Pojezd pro 810 v H0

Stavba a přestavba lokomotiv všech velikostí. Návody, praxe, materiály, postupy a další.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., sco_27

Re: Pro Maha

Příspěvekod Sandy » pon 06 lis, 2006 3:15 pm

Zdenek Valter píše:
MaHa píše: Ale abychom se dostali zpět ke M152 jde u pojezdu fy KuBer vyměnit jeho motor za cca 60 -70 Kč za motor např. Mashima za cenu :?: :?: s jakou možností jeho koupě :?:


No právě to je samozřejmě otázka - jak slušný je ten pojezd.

Jinak právě KuBer do toho pojezdu Mashímy dává na požádání za cca 500 CZK.


Skoro se začínám stydět, že jsem pojezd " KuBer" vůbec zmínil
Sandy
 
Příspěvky: 1513
Registrován: čtv 26 říj, 2006 4:42 pm
Bydliště: Černošice

Příspěvekod Houmr » pon 06 lis, 2006 6:06 pm

Já bych se za to nestyděl a navíc pokud ti vyhovuje, tak není co řešit. To si myslím aspoň já. Já si ten pojezd od Kubera taky objednal, takže se uvidí. Ono není nad vlastní poznání. :P
Uživatelský avatar
Houmr
 
Příspěvky: 1324
Registrován: sob 07 říj, 2006 5:44 pm
Bydliště: Bukovice

Re: Pro Houmra, Sandyho, Zdeka Valtera

Příspěvekod MaHa » úte 07 lis, 2006 6:40 pm

Sandy píše:
Zdenek Valter píše:
MaHa píše: Ale abychom se dostali zpět ke M152 jde u pojezdu fy KuBer vyměnit jeho motor za cca 60 -70 Kč za motor např. Mashima za cenu :?: :?: s jakou možností jeho koupě :?:


No právě to je samozřejmě otázka - jak slušný je ten pojezd.

Jinak právě KuBer do toho pojezdu Mashímy dává na požádání za cca 500 CZK.


Skoro se začínám stydět, že jsem pojezd " KuBer" vůbec zmínil


Vzhledem k skutečnosti, že mám u fy. Kuber nějakou objednávku, tak jsem se přeptal jaké další motorky do tohoto pojezdu dává a a jaké má v současné době ozubená kola. Odpověď ohledně motorku byla velmi překvapivá :!: :!: :!:
Motorky fy. Mashima se tam nedávají a ani nedávaly avšak na požádání se instaluje motorek PIKO se setrvačníkem za oněch 500 Kč. Zdá se tedy že přispěvatel Zdenek Valter zde značně "mlží" se svými příspěvky.
Jinak si osobně stále myslím že tento pojezd kvalitou odpovídá ceně 800,- Kč + 500,-Kč za motor PIKO na požádání. Komu by se to stále ještě nezdálo, tak si zamozřejmě může koupit Máňu(M140) od Tilliga za nějakých 3270,- Kč a upravit si ji. Myslím že cenový rozdíl je dosti patrný. (adresa nabídky na Máňu zde: http://www.modelovazeleznice.cz/)
Modul součaných ozubených kol je 0,4. :D
Na závěr snad jen říci to co už napsal Houmr - nemáš se Sandy za co stydět, protože pokud Ti pojezd dobře slouží, tak není co řešit a protože Zdenek Valter v sekci remotorizace stále ještě neuvedl reálně (tj v Česku) dosažitelný zdroj jím doporučovaných "Mashim" je tímto (alespoň pro mne) tato značka nadále fyzicky nedostupná :lol: :wink:
Pokud bych totiž objednávaval na jím zmiňované adrese, pak bych musel udělat objednávku řádově za 10 000,-- USD a možná i víc aby se se mnou výrobce z druhého konce světa vůbec bavil. :D
MaHa
 
Příspěvky: 240
Registrován: stř 01 lis, 2006 10:09 pm
Bydliště: Šalingrad-Brno

Příspěvekod Houmr » úte 07 lis, 2006 7:10 pm

No tak to je asi v pohodě, protože si myslím, že pro nás co honíme vláčky doma by měl motorek Piko bohatě stačit.
Uživatelský avatar
Houmr
 
Příspěvky: 1324
Registrován: sob 07 říj, 2006 5:44 pm
Bydliště: Bukovice

Re: Pro Houmra, Sandyho, MaHa

Příspěvekod Zdenek Valter » čtv 09 lis, 2006 9:24 am

MaHa píše:
Sandy píše:
Zdenek Valter píše:
MaHa píše: Ale abychom se dostali zpět ke M152 jde u pojezdu fy KuBer vyměnit jeho motor za cca 60 -70 Kč za motor např. Mashima za cenu :?: :?: s jakou možností jeho koupě :?:


No právě to je samozřejmě otázka - jak slušný je ten pojezd.

Jinak právě KuBer do toho pojezdu Mashímy dává na požádání za cca 500 CZK.


