Ok rozhodl jsi se, ale když už jsem to vymýšle a sepsal...
Aspoň uvidíš o co přicházíš
Legenda:
Trať vznikla nadvakrát, nejprve byla postavena část do Ouvratě, což je město, které tvoří spádové centrum s vybaveností pro širší okolí. Dříve se zde těžilo uhlí, ale doly jsou již uźavřeny. Ovšem v městečku je několik významnějších podniků, učiliště a voj. útvar. Podniky využívají železnici, ale pro vojáky se přepravují pouze vozové zásilky. Vojenská technika se zde nenakládá.
Posléze bylo postaveno pokračování trati do Konců, kde jsou též ložiska uhlí. Dodnes je zde aktivní důl a k němu vede vlečka. Ovšem těžba není nijak závratná. Původní představy o zdejším ložisku byly přehnané. Konce jsou menší středisková obec se základním vybavením. Kromě zmíněného dolu je zde ještě několik drobných podniků, které využívají železnici. Na trati časem vznikla osobní zastávka Mezná (v plánku není, ale situoval bych ji někam na začátek vratného oblouk).
Příklad provozu:
- SN má čtyři koleje. Obsazeny jsou tři. Je zde Os3 (365.4+vozy), Mn81 a Mn83. SN je nastaveno volnou kolejí proti vjezdu.
Všude je klid. M240 odpočívá v remíze, Balm je odstavený na kusé koleji (č.2b). Na lokálce je přes noc výluka dopravního provozu, takže první ranní vlak je MOs2 z Ouvratě do přípojné stanice (SN). Z remízy vyjede M240, přejede po objízdné koleji (č.4) na druhou kolej od V.B (kol.č.1) a v 3:50 odjede do přípojné stanice (SN). Zde se pouze změní směr a jako MOs1 se zanedlouho vrátí a během po zastavení v Ouvrati (se změnou směru)pokračuje do Konců, kam přijede v 4:45 cestou zastavuje v Mezné.
V SN si připravíme Šuple pro odjezd vlaku Os3. Toto je první pohyb v SN!
MOs4 v 4:50 z Konců se zastávkou v Mezné přijede do Ouvrati na kol.č.1. a zastaví a Posunem si dojede na kusou kolej 2b pro Balm a vrátí se k peronu. To už na kol.č.2 (třetí od V. budovy) vjíždí Os3. Lokomotiva objede soupravu a odjíždí do Konců. Po ní odjede MOs4 do SN. V Koncích po příjezd Os3 objede lokomotiva vozy a připraví soupravu pro Os 6, který v 6:50 poveze žáky do učilišť v Ouvrati.
V Ouvrati má v 7:00 výpravčí připravené cesty pro dva vlaky, ale nechce žádné přejeté ve stanici, tak zdrží Os6, který pojede na kol. č. 2 u vjezdu. MOs5, který přijede na kol. 1 šplhá do stoupání, projede kolem návěstidla se zvednutým ramenem a kolíbá na vekslích. Rameno druhého vjezdového návěstidla se zvedá a i Os6 vjíždí. Lokomotiva objede a Os6 pokračuje do SN. Motor odpojí Balm a přesune se na kol.č.2. Sólo M240 jako MOs5 odjede do Konců, Balm zůstane na kol.č.1. MOs5 se zastávkou v Mezné dojede do Konců po půl osmé, což je akorát pro školáky. Připraví se jako MOs8, ale ten odjíždí až po desáté.
V SN objedeme Os a přestavíme šuple pro odjezd Mn 81 v 9:00 hod. V Ouvrati vjede na kolej od kol. č. 2. Začne posunovat, přistaví vozy ke skladišti a na vlečku. Balm uklidí na kol. č. 2b. Ve stanici je volno. Po skončení posunu se Mn81 připraví na kol.č.2 (třetí od V.B.) k odjezdu do Konců. Je cca 10:30, když MOs8 vjíždí na kolej č.1. Mn81 odjede do Konců, kde začne s posunem a obslouží vlečku, má na to čas do 12 hod. M240 zajede dobrat palivo a na údržbu do strojové stanice.
Je kolem 11:30, když ze SN se přijede do Ouvratě Os7. Lokomotiva objede a pokračuje do Konců Zde vlak zastaví před lichoběžníkovou tabulkou. Počká dokud nedostane povolení k vjezdu, pak vjede na druhou kolej (č. 2). Mn82 odjíždí z Konců z 1.kol chvíli po 12:30. V uvolněné stanici objede lokomotiva soupravu, a bude připraven Os 10 a bude tak připraven.
Mn 82 v Ouvrati rozposunuje vozy. Vozy na odvoz má připravené, tak to jde rychleji. Po skončení posunu odjede do SN, kde skončí. Odpolední Mn 83 pojede druhá souprava.
Tak to je dopoledne, odpolední pokračování zas někdy přístě….