Elektrická lokomotiva 16x/36x od MTB

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti H0 (1:87).

Moderátor: Michal Dalecký

Re: Elektrická lokomotiva 16x/36x od MTB

Příspěvekod Mafry » stř 24 úno, 2016 12:05 pm

greenery píše:Mikinko: ...... jak víš, kolik se čeho vyrobilo a prodalo ? Bez konkrétních čísel je to jen handrkování na trhu.....

Počty vyrobených variant(alespoň některých) se dají zjistit tady - viz příklad eu07-457:
http://sminfo.vxp.pl/107006-eu07-457.html hledejte "ilość wyprodukowanych egzemplarzy modelu"

Očividně jim i v tom přehledu chybí nějaké varianty: EU07-400, 424, 450, 488, 426, jedna 457. Může to být le způsobeno tím, že některé varianty v Polsku k sehnání nebyly (např. 408 o kterou jsem měl původně zájem). Přes těch 2000 to vyšlo při počítání z toho polského webu.
Naopak 6 variant už není nabízeno ani na stránce výrobce.

EDIT:
U toho výrobce sice uvedené jsou, ale objednat jdou pouze: 527, 488, 457 - u ostatní mi to možnost přidat do košíku nezobrazuje.
http://www.shop.schlesienmodelle.de/

Michal Dalecký píše:
mikinko píše: ... a aj keď presné výrobné čísla MTB nepoznám, dovolím si pochybovať, že sa napríklad 183/E669 vyrobilo viac ako niekoľko 100 ks ...

Tak toto číslo jsem překonal u každé z verzí 183. Ale věštěte dál ze svých křišťálových koulí :D :D :D


O to "lépe" působí srovnání kvalit MTB ve srovnání s SM. Ale pravda, fungují zákony volného trhu. Proč by měl výrobce chtít udělat model kvalitní, když by tím jen ubíral ze zisku sobě a obchodníkům a přidával si moře starostí s tím, udělat model správně, nebo nedejbože! něčím jako je komunikace s modelářema, zákazníkama, ... . Ale asi je to i o tom, jak kdo chce být vnímán, byť třeba jen částí zákazníků.

mikinko píše:Mal som zaujem o PKP IC verziu, ale tu som už nenašiel .... ani na tebou uvedenej stránke ...

Zkus napsat do SwiatModeli Rybnik. Taky mi sehnal verzi, kterou na webu uvedenou neměl. Za pokus nic nedáš. Komunikuje i česky ;-)
http://kzm.lokomotivy.net (DDM Havířov, H0)
Mafry
 
Příspěvky: 144
Registrován: stř 27 lis, 2013 10:44 am
Bydliště: Ostravsko

Re: Elektrická lokomotiva 16x/36x od MTB

Příspěvekod sidlo » stř 24 úno, 2016 2:27 pm

mlha píše:To sidlo: sám ve svém příspěvku píšeš toto " Pokud bude více firem vyrábět levnější modely, tak to přitáhne více zákazníků. ", jak docílím výrobu levnějšího modelu proti standartu( pojmem standart beru dostupné kvalitní modely, z kterých během přepravy neodpadávají díly) než snížením svého zisku nebo zlevněním vstupů( náhrada materiálů za jiné, levnější, snížením ceny práce atd.)
Opět očekávám " Této větě nerozumím "

V odpovědi mě předběhli Dokusan a Colonel32.

Celou diskusi jsem se snažil vést na jiné téma. Obávám se, že jste naopak vy neporozuměl mým větám.

Pokoušel jsem se vysvětlit, že ne zákazník, ale především konkurence přinutí firmu ke změně chování - buď zvýšení kvality nebo snížení ceny. Chtěl jsem tím říci, že stesky "nekupujte tento výrobek" se nic nezmění.

Jeden příklad ze života za všechny. Čas od času dostanu e-mail nekupujte benzín od červené/žluté/jiné firmy - ona ho potom zlevní nebo přestanou prodávat pančovaný benzín. Nikdy se po takové výzvě nic nestalo. Zbožné přání zákazníka zůstalo nevyslyšeno.
Když Rusko napadlo Ukrajinu tak USA začaly dotovat těžbu ropy. Výsledkem byly cenové závody s Arabskými státy a prudký pád ceny ropy. Rusko se dostalo do vážných problémů s vlastním rozpočtem. Před dvěma roky stál u nás benzín 36 Kč, včera jsem tankoval za 26 Kč. To jasně ukazuje, že hlavně ostrý konkurenční boj vede ke snížení cen nebo zvýšení kvality.

Tímto chci (podobně jako jiní a rozumnější diskutéři kteří tak učinili přede mnou) ukončit moje příspěvky k tomuto subtématu. Chtěl bych se i omluvit i těm, co zde museli číst story o nesmrtelnosti chrousta.
Uživatelský avatar
sidlo
 
Příspěvky: 3744
Registrován: ned 27 dub, 2014 7:32 am

Re: Elektrická lokomotiva 16x/36x od MTB

Příspěvekod novk2007 » stř 24 úno, 2016 2:59 pm

Zdravim vsechny . Me to spis prijde ze jsme se zde dostali do faze kdy vse jiz bylo receno prepocitano a zmereno. A nakonec ? Plno lidi nad tim mavne rukou a koupi. Kdyz tu tak plno lidi narika na ty nekvalitni motorky . Tak jak je mozne ze ty Zamracene co melo na strankach Modely.biz jsou vyprodane. Asi by se toto vlakno jiz melo ukoncit . Podle me pan Bana dostal plno emailu o tom jak model udelalo a je si vedem. chyb ktere udelal . Je otazka zda se z toho pouci a zkusi nektere mozne veci opravit ci ne.
novk2007
 
Příspěvky: 854
Registrován: ned 23 říj, 2011 6:58 am

Re: Elektrická lokomotiva 16x/36x od MTB

Příspěvekod mlha » stř 24 úno, 2016 4:02 pm

sidlo píše:
mlha píše:To sidlo: sám ve svém příspěvku píšeš toto " Pokud bude více firem vyrábět levnější modely, tak to přitáhne více zákazníků. ", jak docílím výrobu levnějšího modelu proti standartu( pojmem standart beru dostupné kvalitní modely, z kterých během přepravy neodpadávají díly) než snížením svého zisku nebo zlevněním vstupů( náhrada materiálů za jiné, levnější, snížením ceny práce atd.)
Opět očekávám " Této větě nerozumím "

V odpovědi mě předběhli Dokusan a Colonel32.

Celou diskusi jsem se snažil vést na jiné téma. Obávám se, že jste naopak vy neporozuměl mým větám.

Pokoušel jsem se vysvětlit, že ne zákazník, ale především konkurence přinutí firmu ke změně chování - buď zvýšení kvality nebo snížení ceny. Chtěl jsem tím říci, že stesky "nekupujte tento výrobek" se nic nezmění.

Jeden příklad ze života za všechny. Čas od času dostanu e-mail nekupujte benzín od červené/žluté/jiné firmy - ona ho potom zlevní nebo přestanou prodávat pančovaný benzín. Nikdy se po takové výzvě nic nestalo. Zbožné přání zákazníka zůstalo nevyslyšeno.
Když Rusko napadlo Ukrajinu tak USA začaly dotovat těžbu ropy. Výsledkem byly cenové závody s Arabskými státy a prudký pád ceny ropy. Rusko se dostalo do vážných problémů s vlastním rozpočtem. Před dvěma roky stál u nás benzín 36 Kč, včera jsem tankoval za 26 Kč. To jasně ukazuje, že hlavně ostrý konkurenční boj vede ke snížení cen nebo zvýšení kvality.

Tímto chci (podobně jako jiní a rozumnější diskutéři kteří tak učinili přede mnou) ukončit moje příspěvky k tomuto subtématu. Chtěl bych se i omluvit i těm, co zde museli číst story o nesmrtelnosti chrousta.

O tom, že se Rusko dostalo do problémů s financováním rozpočtu není třeba diskutovat. Ale jak souvisí ostrý konkurenční boj světových producentů ropy se zlepšením kvality modelů? Nepopírám, že konkurence vede ke zvýšení kvality nebo snížení ceny produktů, ale pořád jste nevysvětlil, jak produkce levných modelů, které se rozpadají již před vybalením z krabice zlepší situaci na našem modelářském trhu. Opravdu nemá cenu diskutovat. Děkuji za diskuzi
H0/MODULY SLOVÁCKO/ep.IV
http://www.kzmslovacko.cz/.
Uživatelský avatar
mlha
 
Příspěvky: 2692
Registrován: ned 27 led, 2008 7:27 pm
Bydliště: Hluk

Re: Elektrická lokomotiva 16x/36x od MTB

Příspěvekod jihous » stř 24 úno, 2016 7:20 pm

milan ferdián píše:
mikinko píše:Milane, nehádž flintu do žita. Takáto požiadavka (alebo skôr túžba, zbožné rianie) tu vždy bola a aj bude (ruku na srdce - nebol by si aj ty rád, keby boli krásne modely za ľudové ceny :-)). A nie je to len vlastnosť našich krajín ... to isté je v DE, AT, IT, .... Dôležité je, aby sa v rozumnom kompromise stretli požiadavky zákazníkov a možnosti výrobcov ....


Souhlasím,ale když pozoruji a čtu vaše příspěvky a srovnávám to s naši problematikou,tak někdy zíráme.Ve své komunitě jsem popsal naše problémy.Vy teoreticky i prakticky něco máte.My máme už jen "kulový".. :x



Já se přidávám za úzkou HOe. Kdyby byly věci co by měli jen trochu jiná okna a klimačku. Roco udělalo poslední nové modely HOe v roce 2006, LIliput che za 30-let starý vagony 1200,-Kč, pak jenom Bemo vydalo Faura a na českýho asi stejně nedojde, TU47 co se dělalo i pro Rusko (45 ks) udělal na koleni Jiří Jindra a velcí výrobci stále nic.
Proto nevěřím, že po likvidaci MTB (co by si někteří přáli bude rej novinek od světových firem).

A když chtěli, tak jim formy ukradli "v zemi produkce" a bylo stejně vymalováno!
jihous
 
Příspěvky: 317
Registrován: čtv 05 kvě, 2011 12:13 pm

Re: Elektrická lokomotiva 16x/36x od MTB

Příspěvekod viky » stř 24 úno, 2016 7:28 pm

Je pravda že v této diskuzi byl probrán problém ze všech hledisek.
Jak z modelového, manažerského, ekonomického, technického, ze strany zastánců i kritiků.
Jen jediné co tady nezaznělo je jakekoli vyjádření proč chyby vznikly.
Ani ze strany zastánců, prodejců a ani ze strany blízkých lidí MTB, nebo dokonce Pana Báni.
Stím Panem Báňou jsem asi najivní.
Na druhou stranu by to byl signál že by přeci jen se mohlo blízkat na lepší časy.


TTmili píše:Jeden o voze, druhej o koze. Nicméně souhlasím s Petrem, prvně nám tady uctívači předhazují, že nemáme brečet na DF, ale snažit se o to aby se "modely" od MTB nekupovaly, že jen tak se dobereme tendence navyšovat kvalitu, a najednou když už to tím směrem skoro jde, tak zase začnete řvát jak kdyby vám někdo držel kudlu pod krkem a našeptával "jestli si to koupíš, končíš". Tak si hergot vyberte. V principu nikdo nechce aby jakákoliv firma končila, ale malou prodejností třeba ještě může jít ta zabedněná palice trochu popostrčit k tomu aby se snažil o lepší úroveň svých výrobků, a ne aby nad tím mávnul rukou protože ono se to přece prodává.

S tím souvisí i pár mých otázek přímo na Michala Daleckého, které mi vyplynuly z recenze. A hodím je sem formou mnou již v minulosti použitou.
Recenze píše:... Ale tady se snad blýská na lepší časy. Měl jsem s panem Báňou minulý týden osobně dlouhý rozhovor a bylo mi hodně věcí vysvětleno a je pravda že část s nich je logická případně ovlivněná složitostí výroby....

