Vydrzi modelova velikost TT?

Co se nikam nevešlo, neni pro to téma apod.

Moderátoři: milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Příspěvekod Pája » sob 03 led, 2009 11:15 am

No vidíš a já scháním dobrou duši co se mnou půjde do TT modulů Zababov,abych se tam nebál jako nováček samotář.
TT,DCC,ČSD III-IV,člen TT ZABABOV,Sysel fóra a zatím spíše hračička než modelář
Uživatelský avatar
Pája
 
Příspěvky: 834
Registrován: stř 08 srp, 2007 6:05 pm
Bydliště: Praha -Suchdol

Příspěvekod Dan Buchtela » sob 03 led, 2009 1:05 pm

petrh píše:...ale porad me u myslenky TT drzi hodne veci ... i to, ze zakladni veci na modul(segment) poridim preci jen levneji...

Petře, a co je tohle za blud? Myslíš jako, že N koleje nebo překližka na N modul jsou dražší?!? :?: :roll:
Uživatelský avatar
Dan Buchtela
 
Příspěvky: 1179
Registrován: pon 13 srp, 2007 9:21 pm
Bydliště: okres ÚL

Příspěvekod petrh » sob 03 led, 2009 7:26 pm

Dan Buchtela píše:
petrh píše:...ale porad me u myslenky TT drzi hodne veci ... i to, ze zakladni veci na modul(segment) poridim preci jen levneji...

Petře, a co je tohle za blud? Myslíš jako, že N koleje nebo překližka na N modul jsou dražší?!? :?: :roll:

ale ne Dane, tak jsme to nemyslel, jen blbe napsal:/ spis jsme myslel, ze TT je takovy uideal i pro zacatek, kdzy zkousis a pod, rptooze preci jen tillig v tt stoji "relativne malo"
H0 se synem
1981-2001 dom. st. Včelnička | 2001-4 Slaný | 2004-6 Nelahozeves | od 2006 Kralupy n.V.
Uživatelský avatar
petrh
 
Příspěvky: 1429
Registrován: čtv 26 čer, 2008 11:14 am
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Příspěvekod konopaslik » sob 03 led, 2009 8:36 pm

petrh píše:
Dan Buchtela píše:
petrh píše:...ale porad me u myslenky TT drzi hodne veci ... i to, ze zakladni veci na modul(segment) poridim preci jen levneji...

Petře, a co je tohle za blud? Myslíš jako, že N koleje nebo překližka na N modul jsou dražší?!? :?: :roll:

ale ne Dane, tak jsme to nemyslel, jen blbe napsal:/ spis jsme myslel, ze TT je takovy uideal i pro zacatek, kdzy zkousis a pod, rptooze preci jen tillig v tt stoji "relativne malo"


Myslím, že pokud ti jde o stavění modulu, tak je jedno, jakého je měřítka, finančně tě vyjde zhruba stejně jakékoliv.
Uživatelský avatar
konopaslik
 
Příspěvky: 384
Registrován: pon 28 dub, 2008 6:17 pm
Bydliště: Praha - Čimice (dřív Letňany)(dřív Holešovice)(dřív Kobylisy)(dřív Prosek) - prostě Praha-sever :)

Příspěvekod VoVo » sob 03 led, 2009 9:14 pm

Svůj příspěvek jsem se rozhodl odstranit jako nesouhlas s praktikami, které zde probíhají ze strany majitele diskuzního fóra, kdy jsou nezištně míněné diskuze a poskytnutné informace od modelářů zneužívány pro komerční aktivity, překrucovány, je zde na úkor komerčních aktivit omezováno svobodné vyjadřování, probíhá neustálé řízení diskuzí, zamykání vláken, odstraňování příspěvků a sám vlastník se zde chová mnohem méně vhodně a slušně, než co ostatním uživatelům vyčítá. Nashledanou v lepších časech :)
Naposledy upravil VoVo dne stř 27 srp, 2014 4:59 pm, celkově upraveno 1
Přátelé, tak s tímhle fórem, já jsem skončil.
Uživatelský avatar
VoVo
 
Příspěvky: 383
Registrován: pon 16 čer, 2008 11:58 am
Bydliště: kdekoliv, hlavně mimo toto fórum :)

Příspěvekod boy.rough » sob 03 led, 2009 9:21 pm

Můj názor je takový, že TTéčko přežije. Přeběhlíci k H0, nebo N jsou přeběhlíky právě proto, že :
a) mají "nadbytek" prostoru, proto útěk k H0
b) mají nedostatek prostoru, tak proto tedy N

Ale TT je stále ten střed, který bude mít své příznivce i v dobách budoucích.
Ale musí být samozřejmě poptávka, potom bude i nabídka.
Ahoj a ať se Vám daří.
Jezdím na účkách (asi poslední mohykán) a opravdu s nimi nemám problém.
boy.rough
 
Příspěvky: 630
Registrován: stř 13 čer, 2007 6:47 pm

Příspěvekod Jarda H. » sob 03 led, 2009 9:36 pm

boy.rough píše:Můj názor je takový, že TTéčko přežije. .....
Ale TT je stále ten střed, který bude mít své příznivce i v dobách budoucích. .....


