Po zakoupení Železničního magazínu č.12, kde je 3 stránkový článek s mnoha obrázky, který porovnává vozy Silberling Kuhen a Tillig (info pro TTmili jaký vůz si koupit), jsem se odhodlal k otevření vozu.
Nejdříve je nutné vytáhnout hadici ze skříně, která spojuje skříň a rám -viz obr 1. Potom už jenom zasunout nehet do štěrbiny mezi rámem a skříní, odcvaknout na každé straně 4 západky(jak to psal TT mili), další jsou i na čelech , ale ty se vycvakli sami.
Vůz je již připraven na instalaci vnitřního osvětlení -sběr napětí z náprav, i připravené západky na desku s SMD diodami v dělících stěnách. Podle informací, které jsem získal, ho bude ho vyrábět jak firma Kuhen, tak pravděpodobně i pan Říha z Plzně. Tak já si zatím počkám.
Foto pro TTmili - nárazník na nárazník. Viděl jsem včera Silberling od Tilliga a osobně upřednostňuji Kuhen. Připojuji i větu z ŽM 12 - "Oba modely zpracovali jejich tvůrci patrně na hranici svých možností, výrobek firmy Kuhen lze považovat za absolutní špičku v dané kategorii".

,

,

,
