Protože pořád ještě nemám objednané stavědlo, tak se na některých místech položily drátovody k výhybkám. Až bude stavědlo, tak se drátovody dodělají. Přechodová lávka také dostala další podpěrnou konstrukci.



Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Jirkátor píše:Taky se mi víc líbí ta druhá možnost. U té první si ani neumím představit, jak by dál vedly koleje obou přímých větví výhybek.
lajblt píše:Super práce. Jen pozor na to, že víceramenná odjezdová návěstdla byla zrušena k 1. 10. 1953. Od té doby jsou mechanická odjezdová návěstidla pouze jednoramenná bez ohledu na to, na kterou trať vlak právě odjíždí. Stejně tak cestová návěstidla zavádí až D1 z roku 1954.
Jirkátor píše:Pokud nebyla jakákoliv návěst zmíněna v D1, nemohla být nikde na dráze. Dokud byla alespoň jedna někde umístěna (na dožití), musela být i v předpisu.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků