nexus píše:Možná by to pomohlo...
Škoda 706 RT s nástavbou Tranders.
Silniční přepravník na zrno byl vyráběn v letech 70sátých a 80sátých, což už je za hranicí po 65 roce. Kabina už je bez fousů. Nástavba byla vyráběna v Dánsku, takže budou jiné rozměry, protože zmizela korba, ve které byly jistě umístěny dva kompresory. Rozvod vzduchu a vyprazdňování bude určitě stejné, jako u vozu Raj. Počítám, že zde to bude vše skryté v korbě. Ale podle fotky není vidět, zda je korba odrytá nebo zakrytá, ale počítám, že je zakrytá proti nečistotě a jsou zde jen přístupné otvory na napojení. Vršek cibulek bude pravděpodobně stejný. Ochoz a malé zábradlí, které zabraňuje uklouznutí nohy směrem ven.
Přikláním se, že cibule budou stejné nebo podobné, jako u podobného vozu, který se expedoval do NDR a byl na přepravu cementu. Zde byla jen jedna cibulka. Jenže takou cibulku jsem nenašel ve výrobním programu ZVVZ Milevsko. Možná, že cibulka se shoduje s cibulkou, která se dávala na vozy řady Pao.
Přikláním se, že tento silniční přepravník byl vyroben v ZVVZ Milensko jen v několika kusech, protože všechny ostatní silniční přepravníky na zrno mají už jen jednu jímku o různých velikostech. Bohužel, informace se shání dost těžko.