Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
jirkan píše:Rozhodně to není pokus Tě donutit k LDT. Ty krátké detekční úseky lze vyřešit i říznutím prutů na delší koleji a zakápnutí lepidlem. Lze to nějakým Dremmelem nebo i obyčejnou pilkou, řešením je i nástroj, který k tomu prodává přímo ROCO.
Jinak LDT dodává vždy několik variant kompatibilních s různými systémy (hlavně jde o klasické DCC a MM). Já automaticky vybíral v rubrice kompatibilní s Lenz, což je dáno mou centrálou.
Pokud uvažuješ o nějakém odkládacím prostoru pod nádražím, nešlo by posunout smyčku až vedle té pohovky? Protože by byla jednokolejná, tak by se tam na těsno vešla. A do skryťáku, který by byl v rovině, bys dostal jednu až dvě (možná i 3) koleje navíc.
milan ferdián píše:Staré známé...![]()
Výhybky na odjezdových kolejí si geometricky uprav. Princip je jasný. Souprava vjede na vjezdovou kolej. Soupravu potom opatrně suneme úvratí na jednu zvolených z odjezdových kolejí. Souprava je okamžitě připravená k odjezdu.
-m-
jirkan píše:To řešení, co navrhuje Milan, je opět nejlepší. Jen bych byl opatrný při elektrickém zapojení té smyčky. Tady bych spíš volil závislost pólování na poloze výhybky na vjezdové koleji.
vojtas píše:Hele, a je nějakej důvod, proč segment se smyčkou nevyužít i shora? Kolejišti by to ve všech směrech výrazně prospělo.
sidlo píše:Milane, tvoje zapojení je sice elektricky správně, ale jinak úplně špatněNávrh řešit smyčky přepínači či relátky byl už tady http://diskuze.modely.biz/viewtopic.php?f=1&t=13309#p292076. Majitelem projektu to bylo odmítnuto s tím, že používá výhradně profesionální komponenty ROCO.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků