Všechno možné i nemožné ... (a jiné plky)

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: Modely T466.2/742/740 od MTB Model v TT

Příspěvekod VojtikJ » ned 16 říj, 2016 2:18 pm

proto že Vám strašně vadí když někdo řekne něco jinýho proč radši koupí mašinku od dané firmy :lol: A to nedokážete překousnout...
Šašci
VojtikJ
 
Příspěvky: 564
Registrován: stř 11 led, 2012 8:35 pm

Re: Modely T466.2/742/740 od MTB Model v TT

Příspěvekod PajaF » ned 16 říj, 2016 2:55 pm

Ty Vojtiku, soustred se a davej ve skole pozor. Na to, ze chodis uz do 7. tridy, ta Tvoje cestina neni zadna slava. :?
PajaFt
Uživatelský avatar
PajaF
 
Příspěvky: 205
Registrován: sob 31 črc, 2010 4:36 pm
Bydliště: Waier in Sudetenland

Re: Ceny modelů ...... (a jiné plky)

Příspěvekod ČouĎák » ned 16 říj, 2016 5:59 pm

tohle dá najít v modelu za 165,90€ (4480kč) a v akci dokonce za 3499 kč.
a ne nějaká ucmrndaná osička z plastu!
Přílohy
P1500167.JPG
DF porušuje práva svobodného projevu. Příspěvky se přesouvají nebo cenzurují jako za komunistů. ;)
Uživatelský avatar
ČouĎák
 
Příspěvky: 365
Registrován: čtv 18 říj, 2012 6:53 pm
Bydliště: Hohenfurth

Re: Ceny modelů ...... (a jiné plky)

Příspěvekod Trainmaniak » ned 16 říj, 2016 6:32 pm

Z čeho je to dvojkolí, mohu-li se ptáti? Zajímavé.
Uživatelský avatar
Trainmaniak
 
Příspěvky: 1549
Registrován: pát 13 lis, 2009 7:54 am

Re: Ceny modelů ...... (a jiné plky)

Příspěvekod RSC » ned 16 říj, 2016 9:47 pm

Nádherná náprava, hmm... to bych chtěl mít v lokomotivách. Hned na první pohled vypadá, že si s tím dal někdo práci a neodflákl to. :idea: Asi chce, aby to dlouho fungovalo.
Uživatelský avatar
RSC
 
Příspěvky: 563
Registrován: sob 28 bře, 2015 4:07 pm
Bydliště: Pardubice

Re: Ceny modelů ...... (a jiné plky)

Příspěvekod ČouĎák » pon 17 říj, 2016 3:17 pm

je to z jägerdorfera 1063 v H0.
nechci plenit v TT ale hodně dlouhou dobu jsem ho měl taky a mohu porovnávat.
Přílohy
DSC_2080.JPG
DF porušuje práva svobodného projevu. Příspěvky se přesouvají nebo cenzurují jako za komunistů. ;)
Uživatelský avatar
ČouĎák
 
Příspěvky: 365
Registrován: čtv 18 říj, 2012 6:53 pm
Bydliště: Hohenfurth

Re: Modely T466.2/742/740 od MTB Model v TT

Příspěvekod VojtikJ » pon 17 říj, 2016 8:15 pm

rendo píše:
Jeff Hopper píše:Já bych z hodnocením počkal, až bude opravdu seriový stroj a né tadle prototypovka.

Presne tak :!: Treba si pockat,az ked bude v predaji.Potom porovnavat :idea:

je zajímavý že u dané firmy se to může hned jak se ukáže první render nebo dokonce fotka reálné mašiny :lol:
Šašci
VojtikJ
 
Příspěvky: 564
Registrován: stř 11 led, 2012 8:35 pm

Re: Modely T466.2/742/740 od MTB Model v TT

Příspěvekod TTmili » pon 17 říj, 2016 9:44 pm

Tak a je to zase tady, tak dlouho jsem se držel, tak dlouho se snažil přehlížet naprosto nesmyslné rýpání a ohýbání faktů, až mi zase bouchly saze. Takže pěkně popořadě, a snad si vzpomenu na vše.

Opět se vrátím k těm pluhům. Tolik keců jen proto, že si Tillig dovolil zapřemýšlet, podíval se na skutečnou mašinu a zjistil že by mu jím vyvinuté spřahlo kolidovalo s pluhem pokud by byl napevno se škvírou. To snad ani nejde komentovat. Ale jo, jde, tenhle systém se používá napříč měřítky, od Z až po H0 (možná i 0 ale tam si nejsem jistý), nikomu doteď nikdy nevadil, příkladem budiž Pikácká BR118 kde není výkyvný pluh, ale považte celá část rámu. A kupodivu to není ani moc poznat. Ale u Tilliga je to špatně, jen aby se kladné bodíky přihrály MTB.
A tvar pluhu, to tady taky nejeden z vás kritizoval. To je pro vás tak těžké nahrát si fotky do mobilu, a jít na nádraží? Banglí jezdí po republice nespočet, a když se na ten pluh podíváte, zjistíte že ho Tillig vystihl velice dobře. Narozdíl od MTB, jejich pluh neodpovídá naprosto ničemu co se vyskytuje na našich železnicích, je vysoký, plochý a působí extrémě mohutným dojmem. Jediná chybka na :!: PŘEDSÉRIOVÉM ZKUŠEBNÍM VÝLISKU :!: je že je ten pluh nepatrně víc vysunutý než by měl být a vzniká tím ten fuk mezi rámem a špičkou pluhu, nicméně i veskutečnosti je u originálního pluhu špička lehce přes čelník. Ba co víc, i mnoha zastánci opěvovaný ingot od MTB přečuhuje svou špicí přes rám, ale to patrně není potřeba aby bylo řečeno, jen proto aby se zas mohlo plyvat na Tilliga a přihrávat plusové bodíky MTB.
A další, mýtus o zimním pluhu. Probůh, ten pluh je vpodstatě úplně stejná hrachovina jak tovární z ČKD. V dřívějších předpisech sice něco o prorážení závějí bylo, ale už ani nevím v jakém smyslu, dneska je vpodstatě výslovně zakázáno. Žádný ze tzv. "zimních" pluhů není určen k prohrnování nebo podobným činnostem, pouze se dá mluvit o minimalizaci následků při náhodném projetí závěje. Už vidím ty zástupy fírů co se dobrovolně (byť se "zimními" pluhy) ženou do metrových závějí. Na tu představu prostě všichni hodně rychle zapomeňte, i když kolega VojtikJ od Carga možná bude hrdině hlásat jak je to u nich obvyklá praxe. No a co se tvaru těhle dodělávaných pluhů týče, tak co kus, to originál, ale vesměs všechny vycházejí z původního pluhu, jen je trochu vyztužený.

Potom se tu hodně mluvilo o výšce a jiných rozměrech rámu. To že je MTB kocour blbě nikdo nezapře, nejen že je rám vysoko na podvozkách, ale ještě jsou do toho utopené podvozky, hrozně široké a nízké schody, rám je o hodně vyšší než by měl být, hlavní podélníky nad královským čepem nejsou zapuštěny pod úroveň deklů okolo, prolisy jsou spíš parodií, ten jakýsi náznak krablování, to je fór, takové krablování by možná bylo fajn pro měřítko 1:10, to už je lepší nic. Kupodivu žádnou z těchto nemocí Tilligův kocour netrpí, naopak působí přesně takovým "kompaktním" dojmem jako skutečná mašina. A že je na fotkách MTB vyšší než Tillig, no bodeť by ne, vždyť ten rám je o dobré 2mm vyšší, a asi to těžko bude úhlem focení jak někdo poznamenal když na jedné fotce stojí oba kolmo k objektivu pěkně vedle sebe. A že je u Tilliga vzdálenost mezi čelem čelníku a schůdky malá? Ale kdeže, opět doporučuju bafnout fotky :!: PŘEDSÉRIOVÉHO ZKUŠEBNÍHO VÝLISKU :!: a jít na nádraží, kupodivu ten čelník opět dokonale sedí. No ono podle fotek je vidět, že je podobně dlouhý i ten co vytvořilo MTB, nicméně tam vjem zkresluje výška a šířka schůdků. A jinak, ve skutečnosti přesahuje čelník přes úroveň obroučky světel jen minimálně, vpodstatě i madla na čele skříně čouhají dál než čelník, zkuste se znovu mrknout na modely kdo to jak má, oba kocouři mají čelník natažený dál než by měl být.

No a speciálně pro mého oblíbence. Vojtiku, ty chytráku, byl jsi jeden z těch co tu vyloženě řval po tom ať sepíšeme co se nám na MTB nelíbí podle toho co vidíme na 3D rendrech a že se s tím třeba něco udělá. Prý ať to nejsou prázdné keci a ať jsou problémy přesně pojmenované a jen tak nepliveme. Na ten popud jsem sepsal největší hrubky co jsem viděl na 721 a doufal jsem že se ještě něco zachrání. A výsledek, spousta dokazování toho, že MTB to má dobře (i když blbě), tuna planých slibů, protelefonované hodiny, a něco co má představovat 721 kam se promítla 1 (slovy jedna) připomínka z těch asi 10 bodů co jsem vyjmenoval, a to ještě blbě a vpodstatě vzhled domršila ještě jiným způsobem než to bylo původně.
Narozdíl od toho, Tillig (ale i třeba Kuehn) postupně vypouští informace, 3D rendery, na kritiku slyší, spoustu věcí oba dva předělali (ať Kuehn u brejláčů a bardotek, tak Tillig u kocoura), Tillig dokonce ve spoustě věcech upravil i formy od léta (kdy byl vytvořen dodnes prezentovaný, a všemi tak strašně zatracovaný :!: PŘEDSÉRIOVÝ ZKUŠEBNÍ VÝLISEK :!: ), a přesto si tu všichni pořád jedete tu svou a kritizujete stav který už dlouho není aktuální. A to jen proto, že Tillig chtěl aby obchodníci a modeláři viděli, měli představu, co je čeká, možná aby i přidali ještě nějaké poznatky co zlepšit, to vše narozdíl od MTB, které se ani neuráčí něco oznámit, stopne spoustu jiných výtvorů jen proto aby předstihli konkurenci a ještě se tím pak chlubí, a je jim úplně jedno že je ta mašina úplně zmrvená. Však oni si to na hraní koupí, a hájit to taky budou, jaký výrobce, takový zákazník, každému podle svého.
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Uživatelský avatar
TTmili
 
Příspěvky: 1743
Registrován: čtv 17 črc, 2008 9:48 am
Bydliště: Jihlava

Re: Modely T466.2/742/740 od MTB Model v TT

Příspěvekod JendaTT » pon 17 říj, 2016 10:18 pm

TTmili:

Se ti divím, že si zkracuješ život. Každý ať si koupí co chce. Jednomu nemusí vyhovovat MTB, druhému Tillig, třetímu Roco nebo Piko. Prostě dle vkusu každého soudruha :)

Je fajn, že si lidi všímají chyb a nemodelovostí, že to dávají na net. Každý model je vždycky o kompromisech. Ale zase si každý může vybrat a rozhodnout sám, do čeho půjde. Vždycky budou lidé, co budou protěžovat jednu stranu, jedno řešení. A nemá cenu se s nimi dohadovat.
JendaTT
 
Příspěvky: 525
Registrován: pát 06 bře, 2015 2:56 pm

Re: Modely T466.2/742/740 od MTB Model v TT

Příspěvekod VojtikJ » úte 18 říj, 2016 6:33 am

a furt dokola :lol: furt Vám vadí když si někdo koupí něco co chce za jeho peníze :D a o to víc Vám vadí že to je od MTB :lol:
jo plyve se na MTB když ukáže fotku toho co bude dělat a už se rozjíždí diskuze co je všechno špatně aniž by byl někde render, nebo fotka modelu... ale u Tilliga a jiných firem se to prostě nesmí :D
víc nemá cenu rozepisovat...
Můj postoj je stejnej... ať si koupí kdo co chce, jsou to jeho peníze. Ale ať neuráží rozhodnutí jiných.
Šašci
VojtikJ
 
Příspěvky: 564
Registrován: stř 11 led, 2012 8:35 pm

Re: Modely T466.2/742/740 od MTB Model v TT

Příspěvekod peter.sid8 » úte 18 říj, 2016 7:39 am

tu ani nejde o urazanie. Tu ide o to, ze f.MTB berie zakaznikom peniaze za predrazeny humus. Presnejsi vyraz tuto na Povazi je "zgrc" :D . Obera nas o moznost, ze Piko, Roco, Tillig atd nam urobia v buducnosti nieco pre nas. Sme predsa 15 mil. trh (ak zratam slovenkych a ceskych modelarov) Porovnatelne s Rakuskom, Holandskom.........Lenze ked je uz 20 variant nejakej jednej loko a dalsich 30 variant dalsej loko, tak naco sa pustat do rovnakeho projektu?
To, ze MTB nevyrobilo nic normalne, svedcia diskusie aj tu aj v HO sekcii. Je tam mnozstvo detailnych obrazkov, popis chyb.....Niekde vyssie som pisal co treba v MTB zmenit, ale nie, namiesto toho vychrlim dalsich 40 kombinacii farieb, vzorov, druhov, to ze polovica z nich neexistuje je jedno, nech len su. Ohlasim dalsi model, ktory bude urcite len pokracovanim smeru, cim dalej tym horsie

Nech si kazdy kupi to co chce, ano, ale potom sa necudujme, ze ostaneme len pri tych "modeloch" od MTB.

Ja nosim okuliare, na modely sa pozeram asi zo 70cm, ale 2mm rozdiel vo vyske ramu je proporcionalny rozdiel stvrt metra na skutocnom stroji. Povrchova uprava na prd, to je tiez vidiet z tych 70cm, krive tabulky, odflaknute svetla.......upravit sirku naprav, prihnut kontaktne pliesky, upravit svetla aby nepresvecovali plast, a pozor na tych trojminutovych :lol: . Preto som doteraz nekupil od MTB nic.
Ked si niekto kupi auto, dostane s autom svetla, ktore svietia dovnutra, kde treba upravit napravy, prihnut zopar plechov, a pozor, nejazdit viac ako 3 minuty????????? Treba sa na to pozriet s tejto stranky

modelarstvo je pekna vec, netreba sa tu hadat, urazat. Vecer si pripijem na zdravie vsetkym diskutujucim :lol:


Peter
peter.sid8
 
Příspěvky: 76
Registrován: sob 24 srp, 2013 10:45 am

Re: Modely T466.2/742/740 od MTB Model v TT

Příspěvekod Brejla » úte 18 říj, 2016 7:39 am

VojtikJ píše: ... MTB když ukáže fotku toho co bude dělat ...

Až potud je vše v pořádku. :D Problém je, když později ukážou fotku modelu, který je úplně jiný než to, co bylo na té úvodní fotce. :lol:
Brejla
 
Příspěvky: 1421
Registrován: sob 18 črc, 2015 8:25 am

Re: Modely T466.2/742/740 od MTB Model v TT

Příspěvekod Trainmaniak » úte 18 říj, 2016 7:40 am

Jen jestli to nebude tím, že si firma MTB tu pověst prostě vypěstovala sama svým přístupem, "precizností", laxností... Hmatatelných příkladů je nespočet, mnozí přede mnou to již jmenovali. A to píšu naprosto nezaujatě, neb nemám zájem hanět jen tak z plezíru. Sám pořád čekám, že udělají MODEL, který se mi bude líbit, bude rozměrově v pořádku, bude mít dobrou povrchovku a bude se na něj vztahovat záruka jako na celek... Nedělám si iluze, že bude Tillig bez chyby, ale už fotky ukazují, že bude o nějakou třídu jinde. MTB jsem měl v ruce, takže mohu hodnotit objektivně, u Tilliga uvidíme. Ale na chyby, které odhalím, také v zájmu objektivity upozorním, pokud budu psát recenzi.
Uživatelský avatar
Trainmaniak
 
Příspěvky: 1549
Registrován: pát 13 lis, 2009 7:54 am

OT

Příspěvekod sidlo » úte 18 říj, 2016 7:51 am

Pro kritiky: a ještě přidejte větu, že za kvalitní model si rádi připlatíte.

Několik faktů:
Piko prodávalo Bastardy za cenu okolo 8.000 Kč. Poté, co MTB vydalo Peršinga se přestaly prodávat. Teď se jich Piko rádo zbaví za cenu 5.000 Kč.

Podívejte se na stránky MTB. Jejich modely jsou nejčastěji ve stavu vyprodáno. MTB žádné výprodejové akce nedělá.

Už se tu po několikáté opakuji. Největší kritici se tváří, že budou kupovat drahé modely, ale jak se ukazuje tak jich není dost. Modelářské firmy živí prodeje, ne od reality odtržené výkřiky na fórech.
Uživatelský avatar
sidlo
 
Příspěvky: 3744
Registrován: ned 27 dub, 2014 7:32 am

Re: OT

Příspěvekod Brejla » úte 18 říj, 2016 8:10 am

sidlo píše:Pro kritiky: a ještě přidejte větu, že za kvalitní model si rádi připlatíte.

Několik faktů:
Piko prodávalo Bastardy za cenu okolo 8.000 Kč. Poté, co MTB vydalo Peršinga se přestaly prodávat. Teď se jich Piko rádo zbaví za cenu 5.000 Kč.


Bastardy PIKO jsem nakoupil v době, kdy MTB ještě ani nevědělo, že bude něco podobného vyrábět. Nevidím důvod, proč kupovat nyní modely o několik tříd horší.

sidlo píše: Podívejte se na stránky MTB. Jejich modely jsou nejčastěji ve stavu vyprodáno. MTB žádné výprodejové akce nedělá.


MTB má sice vyprodáno, ale sklady prodejců přetékají neprodejnými kusy. Pár prvních jedinců se nechalo napálit a ostatní už se poučili.
Brejla
 
Příspěvky: 1421
Registrován: sob 18 črc, 2015 8:25 am

PředchozíDalší

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Colonel32 a 5 návštevníků