Skoro se začínám stydět, že jsem pojezd " KuBer" vůbec zmínil


Vzhledem k skutečnosti, že mám u fy. Kuber nějakou objednávku, tak jsem se přeptal jaké další motorky do tohoto pojezdu dává a a jaké má v současné době ozubená kola. Odpověď ohledně motorku byla velmi překvapivá :!: :!: :!:
Motorky fy. Mashima se tam nedávají a ani nedávaly avšak na požádání se instaluje motorek PIKO se setrvačníkem za oněch 500 Kč. Zdá se tedy že přispěvatel Zdenek Valter zde značně "mlží" se svými příspěvky.


Sorry nemlžím :!: :!: :!: Sám jsem si od pana Kubíčka koupil před asi dvěmam roky pojezd s MASHIMA motorkem. Motorek mi tam dal na mou žádost. Také jsem si pak ještě od něj jeden motorek kupoval za 500 i se setrvákem. Otázka js spíš o tom jestli pan Kubíček = firma KuBer. Slyšel jsem od kolegů že tam byli nějaké neshody, a tak možná spojování s firmou KuBer bylo zavádějící.

MaHa píše:Jinak si osobně stále myslím že tento pojezd kvalitou odpovídá ceně 800,- Kč + 500,-Kč za motor PIKO na požádání.


Co je to za motor ten PIKO ? Jaké má parametry ?

MaHa píše:Komu by se to stále ještě nezdálo, tak si zamozřejmě může koupit Máňu(M140) od Tilliga za nějakých 3270,- Kč a upravit si ji. Myslím že cenový rozdíl je dosti patrný. (adresa nabídky na Máňu zde: http://www.modelovazeleznice.cz/). Modul součaných ozubených kol je 0,4. :D


Co je na tom špatného ?
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 3134
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Pro MaHa

Příspěvekod Zdenek Valter » čtv 09 lis, 2006 10:05 am

MaHa píše:Na závěr snad jen říci to co už napsal Houmr - nemáš se Sandy za co stydět, protože pokud Ti pojezd dobře slouží, tak není co řešit.


Sandy mu jsem psal mimo konferu o fotky a on mi je ochotmě poslal. Ještě bych se velmi rád na ten jeho pojezd podíval.
Pak můžu říci, jestli stojí za to remotorizovat.
Podle fotky bych spíš řekl, že ne, ale já nemám rád kategorické a globální závěry jako Ty MaHa.
Jestli je Sandy spokojen s tim co má je přeci v pořádku ne ?
Na druhou stranu proč nezlepšit to co mám jde-li to. To si musí každý zvážit sám.
Také má každý trochu jiné nároky - to co uspokojí Sandyho neuspokojí mne třeba mne nebo něko jiného.
Můse samozřejmě stát, že ten pojezd jezdí skvěle a pak je to dobrá zpráva pro všechny, že si nemusí poiřizovat tu MANku celou.
Protože v dílech je bohužel nedostupná - což je škoda, protože by pak její pojezd by bez rámu vyšel na cca 1600 CZK. (Motor + převody s koly)
Klukum jsem na požádání poslal fotku. (Ty bohužel nemáš uveden email):cry:

Ty máš u sebe oba tyhle pojezdy (MAN a KuBer) abys je porovnal ?
Respektive porovnals je už a proto jsem píšeš ?

MaHa píše:Protože Zdenek Valter v sekci remotorizace stále ještě neuvedl reálně (tj v Česku) dosažitelný zdroj jím doporučovaných "Mashim" je tímto (alespoň pro mne) tato značka nadále fyzicky nedostupná :lol: :wink:


:D Já jsem nikdy netrdil, že znám nějakého dovozce MASHIMA v ČR.
Také to přeci neznamená, že když se zde nedá koupit na krámě jako houska, že je nedostupný.
Domnívám se, že když jsem ho dokázal sehnat a koupit já (a nebyl jsem sám). Dokáže to i leckdo jiný.

To že je pro Tebe MaHa nedostupný je možná i tím, že nemá ty správné kamarády. :D :D :D :D :D :D

MaHa píše:Pokud bych totiž objednávaval na jím zmiňované adrese, pak bych musel udělat objednávku řádově za 10 000,-- USD a možná i víc aby se se mnou výrobce z druhého konce světa vůbec bavil. :D


Pochopitelně bavil byť by Ti ten dovozce samozřejmě nedodal kusovku přímo, ale zprostředkoval Ti kontakt na jeho dealery např. z USA.
S těmi se dá mluvit i kusu. Pochopitelně kupovat jeden motor se nevyplatí kvůli dopravě ale cca 4 a níce už jo.
Druhá možnost je koupit si jej jako náhradní díl do konkrétního modelu.

A co Buehler ten má v ČR zastoupení ? Prodá mi jeden motor ?
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 3134
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Re: Pro Z.Valtra

Příspěvekod MaHa » sob 11 lis, 2006 7:48 pm

Zdenek Valter píše:Ale já nemám rád kategorické a globální závěry jako Ty MaHa.

