![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Pustil jsem se taky do MTB Bn. Kdysi jsem zvažoval, že při mé zálibě v raritkách si jej postavím z vozu Y Roco. Jenže, přes všechny komplikace bylo jednodušší koupit MTB. Dvě věci mi neseděly natolik, že jsem předělal:
- stěna s dveřmi oddílů do chodby. Nevím, kterou hlavu napadlo udělal "prosklené" jen dveře. Oddíly přece mají tři okna do chodby! Vytáhl jsem pilku, a odřezal celou stěnu. Použil jsem jakýsi zbytek oddílové stěny zřejmě z "Halberstatu" Tillig. Vlepil sekundovým lepidlem.
- sedadla. Ve voze jsou pro šest míst v kupé. To ale neplatí pro vozy Bn, tam byly lavice podobné těm v "odporácích", ale červené. Jako nejjednodušší mě napadlo využít sedadla z vozů Tillig s uřezáním podhlavníků a nalepení zvlášť. Bylo nutno vytvořit nové stěny mezi oddíly, což jsem udělal silným kartonem. Na fotce z interiéru jde vidět, že je to trochu šejdrem, ale při pohledu okny do vozu při provozu to není takřka poznat. Holt přesnost práce byla snížena nákazou Covidu během modelaření
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
- úprava zapojení osvětlení. Udělal jsem to jako v Balmech - funkční dekodér od pana Krále, na který přichází proud od sběračů kol (vytvořil jsem si nové vlastní a vlepil do podvozků, přiložené nechám na Btn) a z dekodéru vychází přes rezistor do koncového osvětlení. Další výstup směřuje na originální přívody proudu od kol na desce. Tím se deska chová jako v analogu a umožňuje využít veliké kondenzátory, které takřka vyplňují obě buňky WC. Vůz svítí vnitřním osvětlením skoro minutu po vypnutí proudu. To se mi zamlouvá.
Závěrem - spoustu věcí bych musel předělat na Y Roco, kdybych chtěl získat tento vůz vlastní stavbou. MTB bylo ve slevě, a po úpravě je to docela zajímavý kus ve sbírce. Jelikož jej provozuji s 842 a 742, nepřesná střecha tolik nebije do očí, jako u 85x, kde mě nedostatečné vyklenutí při čelním pohledu odradilo od koupě.