Střelec píše:Velkou stodolu (jezedáckou/statkovou) mělo na poslední burze WEPE, mohla by se šiknout.
Ta police vzadu u zdi za "skrytou" částí- nebude z ní časem svislá přesuvna? Pěkně by navazovala na zadní část kolejiště a usnadnila by manipulaci se soupravami.
Prvořadé je dodělat kolejiště.
Pak osázet návěstidla.
Potom zprovoznit elektricky výhybky. Každá výhybka má magnetický přestavník.
Potom se uvidí co dál.
Zda se provede digitalizace všech lokomotiv. Je jich skoro 100 lokomotiv. Mám skoro 50 parních lokomotiv pro padesátá léta, ale do některých bude problém dát zvuk.
Ten motorák a digitální souprava byla od kamaráda jen pučena na předvedení, že i na analogovém kolejišti, lze jezdit digitálně. Jen stačí vyměnit zdroj proudu. Přepínače a vypínače, tak mohou sloužit jako úseky. Které lze vypnout nebo zapnout.
Skryté nádraží je problém. Pokud mám vyzkoušené stoupání a klesání pro lokomotivy 1 cm na délku 1 m, tak opravdu neslevím. Což je problém to někam nacpat. Další argument je, že každé patro musí být po 20 cm od sebe. Což je jízda po okruhu skoro 50 metrů na výchozí bod. Bohužel i tak velký tobogán se nikam nevejde, protože zde je limitovaný oblouk 600 mm.
Čím je menší stoupání a čím je větší oblouk ve stoupání, tak tím je potřeba i menší síla lokomotiv, která se aspoň trochu šetří.