Nedělám kategorické a globální závěry :!: :!: :!: :!:
Kdyby jsi četll mé příspěvky pořádně tak by jsi viděl má odvolání na zdroje informací a zkušeností :!: :!: :!:
Zdenek Valter píše:Klukum jsem na požádání poslal fotku. (Ty bohužel nemáš uveden email):cry:

To je jen moje soukromá věc po které Ti nic není :!: :!: :!: :!:
Zdenek Valter píše:Ty máš u sebe oba tyhle pojezdy (MAN a KuBer) abys je porovnal ?
Respektive porovnals je už a proto jsem píšeš ?

Jo mám a jsou oba vyzkošeny :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Pan kolega Ing.V.Straka by jen konstatoval, že mají oba velmi krátkou životnost.
Zdenek Valter píše:
MaHa píše:Protože Zdenek Valter v sekci remotorizace stále ještě neuvedl reálně (tj v Česku) dosažitelný zdroj jím doporučovaných "Mashim" je tímto (alespoň pro mne) tato značka nadále fyzicky nedostupná :lol: :wink:


:D Já jsem nikdy netrdil, že znám nějakého dovozce MASHIMA v ČR.
Také to přeci neznamená, že když se zde nedá koupit na krámě jako houska, že je nedostupný.
Domnívám se, že když jsem ho dokázal sehnat a koupit já (a nebyl jsem sám). Dokáže to i leckdo jiný.

Pokud někdo nedokáže uvést nějaký seriórní zdroj tj. firmu s IČem, DIČ,
adresou a tel+faxovým číslem, pak každý jiný zdroj může přinést různé
komplikace - např. -reklamace, nemožnost vystavení platebního dokladu a jiné. :!: :!: :!: :!:
Zdenek Valter píše:To že je pro Tebe MaHa nedostupný je možná i tím, že nemá ty správné kamarády. :D :D :D :D :D :D

To je opravdu velmi přesná adresa :lol: :lol: :lol: :lol: - Mlživá a zavádějící :!: :!: (a pak že nemlžíš)
Zdenek Valter píše:
A co Buehler ten má v ČR zastoupení ? Prodá mi jeden motor ?

Jeden motor by Ti měl dodat např. pan Michal Dalecký pod objenacím číslem 85009 (střední velikost, objednací číslo ROCO-a). Pokud Tě odmítne
pak zkus přímo u KROKODIL-a v Praze. No a pokud bys nepochodil ani tam pak v Německu na Georg-Wrede-Strasse 49 D-83395 Freilassing,
Firma ROCO Modellspielwaren VertriebsgmbH & Co. - Service.
Tel: 0049/8654/47630, Fax: 0049/8654/476350, Emila na ROCO najdeš na mých stránkách v odkazovně na fy ROCO. A pokud by jsi náhodou nepochodil ani tam, pak si musíš počkat na nějaký modelářský veletrh(Vídeň, Lipsko a jiné) a tam si koupit celý model ROCO za nějakých 25 Euro ze kterého
dotyčný motor vybereš. Co se týče mě osobně používám obvykle tu poslední možnost a dělají to tak i jiní kolegové-modeláři. :!: :!: :!:
MaHa
 
Příspěvky: 240
Registrován: stř 01 lis, 2006 10:09 pm
Bydliště: Šalingrad-Brno

Re: MaHa

Příspěvekod Zdenek Valter » pon 13 lis, 2006 8:14 pm

MaHa píše:Nedělám kategorické a globální závěry :!: :!: :!: :!:


A jak si mám vysvětlit následující řádky :

MaHa píše:
Zdenek Valter píše:Ty máš u sebe oba tyhle pojezdy (MAN a KuBer) abys je porovnal ?
Respektive porovnals je už a proto jsem píšeš ?

Jo mám a jsou oba vyzkošeny :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Pan kolega Ing.V.Straka by jen konstatoval, že mají oba velmi krátkou životnost.


Jaká je vypovídací hodnota a přínos pro toto fórum těchto řádků.
Nezlob se na mne ale mě to nic neříká.:cry: :cry:

Spíš by mne zajímal Tvůj názor na oba pojezdy.
Nebo žádný z nich nestojí podle Tebe za řeč ?

MaHa píše:Kdyby jsi četll mé příspěvky pořádně tak by jsi viděl má odvolání na zdroje informací a zkušeností :!: :!: :!:


Víš já se nechci hádat, tohle fórum by mělo být o něčem jiném než o konfrontaci.
Mělo by být o spolupráci. Uvědom si prosím, že údaje které jsou příliš obecné jsou k ničemu.

MaHa píše:
Zdenek Valter píše:Klukum jsem na požádání poslal fotku. (Ty bohužel nemáš uveden email):cry:

To je jen moje soukromá věc po které Ti nic není :!: :!: :!: :!:


Ano souhlasím, máš právo svůj mail nezveřejňovat.

MaHa píše:Pokud někdo nedokáže uvést nějaký seriórní zdroj tj. firmu s IČem, DIČ,
adresou a tel+faxovým číslem, pak každý jiný zdroj může přinést různé
komplikace - např. -reklamace, nemožnost vystavení platebního dokladu a jiné. :!: :!: :!: :!:


Jistě, máš pravdu. Chci proto dát dohromady seznam loko náhradních dílů s Mashima motorem od různých výrobců. Většina z nich má zastoupení v ČR a myslím že právě Michal Dalecký má kontakt na Guetzolda, tedy jednoho z těch ktreý Mashimy také používá ve svých modelech.

