Stavba a přestavba nákladních a osobních vozů všech velikostí. Návody, praxe, materiály, postupy a další.
Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.
od UncleFardy » čtv 16 říj, 2025 8:46 am
Děkuji, tak to jsem si pěkně naběhl. Tillig jeden z těch novějších typů dělá, ale na dost zkráceném pojezdu (prostě na pojezd z dob pana Zeukeho po drobné modernizaci k horšímu napasovali danou skříň) a Hädl nemá v aktuální nabídce nic vhodného ze svého výrobního sortimentu, tak jsem si koupil tyhle dva, neb předloha je reálná. No nic, zaarchivuji je pro nějaký příští nápad.
-
UncleFardy
-
- Příspěvky: 635
- Registrován: čtv 24 zář, 2015 4:47 pm
od marian_r » čtv 16 říj, 2025 2:37 pm
-
marian_r
-
- Příspěvky: 453
- Registrován: sob 10 čer, 2023 1:59 pm
od radeksindy » čtv 16 říj, 2025 2:52 pm
Nic jiného se nedá čekat. Většina se jako u nás stavěla pro soukromé firmy (pivovary, přepravy masa atd.), tam byla co série to originál. Míra unifikace se zvýšila až v meziválečném období, tam se tak dá začít mluvit o typech.
-
radeksindy
-
- Příspěvky: 2653
- Registrován: stř 25 dub, 2007 12:50 pm
Zpět na Stavba osobních a nákladních vozů
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník