9:48 am

Já také. Finišuji na půdě a vymýšlím jak zakomponovat ve třetím patře kolejiště trať Frýdlant, Nové Město pod smrkem
jirikejzar
 
Příspěvky: 68
Registrován: úte 22 dub, 2008 2:21 pm

Filosofie provozu

Příspěvekod milan ferdián » ned 02 srp, 2009 10:09 am

Ještě drobný dodatek o smysuplnosti železniční sítě na kolejišti od Petra Z.

Obrázek
milan ferdián
 
Příspěvky: 12150
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Příspěvekod milan ferdián » ned 02 srp, 2009 10:13 am

jirikejzar píše:Já také. Finišuji na půdě a vymýšlím jak zakomponovat ve třetím patře kolejiště trať Frýdlant, Nové Město pod smrkem


Nezapomeň,že nahoru se dostanu jen přes spirálu a to nemluvím o tom ,že úhel podkroví máš od základny 53°,což zabere další prostor na viditelném prostoru A.
milan ferdián
 
Příspěvky: 12150
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Příspěvekod jirikejzar » ned 02 srp, 2009 1:21 pm

Právě. Koketuji s výtahem? Ale pokud to nepujde, tak to vidím na pojížděnou dioramu.
jirikejzar
 
Příspěvky: 68
Registrován: úte 22 dub, 2008 2:21 pm

Půdní_kolejiště

Příspěvekod milan ferdián » ned 02 srp, 2009 4:55 pm

Kolejiště nám pomalu roste....... :wink:

Obrázek
milan ferdián
 
Příspěvky: 12150
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Příspěvekod milan ferdián » úte 04 srp, 2009 6:02 pm

A stanici přibylo lokomotivní depo...a první překážka :wink:

Obrázek
milan ferdián
 
Příspěvky: 12150
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Příspěvekod jirikejzar » úte 04 srp, 2009 7:18 pm

Smekám. Rýsuje se to úžasně. Koukal jsem že i délka staničních kolejí je docela dobrá. Měřil jsem a nejdelší je skoro 2 metry. Jiak jsem zjistil, že je tam ještě jedna překážka, ale tu jsem razantně zlikvidoval přesunul jinak. Byla to trubka na větrání z koupelny.
jirikejzar
 
Příspěvky: 68
Registrován: úte 22 dub, 2008 2:21 pm

Příspěvekod petrh » úte 04 srp, 2009 8:09 pm

Milane ta cerchovana je ouzka;) jinak ja jiz zde bylo napsano o post vyse:)prekazka je uz pry fuc;)
H0 se synem
1981-2001 dom. st. Včelnička | 2001-4 Slaný | 2004-6 Nelahozeves | od 2006 Kralupy n.V.
Uživatelský avatar
petrh
 
Příspěvky: 1429
Registrován: čtv 26 čer, 2008 11:14 am
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Příspěvekod milan ferdián » stř 05 srp, 2009 2:13 am

petrh píše:Milane ta cerchovana je ouzka;) jinak ja jiz zde bylo napsano o post vyse:)prekazka je uz pry fuc;)


Ano,čerchovaná je ouzká.Kdepak překážka je trvalého rázu,komín stojí... :D Tak Heřmaničko kudy ,kudy...Okolo depa dle originálu nelze,přes komín taky ne,tak kudy... :?: :D
milan ferdián
 
Příspěvky: 12150
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Příspěvekod milan ferdián » stř 05 srp, 2009 2:15 am

jirikejzar píše:Smekám. Rýsuje se to úžasně. Koukal jsem že i délka staničních kolejí je docela dobrá. Měřil jsem a nejdelší je skoro 2 metry. Jiak jsem zjistil, že je tam ještě jedna překážka, ale tu jsem razantně zlikvidoval přesunul jinak. Byla to trubka na větrání z koupelny.


Přesné užitné délky staničních kolejí od námezníku k námezníku ,dostaneš :wink:
milan ferdián
 
Příspěvky: 12150
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Příspěvekod jirikejzar » stř 05 srp, 2009 7:22 am

Uzká bude muset za komín. a nebo se dá udělat že ten roh, kde je depu lze přidat trojúhelník. Takže není nutné dodržet pravý úhel. Návrh Ti posílám na mail.
jirikejzar
 
Příspěvky: 68
Registrován: úte 22 dub, 2008 2:21 pm

Příspěvekod radekkrupka » stř 05 srp, 2009 7:33 am

Je zajímavé sledovat, jak návrh postupuje :)

Mohl bych se zeptat na 2 věci?

K čemu slouží ta kolej (vlevo nahoře), která obchází zhlaví kolejí nákladního obvodu, pošty, ...?

A pak co je ten "obdélník" uprostřed kolejí, vedle rampy? To je na přechod normálněrozchodných vozů na úzké podvozky? :)
Uživatelský avatar
radekkrupka
 
Příspěvky: 1926
Registrován: ned 20 dub, 2008 3:13 pm
Bydliště: Teď už jenom Zlín :)

Příspěvekod milan ferdián » stř 05 srp, 2009 1:42 pm

radekkrupka píše:
K čemu slouží ta kolej (vlevo nahoře), která obchází zhlaví kolejí nákladního obvodu, pošty, ...?

A pak co je ten "obdélník" uprostřed kolejí, vedle rampy? To je na přechod normálněrozchodných vozů na úzké podvozky? :)


No to je moje chyba,tu čerchovanou jsem měl nechat i tam.Nahoře vlevo je kolejiště úzkorozchodné a jestli myslíš tu kolej úplně vlevo nahoře,tak dávno tam měla jedna firma sklad,ten se zboural a zůstala zde kolej a jestli je ti divné ,že hlavní kolej ouzké je v odbočce a nevede přímo ,tak u této dráhy to je samozřejmostí,protože když se podíváš do starých plánů,tak zjistíš ,že hlavní kolej dokonce" jako "ústí k podvalové rampě.

Obdélník uprostřed je skladiště s rampou pro překládku.

Jak už jsem se zmínil,protože je zde nedostaek místa pro originál téma,tak se zde snažím improvizovat,aby aspoň ten původní nádech Heřmaničky,tu zde byl cítit.
milan ferdián
 
Příspěvky: 12150
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze k plánkům kolejišť

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 1 návštěvník