Taky jsem názoru, že TT přežije :lol: ! Asi nebude přibývat mnoho NOVÝCH TéTéčkářů, my ostatní vyžijeme "ze starého vlastnictví" se snahou o modernizaci v domácích podmínkách ?!
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2821
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Příspěvekod boy.rough » sob 03 led, 2009 9:37 pm

Jarda H. píše:
boy.rough píše:Můj názor je takový, že TTéčko přežije. .....
Ale TT je stále ten střed, který bude mít své příznivce i v dobách budoucích. .....


Taky jsem názoru, že TT přežije :lol: ! Asi nebude přibývat mnoho NOVÝCH TéTéčkářů, my ostatní vyžijeme "ze starého vlastnictví" se snahou o modernizaci v domácích podmínkách ?!

A pak nám to budou všichni ti přeběhlíci závidět :shock: :D .
Jezdím na účkách (asi poslední mohykán) a opravdu s nimi nemám problém.
boy.rough
 
Příspěvky: 630
Registrován: stř 13 čer, 2007 6:47 pm

Příspěvekod JBr » sob 03 led, 2009 10:31 pm

Mno, kdyz to vezmu kolem a kolem... Kdyz jsem zacinal, tak jsem premyslel o TT nebo N. H0 nepripadlo v uvahu kvuli prostorovym moznostem. Nko jsem pak zavrhnul prave kvuli penezum. Prislo mi, ze co se tyce vozidel, tak prakticky nic se neda postavit doma - pojezdy jsou moc drobne a malokdo se do nich pusti, stavebnic skrini je minimum (lepty od DK jsou az v posledni dobe a jeste je jich jen par) a dat 6k+ Kc za hotovou masinu je pro me porad dost, lhostejno v jakem meritku.

Oproti tomu hned na zacatek jsem nasel na webu seznam odlitku pana Cize v TT a v nem i meho vytouzeneho brejlovce a zamracenou. Od nej jsem pak dostal i kontakt na pana Vilingera a mel jsem pojezdy. Pokud pominu to, ze je to pro me levnejsi (az budu manazer megakorporace se 100k platem, tak mozna budu mluvit jinak :)), tak mam ze sveho vyrobku i pocit uspokojeni, ktery u kupovanych pochopitelne neni. Byt ty kupovane treba vypadaji lepe. (Tovarni masinu mam jen rosnicku ze start setu a z maloserie 810 od Rubikonu... i kdyz ted trochu premyslim o Dispolok Herculesu od Pika, protoze s nim u nas jezdi Rail Trans).
TT/D V/VI.
Uživatelský avatar
JBr
 
Příspěvky: 1269
Registrován: čtv 20 zář, 2007 7:25 pm
Bydliště: Hostivice a obcas Chotebor

Příspěvekod milan ferdián » sob 03 led, 2009 10:39 pm

boy.rough píše:
Jarda H. píše:
boy.rough píše:Můj názor je takový, že TTéčko přežije. .....
Ale TT je stále ten střed, který bude mít své příznivce i v dobách budoucích. .....


Taky jsem názoru, že TT přežije :lol: ! Asi nebude přibývat mnoho NOVÝCH TéTéčkářů, my ostatní vyžijeme "ze starého vlastnictví" se snahou o modernizaci v domácích podmínkách ?!

A pak nám to budou všichni ti přeběhlíci závidět :shock: :D .


Jseš si jistej........ :?: :wink:
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12136
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Příspěvekod petrh » ned 04 led, 2009 8:35 am

no co se tyka toho srovnani ma konopaslik a Dan B. pravdu. Kdyz si koupim maloserii kocoura od krahuta vyjde me osvetleny na cc 6k, kdyz si ho koupim od Jirky Heracka vyjde me rekl bych i o chloupek levnenji.
Mozna jsme to jen blbe napsal. Spis bych to mel rict tak, ze u Tecka me ted drzi myslenka toho, ze je hodne cs aut a busu a pos, ale jak jsme si SZ s danem B. i to bude v kratkem case pase, jelikoz na trhu se zacali objevovat krasne N veci (viz tady nekde avizovane V3S a pod) Cili za cvhili to nebude spis o penezich, ale o tom, kdo kolik mame mista a kdyz to vemu tak modul H0, H0e, TT¨ci N (Ne?) muze mit doma kazdy, k nemu jen jeden oval ze startu trsdoku upraveny a muze jezdit i doma i teba se Zababovem, takze to spis bude jak se kdo citi na v 160 delat minidetaily:)
H0 se synem
1981-2001 dom. st. Včelnička | 2001-4 Slaný | 2004-6 Nelahozeves | od 2006 Kralupy n.V.
Uživatelský avatar
petrh
 
Příspěvky: 1429
Registrován: čtv 26 čer, 2008 11:14 am
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Příspěvekod Tomáš » ned 04 led, 2009 8:56 am

Já jsem hrdý TTčkář...o N jsem nikdy neuvažoval na H0 nemám místo takže si můžu nechat zajít chuť,i kdybych o něm uvažovat.Postupem času stále víc přicházím TT na chuť svým zlatým středem
Takže za sebe říkám budu TT bránit i kdybych se měl přivázat k baráku Tilligu :lol: :lol:
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Příspěvekod boy.rough » ned 04 led, 2009 10:02 am

milan ferdián píše:
boy.rough píše:
Jarda H. píše:
boy.rough píše:Můj názor je takový, že TTéčko přežije. .....
Ale TT je stále ten střed, který bude mít své příznivce i v dobách budoucích. .....


Taky jsem názoru, že TT přežije :lol: ! Asi nebude přibývat mnoho NOVÝCH TéTéčkářů, my ostatní vyžijeme "ze starého vlastnictví" se snahou o modernizaci v domácích podmínkách ?!

A pak nám to budou všichni ti přeběhlíci závidět :shock: :D .


Jseš si jistej........ :?: :wink:

Stát se to klidně může :wink: .
Jezdím na účkách (asi poslední mohykán) a opravdu s nimi nemám problém.
boy.rough
 
Příspěvky: 630
Registrován: stř 13 čer, 2007 6:47 pm

Příspěvekod TTmili » ned 04 led, 2009 12:22 pm

Tak já osobně jsem měl HO a jsem přeběhlík do TT-čka. Neměl jsem místo. O N-ku taky neuvažuji protože je to na mě moc malý jen snad co bych chtěl vyzkoušet je Z-ko ale jenom jako takový to kufříkový kolejiště. Jinak já bych Tomáši taky TT nedal pudem se tam uvázat spolu :lol:
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Uživatelský avatar
TTmili
 
Příspěvky: 1743
Registrován: čtv 17 črc, 2008 9:48 am
Bydliště: Jihlava

Příspěvekod dan » ned 04 led, 2009 2:36 pm

Kolejivo peco N vychází cenově téměř stejně jako TT tillig. Např. flexi tillig se dá koupit za cca 100, peco N modelové Code 50 stojí 95 a je navíc delší než tillig.
Základní výhybka tillig s plastovou srdcovkou a s odlévanými jazyky stojí cca 217 Peco N s kovovou srdcovkou a s přesnými plechovými jazyky stojí 251 a navíc nemusí se k ní přidávat kontakty na přehatování napětí v srdcovce.
Dlouhé výhybky TT s kovovou srdcovkou 289, peco 317 ale zase ušetříme na přepínačích.
Kolejivo Peco je navíc o třídu výš co do kvality provedení hlavně u výhybek jezdí přes ně bez problémů pomalou rychlostí cokoliv.
Co se týká lokomotiv tak ceny nových modelů tillig jsou srovnatelné a někdy dokonce vyšší než mašiny N.

Vzhledem k tomu, že jsem vyzkoušel všechna tři obvyklá měřítka mohu zodpovědně posoudit, že H0 a N jsou technicky na výši a s novými modely a kolejivem nebývá žádný problém a vše většinou funguje jak má, oproti tomu v TT mi mašiny na výhybkách vykolejovaly či se zastavovaly pomohla až výměna plastových srdcovek za kovové a zbroušení litých jazyků a i tak to nebylo 100 %.
N TT H0 www.skoda100nacestach.cz
dan
 
Příspěvky: 516
Registrován: úte 10 říj, 2006 10:33 pm
Bydliště: Strašín, Říčany

PředchozíDalší

Zpět na Nezařazeno (off topic)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník