Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
MrBlackbird píše: ..... takže jsem přehodnotil svůj názor na kolejivo Kuehn a začal jsem se zkoumáním jeho geometrie, která mi přijde mnohem praktičtější než Tilligova (ty přitroublé krátké koleje za 50 Kč ), takže začínám nad touto variantou silně uvažovat. Nebojte se mi proto sdělit svoje zkušenosti s Kuehnem ......
MrBlackbird píše:Děkuji za věcné připomínky!
Projekt hopetera mi nasadil brouka do hlavy, takže jsem přehodnotil svůj názor na kolejivo Kuehn a začal jsem se zkoumáním jeho geometrie, která mi přijde mnohem praktičtější než Tilligova (ty přitroublé krátké koleje za 50 Kč ), takže začínám nad touto variantou silně uvažovat. Nebojte se mi proto sdělit svoje zkušenosti s Kuehnem .
Adam Buchal píše: Celkově je dle mého názoru v současnosti Tilligovo kolejivo za zenitem a pokud už někdo nemá nakoupené zásoby, tak bych se díval jinde.
Adam Buchal píše: Výhybky jsou na rozdíl od Tilliga spolehlivé, jediný možný problém je vylomení jazyka z uchycení při nešetrné manipulaci, Tilligovo kolejivo je za zenitem
martin-tt píše:quote]Tady si protiřečíš a s tím že je Tilligovo kolejivo za zenitem nesouhlasím. Sto lidí sto názorů.
milan ferdián píše:Tady si dovolím polemizovat.TILG má nejlepší zpracovanou geometrii kolejiva v této modelové velikosti,nemluvě o rozsa-
hu kolejového sortimentu.Kolejivo Kuehn ať chce nebo nechce bude vždy kolejivo hračkové a to ze dvou důvodů.Úhly vý-
hybek a pseudoobloukové výhybky.Existuje ještě kolejivo od Filigránu,ale to je svou cenou pro nás normální smrtelníky skoro nedostupné.
Dalšího výrobce kolejiva v TT/1:120 neznám,tak kam se má kolega podívat ?
Milan
Hmm,nerad dělám stejné kolejiště několikrát,tak jsem zkusil něco zvláštního.Vše opět v jedné rovině,kapesní stanice osobní,kapesní stanice nákladní s vlečkami a skryťák.Provoz dvou manipláčků a dva osobní motory 810.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků