Vyřežeme a slepíme základní rám. Vše zapadne do připravených zámků a nic se nedá otočit.

Dále budu postupovat nasucho. Do středu rámu položíme zátěžový plech. Na takto upravený rám se pak položí základová deska pro prkennou podlahu.
Vše sedí, ale je zde vizuální problém.


Když rám otočím, tak zjistím, že zátěžový plech je užší než vymezený prostor. Takhle to vypadá divně, ale pokud se vše začerním, tak to zase bude vypadat vzhledově jinak. Ale přesto je potřeba nejen plech přilepit, ale zajistit i proti posunutí, když se třeba plech odlepí. K zajištění stačí nařezané plastové destičky.
Další možnost je vlepit do tohoto prostoru vyříznou plastovou destičku a zátěžový plech se vynechá nebo se vlepí plech o jiném rozměru. Jiná možnost je zátěž zhotovená přilepeným nákladem na hotový vůz.

Někdo nad tím mávne rukou a pro někoho to bude zásadní problém. Pro mě je to opravdu prkotina, která se může lehce vyřešit, když se chce.