MaHa píše:
Zdenek Valter píše:To že je pro Tebe MaHa nedostupný je možná i tím, že nemá ty správné kamarády. :D :D :D :D :D :D

To je opravdu velmi přesná adresa :lol: :lol: :lol: :lol: - Mlživá a zavádějící :!: :!: (a pak že nemlžíš)


Dobrá Mlha přede mnou Mlha za mnou, ať máš recht :D
Už mlžim ..... Spokojen ? :lol:

MaHa píše:
Zdenek Valter píše:
A co Buehler ten má v ČR zastoupení ? Prodá mi jeden motor ?

Jeden motor by Ti měl dodat např. pan Michal Dalecký pod objenacím číslem 85009 (střední velikost, objednací číslo ROCO-a). Pokud Tě odmítne
pak zkus přímo u KROKODIL-a v Praze. No a pokud bys nepochodil ani tam pak v Německu na Georg-Wrede-Strasse 49 D-83395 Freilassing,
Firma ROCO Modellspielwaren VertriebsgmbH & Co. - Service.
Tel: 0049/8654/47630, Fax: 0049/8654/476350, Emila na ROCO najdeš na mých stránkách v odkazovně na fy ROCO. A pokud by jsi náhodou nepochodil ani tam, pak si musíš počkat na nějaký modelářský veletrh(Vídeň, Lipsko a jiné) a tam si koupit celý model ROCO za nějakých 25 Euro ze kterého
dotyčný motor vybereš. Co se týče mě osobně používám obvykle tu poslední možnost a dělají to tak i jiní kolegové-modeláři. :!: :!: :!:


Díky za vysvětlení ! Teď abych i já dal dohromady ten seznam MASHIMA jako náhradních dílů.
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 3134
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Re: pro Z.Valtra

Příspěvekod MaHa » čtv 16 lis, 2006 5:32 pm

Zdenek Valter píše:
MaHa píše:Nedělám kategorické a globální závěry :!: :!: :!: :!:


A jak si mám vysvětlit následující řádky :

MaHa píše:
Zdenek Valter píše:Ty máš u sebe oba tyhle pojezdy (MAN a KuBer) abys je porovnal ?
Respektive porovnals je už a proto jsem píšeš ?

Jo mám a jsou oba vyzkošeny :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Pan kolega Ing.V.Straka by jen konstatoval, že mají oba velmi krátkou životnost.


Jaká je vypovídací hodnota a přínos pro toto fórum těchto řádků.
Nezlob se na mne ale mě to nic neříká.:cry: :cry:

Spíš by mne zajímal Tvůj názor na oba pojezdy.
Nebo žádný z nich nestojí podle Tebe za řeč ?



Dobře tedy polopatě: 1. Na kolejiště typu Modelový svět - naprosto nevhodné :!:
2.Pro toho kdo pořádá výstavy a pod. akce si při ježdění musí dávat pozor aby nepřehřál motor. Oba podvozky by měly vydržet cca řádově 360-540 motohodin(statistický údaj Modelového světa)
3. Ten kdo má tyto podvozky pro modely na domácí kolejiště kde je jednou za měsíc projede se samozřejmě nemá čeho obávat :!:
4.Použít M140 na přestavbu jakéhokoliv mot. vozu na základě svých zkušeností vnímám jako luxus, protože lze po bazarech(zahraničních) koupit 2-osou loko nebo mot. vůz od ROCA za cca 1500,-- Kč. Kdo na přetavbě z M140 přesto trvá, tomu smozřejmě nemohu jeho postoji nijak bránit :!:
5.M140 je jinak velmi pěkný model i dobře jezdící.
6.Je potřeba jak už je jednou napsáno pod těmito řádky pořádně a nejlépe i několikrát si daný přízpěvek přečíst(i ten vlastní) :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: a popřípadě se být schopen vrátit i k předchozím přízpěvkům a orientovat se v jejich souvislostech :!: :!: :!:
7.Psát pokud možno velmi stručně né slohová cvičení :!: :!: :!:
Zdenek Valter píše:
MaHa píše:Kdyby jsi četll mé příspěvky pořádně tak by jsi viděl má odvolání na zdroje informací a zkušeností :!: :!: :!:


Víš já se nechci hádat, tohle fórum by mělo být o něčem jiném než o konfrontaci.
Mělo by být o spolupráci. Uvědom si prosím, že údaje které jsou příliš obecné jsou k ničemu.

MaHa píše:
Zdenek Valter píše:Klukum jsem na požádání poslal fotku. (Ty bohužel nemáš uveden email):cry:

To je jen moje soukromá věc po které Ti nic není :!: :!: :!: :!:


Ano souhlasím, máš právo svůj mail nezveřejňovat.

MaHa píše:Pokud někdo nedokáže uvést nějaký seriórní zdroj tj. firmu s IČem, DIČ,
adresou a tel+faxovým číslem, pak každý jiný zdroj může přinést různé
komplikace - např. -reklamace, nemožnost vystavení platebního dokladu a jiné. :!: :!: :!: :!:


Jistě, máš pravdu. Chci proto dát dohromady seznam loko náhradních dílů s Mashima motorem od různých výrobců. Většina z nich má zastoupení v ČR a myslím že právě Michal Dalecký má kontakt na Guetzolda, tedy jednoho z těch ktreý Mashimy také používá ve svých modelech.

MaHa píše:
Zdenek Valter píše:To že je pro Tebe MaHa nedostupný je možná i tím, že nemá ty správné kamarády. :D :D :D :D :D :D

To je opravdu velmi přesná adresa :lol: :lol: :lol: :lol: - Mlživá a zavádějící :!: :!: (a pak že nemlžíš)


Dobrá Mlha přede mnou Mlha za mnou, ať máš recht :D
Už mlžim ..... Spokojen ? :lol:

MaHa píše:
Zdenek Valter píše:
A co Buehler ten má v ČR zastoupení ? Prodá mi jeden motor ?

Jeden motor by Ti měl dodat např. pan Michal Dalecký pod objenacím číslem 85009 (střední velikost, objednací číslo ROCO-a). Pokud Tě odmítne
pak zkus přímo u KROKODIL-a v Praze. No a pokud bys nepochodil ani tam pak v Německu na Georg-Wrede-Strasse 49 D-83395 Freilassing,
Firma ROCO Modellspielwaren VertriebsgmbH & Co. - Service.
Tel: 0049/8654/47630, Fax: 0049/8654/476350, Emila na ROCO najdeš na mých stránkách v odkazovně na fy ROCO. A pokud by jsi náhodou nepochodil ani tam, pak si musíš počkat na nějaký modelářský veletrh(Vídeň, Lipsko a jiné) a tam si koupit celý model ROCO za nějakých 25 Euro ze kterého
dotyčný motor vybereš. Co se týče mě osobně používám obvykle tu poslední možnost a dělají to tak i jiní kolegové-modeláři. :!: :!: :!:


Díky za vysvětlení ! Teď abych i já dal dohromady ten seznam MASHIMA jako náhradních dílů.


No konečně něco rozumného :!: :!: :!: Kdy to tam bude :?: :?:
Jo a co se týče toho mlžení tak by od Tebe znělo lépe: Mlžím jako politik po prohraných volbách.
MaHa
 
Příspěvky: 240
Registrován: stř 01 lis, 2006 10:09 pm
Bydliště: Šalingrad-Brno

Pro MaHa i ostattní

Příspěvekod Zdenek Valter » ned 19 lis, 2006 4:23 pm

MaHa píše:2.Pro toho kdo pořádá výstavy a pod. akce si při ježdění musí dávat pozor aby nepřehřál motor. Oba podvozky by měly vydržet cca řádově 360-540 motohodin(statistický údaj Modelového světa)


Jako by měly vydržet alespoň těch 360 hodin aby mohly být provozovány nebo tolik přibližně vydrží ?

MaHa píše:3. Ten kdo má tyto podvozky pro modely na domácí kolejiště kde je jednou za měsíc projede se samozřejmě nemá čeho obávat :!:
4.Použít M140 na přestavbu jakéhokoliv mot. vozu na základě svých zkušeností vnímám jako luxus, protože lze po bazarech(zahraničních) koupit 2-osou loko nebo mot. vůz od ROCA za cca 1500,-- Kč. Kdo na přetavbě z M140 přesto trvá, tomu smozřejmě nemohu jeho postoji nijak bránit :!:


Můžeš být trochu konkrétnější jakou loko jaký vůz od ROCO ?

MaHa píše:5.M140 je jinak velmi pěkný model i dobře jezdící.


To jsem rád, že se na tomhle shodneme. To proč se já osobně do něj hrnu je jeho konstrukce a hlavně si ho vybralo pár kluků z FREMO 87, což je zase měřítko pro mne.
Kdyby totiž neměl vyborné jizdní vlastnosti těžko by mohl jezdit s okolkem 0,3 mm :!: :!: :!:

Něco o motorech najdete zde : http://www.zababov.cz/wiki/index.php/Motory_-_druhy

Slibovaná tabulka zde:
http://www.zababov.cz/wiki/index.php/Mo ... v_modelech

Přidal jsem i Tvou informaci o Buehlerovi v ROCO je tam ovšem minimum údajů - případně máš-li fotku tak ji tam prosím vlož na konec článku.
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 3134
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Re: Pro Z.Valtera i ostattní

Příspěvekod MaHa » pon 20 lis, 2006 4:53 pm

Zdenek Valter píše:
MaHa píše:2.Pro toho kdo pořádá výstavy a pod. akce si při ježdění musí dávat pozor aby nepřehřál motor. Oba podvozky by měly vydržet cca řádově 360-540 motohodin(statistický údaj Modelového světa)


Jako by měly vydržet alespoň těch 360 hodin aby mohly být provozovány nebo tolik přibližně vydrží ?

Tolik vydržel T435-Hektor, resp. jeho motorek. při jízdě se zátěží vlaku.
Těch 540 motohodin dávám odhadem M140 - při jízdě sólo-bez zátěže.

Zdenek Valter píše:
MaHa píše:3. Ten kdo má tyto podvozky pro modely na domácí kolejiště kde je jednou za měsíc projede se samozřejmě nemá čeho obávat :!:
4.Použít M140 na přestavbu jakéhokoliv mot. vozu na základě svých zkušeností vnímám jako luxus, protože lze po bazarech(zahraničních) koupit 2-osou loko nebo mot. vůz od ROCA za cca 1500,-- Kč. Kdo na přetavbě z M140 přesto trvá, tomu smozřejmě nemohu jeho postoji nijak bránit :!:


Můžeš být trochu konkrétnější jakou loko jaký vůz od ROCO ?


2-osý motorový vůz dělalo ROCO jen jeden typ v barvách DB a OBB.
Výrobní číslo měl:43018 nebo 43020. 2-osá loko byla v aktuální nabídce ještě v roce 2005 buď ve startsetu (číslo nevím) anebo solo č: 63458. Samozřejmě je těch čísel víc, protože se model vyráběl nepřetržitě alespoň 15 let v různých barevých mutacích - každá mutace představovala jiné číselné označení.

Zdenek Valter píše:
MaHa píše:5.M140 je jinak velmi pěkný model i dobře jezdící.


To jsem rád, že se na tomhle shodneme. To proč se já osobně do něj hrnu je jeho konstrukce a hlavně si ho vybralo pár kluků z FREMO 87, což je zase měřítko pro mne.
Kdyby totiž neměl vyborné jizdní vlastnosti těžko by mohl jezdit s okolkem 0,3 mm :!: :!: :!:

Něco o motorech najdete zde : http://www.zababov.cz/wiki/index.php/Motory_-_druhy

Slibovaná tabulka zde:
http://www.zababov.cz/wiki/index.php/Mo ... v_modelech

Přidal jsem i Tvou informaci o Buehlerovi v ROCO je tam ovšem minimum údajů - případně máš-li fotku tak ji tam prosím vlož na konec článku.

A ještě k tomu Bühlerovi - to č. 85009 představuje základní typ s hřídelí na obě strany, bez setvačníku a bez šneků. Vzhledem k tomu že se v podstatě stejný motor vyskytuje téměř ve všech modelech ROCO i přesto může mít víc jak 20 objednacích čísel. Rozlišuje se zde počet, druh a umístění setrvačníku, se šneky-bez šneků a s hřídelí na levo, na pravo či na obě strany(č:85009). :idea: Snad jsem na nic nezapoměl :!: :?:
MaHa
 
Příspěvky: 240
Registrován: stř 01 lis, 2006 10:09 pm
Bydliště: Šalingrad-Brno

Re: Pro Maha

Příspěvekod Zdenek Valter » pon 20 lis, 2006 6:13 pm

MaHa píše:Pro toho kdo pořádá výstavy a pod. akce si při ježdění musí dávat pozor aby nepřehřál motor. Oba podvozky by měly vydržet cca řádově 360-540 motohodin(statistický údaj Modelového světa)

Zdenek Valter píše:Jako by měly vydržet alespoň těch 360 hodin aby mohly být provozovány nebo tolik přibližně vydrží ?

MaHa píše:Tolik vydržel T435-Hektor, resp. jeho motorek. při jízdě se zátěží vlaku.
Těch 540 motohodin dávám odhadem M140 - při jízdě sólo-bez zátěže.


Dík za vysvětlení !

MaHa píše:3. Ten kdo má tyto podvozky pro modely na domácí kolejiště kde je jednou za měsíc projede se samozřejmě nemá čeho obávat :!:
4.Použít M140 na přestavbu jakéhokoliv mot. vozu na základě svých zkušeností vnímám jako luxus, protože lze po bazarech(zahraničních) koupit 2-osou loko nebo mot. vůz od ROCA za cca 1500,-- Kč. Kdo na přetavbě z M140 přesto trvá, tomu smozřejmě nemohu jeho postoji nijak bránit :!:
Zdenek Valter píše:Můžeš být trochu konkrétnější jakou loko jaký vůz od ROCO ?


MaHa píše:2-osý motorový vůz dělalo ROCO jen jeden typ v barvách DB a OBB.
Výrobní číslo měl:43018 nebo 43020.


Nenašel jsem bohužel, ale našel jsem 63020 (VT98 + přívesný vůz). Je k němu stahnutelný na ROCO stránkách i partlist.
Nemyslels náhodou tenhle ? :wink:
Má taky kyvnou nápravu jako VT135 od SaMo (Tillig) ?
Z partlistu to není patrno. :cry:

MaHa píše:2-osá loko byla v aktuální nabídce ještě v roce 2005 buď ve startsetu (číslo nevím) anebo solo č: 63458. Samozřejmě je těch čísel víc, protože se model vyráběl nepřetržitě alespoň 15 let v různých barevých mutacích - každá mutace představovala jiné číselné označení.


Dohledal jsem Y8000 SNCF ale partlist není k dispozici.

Bohužel podle dalších informací se ani jeden z modelů již nedělá.:cry: :cry: :cry::cry:

Zdenek Valter píše:Slibovaná tabulka zde:
http://www.zababov.cz/wiki/index.php/Mo ... v_modelech

Přidal jsem i Tvou informaci o Buehlerovi v ROCO je tam ovšem minimum údajů - případně máš-li fotku tak ji tam prosím vlož na konec článku.


MaHa píše:A ještě k tomu Bühlerovi - to č. 85009 představuje základní typ s hřídelí na obě strany, bez setvačníku a bez šneků. Vzhledem k tomu že se v podstatě stejný motor vyskytuje téměř ve všech modelech ROCO i přesto může mít víc jak 20 objednacích čísel. Rozlišuje se zde počet, druh a umístění setrvačníku, se šneky-bez šneků a s hřídelí na levo, na pravo či na obě strany(č:85009). :idea: Snad jsem na nic nezapoměl :!: :?:


Jo zapomněl :!: Říct co je to za model :wink: který má tehnle motor v sobě. :wink: :wink: :wink:
Popřípadě to rovnou do té tabulky na Zababa Wiky doplň :wink:
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 3134
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Re: Pro Maha

Příspěvekod Pivrnec78 » pon 20 lis, 2006 7:03 pm

Zdenek Valter píše:
MaHa píše:Pro toho kdo pořádá výstavy a pod. akce si při ježdění musí dávat pozor aby nepřehřál motor. Oba podvozky by měly vydržet cca řádově 360-540 motohodin(statistický údaj Modelového světa)

Zdenek Valter píše:Jako by měly vydržet alespoň těch 360 hodin aby mohly být provozovány nebo tolik přibližně vydrží ?

MaHa píše:Tolik vydržel T435-Hektor, resp. jeho motorek. při jízdě se zátěží vlaku.
Těch 540 motohodin dávám odhadem M140 - při jízdě sólo-bez zátěže.


Dík za vysvětlení !

MaHa píše:3. Ten kdo má tyto podvozky pro modely na domácí kolejiště kde je jednou za měsíc projede se samozřejmě nemá čeho obávat :!:
4.Použít M140 na přestavbu jakéhokoliv mot. vozu na základě svých zkušeností vnímám jako luxus, protože lze po bazarech(zahraničních) koupit 2-osou loko nebo mot. vůz od ROCA za cca 1500,-- Kč. Kdo na přetavbě z M140 přesto trvá, tomu smozřejmě nemohu jeho postoji nijak bránit :!:
Zdenek Valter píše:Můžeš být trochu konkrétnější jakou loko jaký vůz od ROCO ?


MaHa píše:2-osý motorový vůz dělalo ROCO jen jeden typ v barvách DB a OBB.
Výrobní číslo měl:43018 nebo 43020.


Nenašel jsem bohužel, ale našel jsem 63020 (VT98 + přívesný vůz). Je k němu stahnutelný na ROCO stránkách i partlist.
Nemyslels náhodou tenhle ? :wink:
Má taky kyvnou nápravu jako VT135 od SaMo (Tillig) ?
Z partlistu to není patrno. :cry:

MaHa píše:2-osá loko byla v aktuální nabídce ještě v roce 2005 buď ve startsetu (číslo nevím) anebo solo č: 63458. Samozřejmě je těch čísel víc, protože se model vyráběl nepřetržitě alespoň 15 let v různých barevých mutacích - každá mutace představovala jiné číselné označení.


Dohledal jsem Y8000 SNCF ale partlist není k dispozici.

Bohužel podle dalších informací se ani jeden z modelů již nedělá.:cry: :cry: :cry::cry:

Zdenek Valter píše:Slibovaná tabulka zde:
http://www.zababov.cz/wiki/index.php/Mo ... v_modelech

Přidal jsem i Tvou informaci o Buehlerovi v ROCO je tam ovšem minimum údajů - případně máš-li fotku tak ji tam prosím vlož na konec článku.


MaHa píše:A ještě k tomu Bühlerovi - to č. 85009 představuje základní typ s hřídelí na obě strany, bez setvačníku a bez šneků. Vzhledem k tomu že se v podstatě stejný motor vyskytuje téměř ve všech modelech ROCO i přesto může mít víc jak 20 objednacích čísel. Rozlišuje se zde počet, druh a umístění setrvačníku, se šneky-bez šneků a s hřídelí na levo, na pravo či na obě strany(č:85009). :idea: Snad jsem na nic nezapoměl :!: :?:


Jo zapomněl :!: Říct co je to za model :wink: který má tehnle motor v sobě. :wink: :wink: :wink:
Popřípadě to rovnou do té tabulky na Zababa Wiky doplň :wink:


Ještě jsem našel Roco 63021 a u něj je napsáno: "Mittelwagen VB 98 2224 zur Komplettierung der Schienenbusgarnitur 63020 und 63026." Bohužel neumím německy, ale jelikož má cenu 57€, tak to asi vagonek nebude.
Uživatelský avatar
Pivrnec78
 
Příspěvky: 166
Registrován: úte 10 říj, 2006 6:02 pm
Bydliště: Fulnek

Re: Pro Z.Valtera + Pivrnce

Příspěvekod MaHa » pon 20 lis, 2006 9:04 pm

Zdenek Valter píše:
MaHa píše:

4.Použít M140 na přestavbu jakéhokoliv mot. vozu na základě svých zkušeností vnímám jako luxus, protože lze po bazarech(zahraničních) koupit 2-osou loko nebo mot. vůz od ROCA za cca 1500,-- Kč. Kdo na přetavbě z M140 přesto trvá, tomu smozřejmě nemohu jeho postoji nijak bránit :!:
Zdenek Valter píše:Můžeš být trochu konkrétnější jakou loko jaký vůz od ROCO ?


MaHa píše:2-osý motorový vůz dělalo ROCO jen jeden typ v barvách DB a OBB.
Výrobní číslo měl:43018 nebo 43020.


Nenašel jsem bohužel, ale našel jsem 63020 (VT98 + přívesný vůz). Je k němu stahnutelný na ROCO stránkách i partlist.
Nemyslels náhodou tenhle ? :wink:
Má taky kyvnou nápravu jako VT135 od SaMo (Tillig) ?
Z partlistu to není patrno. :cry:

MaHa píše:2-osá loko byla v aktuální nabídce ještě v roce 2005 buď ve startsetu (číslo nevím) anebo solo č: 63458. Samozřejmě je těch čísel víc, protože se model vyráběl nepřetržitě alespoň 15 let v různých barevých mutacích - každá mutace představovala jiné číselné označení.


Dohledal jsem Y8000 SNCF ale partlist není k dispozici.

Bohužel podle dalších informací se ani jeden z modelů již nedělá.:cry: :cry: :cry::cry:


Samozřejmě že se nedělá :!: :!: Ale dělala se plných 15-20 let . takže po zahraničních bazarech by jich mělo být dost. :!:

MaHa píše:
Zdenek Valter píše:Slibovaná tabulka zde:
http://www.zababov.cz/wiki/index.php/Mo ... v_modelech

Přidal jsem i Tvou informaci o Buehlerovi v ROCO je tam ovšem minimum údajů - případně máš-li fotku tak ji tam prosím vlož na konec článku.


MaHa píše:A ještě k tomu Bühlerovi - to č. 85009 představuje základní typ s hřídelí na obě strany, bez setvačníku a bez šneků. Vzhledem k tomu že se v podstatě stejný motor vyskytuje téměř ve všech modelech ROCO i přesto může mít víc jak 20 objednacích čísel. Rozlišuje se zde počet, druh a umístění setrvačníku, se šneky-bez šneků a s hřídelí na levo, na pravo či na obě strany(č:85009). :idea: Snad jsem na nic nezapoměl :!: :?:


Jo zapomněl :!: Říct co je to za model :wink: který má tehnle motor v sobě. :wink: :wink: :wink:
Popřípadě to rovnou do té tabulky na Zababa Wiky doplň :wink:


Motor č.85009 je v BR 290. - Ale domníval jsem se že to vyplývá z uváděné ceny 25 Euro za kus(BR 290). :!: Levnější nový model od ROC-a snad ani není :?: :?: Jinak před asi 15 roky se onen 85009 nemodifikovaný o setrvačníky dodával do 80% modelů ROCO-HO.
Kdybych měl napsat celý seznam - byl by hodně dlouhý, nehlědě na skutečnost, že konstrukční uspořádání něktrých modelů ROCA se cca po 5-letech mění - tedy některý model mohl také vystřídat 3 nebo 4 typy motorků a jejich uživatel tuto skutečnost takřka nepostřehl (např řada BR 44).
PS: Příspěvek jsem nedopsal protože mi spadnul web. :roll:
Naposledy upravil MaHa dne pon 20 lis, 2006 10:32 pm, celkově upraveno 4
MaHa
 
Příspěvky: 240
Registrován: stř 01 lis, 2006 10:09 pm
Bydliště: Šalingrad-Brno

Re: Pro Z.Valtera + Pivrnce

Příspěvekod Zdenek Valter » pon 20 lis, 2006 9:38 pm

MaHa píše:Samozřejmě že se nedělá :!: :!: Ale dělala se plných 15-20 let . takže po zahraničních bazarech by jich mělo být dost. :!:

No možná, já bych se tedy v tech bazarech sháněl po těch katagových číslech co jsme sem dali.
Domnívám, se že v modelu starém cca 20 let nebude ani Buehler a ani Mashima :wink:

Tys měl zmiňované modely v ruce ?

Měls je rozdělané ?

Mají kyvnou nápravu jako ten VT135 ?
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 3134
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

PředchozíDalší

Zpět na Stavba lokomotiv

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník