
Ten pohled na nově položené staniční oblouky je fakt parádní a celé to hodilo jiný šmrnc. Bravo

. Jsem rád, že jsi si zachoval podstatu kolejiště, ale dotvaroval podle svých představ, samozřejmě nemohu zapomenout na kluky co se ti snaží poradit ku tvému prospěchu.
Já si ale neodpustím menší osvětu. Především napoprvé nemohu navrhovat kolejiště ve flexi. Musím nejdříve využívat kusové kolejivo s jeho poloměrem oblouků a geometrie výhybek. Poloměry výhybek s kusovým kolejivem jsou totožné. U oblouků začínám od poloměrů např. R425 a pokračují dál R484 a R543. Zde kusovka končí, teď mohu využít flexi na další poloměry na R602, R661 a dále. U snížení kolejových spojů v protioblouků výhybek využívám flexi jako R866. Nevím, jestli jste si všimli, ale obloukové výhybky 12°mají dokonce vnitřní poloměr R377
Že modelář při stavbě použije místo kusovek flexi kolej je pro něho obrovské plus. Snížení počtu kolejových spojek a s ní souvisící poruchy v elektro, jako špatný přenos proudu, strávený čas hledání poruchy a své nervy

.
Jiří, super. Netušil jsem, že až tak se klube krásné kolejiště

. Jen tak dál.
-m-