Za největší problém s přechodem k jiné velikosti jsem považoval množství věcí, které k TTčkům mám a i samotný prodej rozpracovaného fragmentu kolejiště jsem nepokládal za nic jednoduchého. Nejtěžší ale bylo se k tomu odhodlat. Zahodit nějaký sentiment, vykašlat se na to, jestli mám k těm věcem nějaký vztah nebo ne a prostě pryč s nima.
Nepřecházel jsem k Nku kvůli prostoru. Měl jsem na kolejiště vyhrazený poměrně slušný prostor a kolejiště jsem likvidoval kvůli přechodu na moduly - tou dobou ještě nerozhodnut, zda zůstanu u Tček, nebo půjdu do Nka. U přesunu do Nka pro mne nakonec nejvýraznějším motivem bylo jen a pouze to, že z té sekce Zababova znám pár lidí a že dle jejich vyprávění funguje Nková sekce jako pohodová parta lidí s velmi slušnou kvalitativní úrovní krajiny na modulech. To byly dva nejvíc rozhodující faktory a zbytek byl celkem podružný...
Každopádně zpětně jsem docela rád, že jsem se rozhodl, jak jsem se rozhodl. Zajímá mne primárně tvorba krajiny, takže trakci a vozidla jistě rád posoudí kdokoliv jiný. Pokud jde tedy o krajinu, vidím značnou výhodu v tom, že mohu kupovat menší stromy (paradoxně to na panelu byla ta nejdražší položka - takže ušetřím), spotřebuju méně foliáží a vůbec všeho podobného materiálu. A pokud jde o stavby (a zvlášť městské domy, na které jsem úplně ujetej), tak nabídka v Nku je přibližně mrakykrát větší, než v Tčkách (navíc není nutno se spokojit s Auhageňáckým H0/TT kompromisem). Nehledě na to, že ty Nkové stavby vypadají přirozeněji, nejsou tak "pohádkové".
A další věc, na kterou mne upozornil Dan B. a kterou já bych si asi neuvědomil - na Nkový modul se při stejné šíře modulu s TT vejde větší úsek krajiny.
