Jardo H.,díky za upozornění.
ad 1, tady by to mělo být v pořádku, dával jsem si na to pozor stejně jako u té kusé koleje vedoucí z točny, obě by měly mít délka cca 245 mm. To považuji za dostatečné, neboť nepředpokládám provoz dlouhých lokomotiv.
ad 2. Tady už je to horší, až po té poznámce jsem si uvědomil, že její využití je sporné. Vzhledem k tomu, že v Dubí je skladiště na té straně jako staniční budova a na druhé straně je les a kopec, tak by tam nic nemělo být. Původně jsem to zamýšlel tak, že by sloužila k rozdělování,resp. spojování nákladních vlaků, tak jak tomu bylo ve skutečnosti, vzhledem ke stoupání z Dubí na Moldavu. Ovšem nějak mi nedošlo, že mi ta lokomotiva z čela vlaku se nemá jak dostat pryč.

Bylo by možné, aby tato kolej byla zaústěna do točny anebo je nepřípustné

Pokud je b) správně, tak ji asi bude muset napojit na tu 3.kolej (počítáno od staniční budovy), ale tím zase přijdu o část užitečné délky koleje. Případně, je možné, aby z točny vedle hned výhybka? Napadá mně totiž, že bych ji umístil oproti té Y výhybce.