Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
ondřej001 píše:Chtěl bych zprovoznit točnu a hledám ideální osu točny pro zapojení:
ondřej001 píše:Joo relátka
ondřej001 píše:Joo relátka![]()
Já to měl vymyšleno tak, že vlak projede vyhýbkou 1 jak je na SK. V oblouku, buď to zastaví, nebo pojede dál. Před výjezdem ze smyčky přehodí vyhýbku 1 a jede dál na vyhýbku 2 kterou, už bych ovládal s MM.
Zatím mě vychází :
- dražší verze a to na každou staniční kolej DR5013![]()
- posunout celé nádraží blíže k vyhýbce 1 na rovince a tím by možná vyšel delší oblouk pro dva úseky + úsek TRACK
ondřej001 píše:Dík za nápady.
Ten úsek mezi vyhýbkou 1 a 2 je 50mm dlouhý. Tobogán od vyhýbky 2 na vrchol cca 3 metry délky. Jako napájení přepínání pro TRACK nestačí. Jedině, že by se použila i část vyhýbky.
Rád bych zůstal u možnosti ovládání vyhýbky 1 v závislosti na výjezdu ze SN.
Pokud možno, raději bych uvítal možnost, alespoň náčrtu zapojení této situace pro lepší pochopení a rozhodnutí, jakou cestou jít. Klidně i do SZ. Je to z hlediska provozu a údržby nejhorší část kolejiště!
Věřím, že nejsem jediný, kdo by uvítal ucelený návod či zařízení v podobě jedné krabičky hlavně pro ty, co neoplývají znalostmi v elektrotechnice.
Ještě přikládám rozměry rámu pro představu velikosti vratné smyčky.
V budoucnu možná přejdu na PC ovládání a tím i ovládání v SN, ale to je hoodně daleká budoucnost. Do té doby budu jezdit na MM s ovládáním vyhýbek MM, nebo tlačítky modulu TCO, či aplikací Z21.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků