Druhá věc co se mi tu po vyskládání objevila je délka kolejí v nádraží, v současném stavu se na kolej 1 sice vejde 1+3, ale na poslední dveře už nevýjde nástupiště a to asi není v pořádku.

- IMG_20250930_225459220_HDR.jpg (28.8 KiB) Zobrazeno 558 krát
Takže co stím ?
A) Nechat kolej 1 pouze pro 1+2 a 1+3avíce zastavovat vždy na 2jce ?
Výhoda že nemusim nic měnit,
Nevýhoda "jestli to dobře chápu" když bude stát osobák v nádraží nemuže mezi ním a stanicí projet jiný vlak (bezpečnot a tak

, ale tady trochu vařím z vody)
B) Zrušit ty dvě výhybky a manipulační 3ku nechat kusou v celé délce
Výhoda ušetřím dvě výhybky
Nevýhoda oddálím se konceptu skutečnosti, a s absenci výtažné budu při posunu po dovozu z hlavního nádraží opouštět obvod stanice ?(opět si nejsem jistej že přesně vím o čem mluvím xD)
C) Upravit i druhé zhlaví a použít výhybku v oblouku a vytvořit si tak delší užitečnou délku
Výhoda zachování konceptu hrubé skály a prodloužení užitečné
Neyýhoda objednání obloukové výhybky, zkrácení zrušené kusé koleje zmenšeno na minimum
D) Nechat to tak jak je protože vtakové stanici stejnak 1+3 nestaví
I kdyby to byla pravda nechci si tyhle dveře zavřít takže tudy se vypadt nechci
Zatím se kloním k variantě C) i když je to zase drobná investice navíc a znamená to dvě obloukové výhybky ve zhlavích kterých sem se dříve zbavil.
Ale vzhledem k tomu, že ste mi zatím vždy dobře poradili než udělám nějaká rozhodnutí hodím to do pléna.