No tak utvrzování v tom že to bude lepší, to už tady taky bylo, a ono nic. Nicméně by mě zajímalo co konkrétně na tom peršingu je ovlivněno složitostí výroby? Konkrétně mi jde o chyby typu vyšší pluhy, naprosto neodpovídající okénka na boku stanovišť, větší šířka mašiny, nedodržené úhly sklonů střech, atd.?

Recenze píše:... Plusem jsou pěkně provedené podvozky a paprsková kola. Jejich výroba není jednoduchá a u MTB ji zvládli na jedničku. Podvozek a jeho masky jsou opravdu pěkné....

Ano, pravda, paprsková kola jsou složitá na výrobu, ale rozhodně bych netvrdil že je MTB zvládlo na jedničku, nebo snad průměr kola o 0,6mm menší je dobře zvládnutá práce? Navíc to opět nijak nesouvisí s jakoukoliv technologickou složitostí výroby. A navíc na první pohled viditelně menší kola ještě umocňuje rozměrově naddimenzovaný podvozek, kdy ložiskové domky a celá část primárního vypružení je možná v měřítku kolem 1:60 až 1:70. Proč jste při porovnávání fotil všechna místa kde mají Piko i ČS Train také chyby, ale podvozky na porovnání jste nenafotil? Nebo snad nafotil ale bylo tam moc patrné humpolácké provedení MTB a to, že kola zpod masek lezou mnohem méně než mají?

Recenze píše:... Pluhy jsou širší právě díky šířce karosérie. Jejich výřezy v horní části jsou pro bezproblémový chod kulisy, která pracuje v plném rozsahu ...
Ale notak, šírku pluhů nikdo přece neřešil, to je jasný že bude blbě (když je blbě široká celá mašina), a ani se nad tím nikdo už nepozastavoval. Problém je v celé velikosti pluhů hlavně na výšku. Navíc při pohledu na fotku z čela kdy jsou vedle sebe všechny tři mašiny se jednak ukazuje že ČS Train má pluhy nejlepší, a taky že být pluy správně vysoké, ani by v nich výkus nemusel být, nebo ne tak velký. O absenci stupačky bych mohl pomlčet, ale opět, nějaká technologická složitost výroby? Patrně ne, jen si na ní kreslič z paměti rychle nevzpoměl.

Recenze píše:... Karosérii od MTB jsme srovnávali s karosériemi jiných výrobců a jiných modelů. V průměru je 163 od MTB o 1 - 2mm širší a tím pádem je i čelo lokomotivy při zachování všech úhlů o tyto milimetry širší....
Proč jste kastli MTB peršana srovnávali s kastlemi jiných výrobců a ne s reálnými rozměry? Dobrali byste se k "překvapení" že právě ty úhly zachovány nebyly ani náhodou, protože pokud je skříň o 1,8mm širší tak logika velí, že pro zachování základních proporcí by to by mělo být to čelo také o 1,8mm širší. Nicméně je o 2,8mm širší, jakto? Asi to s těma úhlama nebude tak slavné, že?

Recenze píše:... Model jsme otestovali na našem tesotvacím okruhu s R358mm od FL....
A proč byla mašina bez kastle? Že by s nasazenou kastlí těch R358 neprojela? Podle vytočení podvozků dááááleko přes rám to tak nevypadá. A to je bezmála o 2mm širší než by měla být, a dokonce i než Piko nebo ACME a dle dostupných podkladů tyto projedou oblouky i menší. Takže proč je ta mašina vlastně rozšířená? Co bylo tak technologicky nepřekonatelné?

Recenze píše:...
V analogu bohužel měřící vůz pracoval až při 10 voltech a tak rychlosti vycházejí takto:

10V = 73km/h
15V = 101km/h
18V = 120km/h
....
Panenko, 120km/h už při 18V? Já vím, zase se bude argumentovat tím, že nikdo nemá oblouky na 120, reálně dlouhé staniční koleje a kdesi cosi, ale pokud vím tak existuje něco jako normy NEM, a ty něco o rychlosti modelů praví. Ale patrně nejsou ty normy až tak závazné když se nedodrží ani rozteč nárazníků. Jen pro zajímavost, co rychlý peršani, s těma se bude jezdit při 21V?

Závěrem, modlím se aby někoho nenapadlo udělat takhle Eso i v TT, strašně nerad bych si tu mašinu nekupoval.




Re: Elektrická lokomotiva 16x/36x od MTB

Příspěvekod viky » sob 20 úno, 2016 3:07 pm
Já furt marně přemýšlím který rozměr byl změněn kvuli pojezdu, technologii výroby nebo dokonce kvuli ekonomice.
Kdyby tady šlo o "desetiny" tak by to bylo super!
Tady jde hlavně o úhly a proporce modelu.
Pokud bude vše na modelu jen o desetiny mm zmenšeno tak proporce jsou pořád ok.
Ale pokud bude jedno okno menší, vedle druhé větší a ani nebude excentricky umístěno (dveře) jak má být tak je to problém!!!
Také když bude boční šikmé okno na stanovišti nahoře zkráceno o (0.9 mm) a dole o (0.6mm) tak se změní úhel zkosení.
Pak ani hrana okna nekopíruje hranu skříně!!!

A to by jsme mohli pokračovat na celou stranu.

Pro mne zbytečné chyby na modelu:

Rozteč nárazníků.
Průměr dvojkolí.
Šířka příčníku podvozku, je součástí masky a né skříně. (stejně široký jako pružiny sekundárního vypružení. Má být užší!)
Šířka skříně.
Špatný úhel zkosení střech (boky) a zkosení kabin. (Pak to rozhodí šířku střech, změní tvary bedny odporníků, bedny klimatizací, atd)
Spodní hrana bedny odporníků není zapuštěna do bočnice.
Délka madel.
Velikost a umístění oken.
Prolisy (velikost a umístění)
Čelník není stejně široký jako kabina !!! (to se ještě nepovedlo žádnému výrobci)
Záhadné kostky na čelníku pod vzduchovýma hadicema.
Náhodně rozmístněné detaily (např víka pod stěračema)
Schůdky pod kabinou a stupačky v bočnici.
Pluhy (jsou moc utopené)

Mohu se také mýlit. Pokud nějaká z těchto chyb má jakékoli racionální vysvětlení proč vznikla tak to klidně napište.
Podle mne tyto chyby nemuseli být a to i za stejnou cenu modelu!!!

Paradoxně kritici i zastánci MTB usilují o tu samou věc.
Chtěli by modely od této firmy.
Zastánci jsou spokojeni s modely za každou cenu.
Kritici by modely kupovali taky, jen kdyby modely nebyli zbytečně a opakovaně modelově a funkčně znehodnocovány.
Vzniká zajímavá situace, tedy zastánci a chlácholiči MTB firmu utvrzují v její politice a tím pádem v nižším odbytu modelů.
viky
 
Příspěvky: 210
Registrován: sob 20 říj, 2012 2:06 pm

Re: Elektrická lokomotiva 16x/36x od MTB

Příspěvekod nalini » stř 24 úno, 2016 8:08 pm

Malá poznámka pouze pro některé z vás - kdo pochopil, tomu děkuji. Zkuste si vybavit čas, který jste věnovali psaní příspěvků na tomto vlákně a odhadněte, jaký asi bude mít výsledek ... a teď si představte, kdybyste tento čas věnovali něčemu jinému ... třeba modelaření ... co by asi bylo přínosnější a přineslo lepší výsledek. Tímto jsem nechtěl nikoho naštvat ani popudit, pouze je to snaha podívat se na to s nadhledem a říci si, kde má smysl se rozčilovat a snažit se něco ovlivnit, protože mohu, a kde už to smysl nemá, protože je to jako když hrách na stěnu házím ... jediná možná zpětná vazba výrobci je v tomto případě - KOUPÍM TO - NEKOUPÍM TO ... Howgh :wink:
Naposledy upravil nalini dne stř 24 úno, 2016 8:16 pm, celkově upraveno 1
nalini
 
Příspěvky: 100
Registrován: ned 10 led, 2010 9:45 am

Re: Elektrická lokomotiva 16x/36x od MTB

Příspěvekod A2C » stř 24 úno, 2016 8:10 pm

Zx1974 píše:Dovolil jsem si převzít měření od Jacka a doplnit k nim měření 371 od Pika a kastle 363 ČStrain, ať to máme pěkně pohromadě.
B296.png



Padlo tu obrovské množstvo detailných rozborov chybných detailov, ale akosi sa tu vôbec nerozoberalo ako je možné že dvojkolia sú menšie o 0,6mm!
To ani pri tak triviálnej veci ako je spraviť správny rozmer dvojkolí ktoré sú naviac s poriadne hrubými lúčmi, MTB nedokázalo spraviť správny priemer? Toto mi už pripadá ako test koľko sa toho ešte dá odfláknuť kým to ľudia kúpia. MTB neprekročilo všetky hranice, ono ich preskočilo a ešte sa na to vy*****!
ČSD ep.IIb + III-IVa + ŽSR. H0, H0e
Z21, Profi-Boss, Multimouse
Uživatelský avatar
A2C
 
Příspěvky: 1710
Registrován: čtv 21 led, 2010 10:32 am
Bydliště: Bratislava, Dúbravka

Re: Elektrická lokomotiva 16x/36x od MTB

Příspěvekod VojtikJ » stř 24 úno, 2016 8:27 pm

ještě tu brečíte? :D
Šašci
VojtikJ
 
Příspěvky: 564
Registrován: stř 11 led, 2012 8:35 pm

Re: Elektrická lokomotiva 16x/36x od MTB

Příspěvekod Dokusan » stř 24 úno, 2016 8:47 pm

A2C píše:
Zx1974 píše:Dovolil jsem si převzít měření od Jacka a doplnit k nim měření 371 od Pika a kastle 363 ČStrain, ať to máme pěkně pohromadě.
B296.png



Padlo tu obrovské množstvo detailných rozborov chybných detailov, ale akosi sa tu vôbec nerozoberalo ako je možné že dvojkolia sú menšie o 0,6mm!
To ani pri tak triviálnej veci ako je spraviť správny rozmer dvojkolí ktoré sú naviac s poriadne hrubými lúčmi, MTB nedokázalo spraviť správny priemer? Toto mi už pripadá ako test koľko sa toho ešte dá odfláknuť kým to ľudia kúpia. MTB neprekročilo všetky hranice, ono ich preskočilo a ešte sa na to vy*****!


Jak říká VojtíkJ ... ještě tu brečíte? Normálně bych nereagoval....ale nemám rád v diskuzi takové silné výrazy jako "vy*****"
Už mi to také přijde trapné
Dokusan
 
Příspěvky: 172
Registrován: úte 15 led, 2013 8:48 am

Re: Elektrická lokomotiva 16x/36x od MTB

Příspěvekod F. Placheta » stř 24 úno, 2016 10:54 pm

A2C píše:
Zx1974 píše:Dovolil jsem si převzít měření od Jacka a doplnit k nim měření 371 od Pika a kastle 363 ČStrain, ať to máme pěkně pohromadě.
B296.png



Padlo tu obrovské množstvo detailných rozborov chybných detailov, ale akosi sa tu vôbec nerozoberalo ako je možné že dvojkolia sú menšie o 0,6mm!
To ani pri tak triviálnej veci ako je spraviť správny rozmer dvojkolí ktoré sú naviac s poriadne hrubými lúčmi, MTB nedokázalo spraviť správny priemer? Toto mi už pripadá ako test koľko sa toho ešte dá odfláknuť kým to ľudia kúpia. MTB neprekročilo všetky hranice, ono ich preskočilo a ešte sa na to vy*****!


Uz to tu zaznelo: pokud je 0.6mm pro Vas neodpustitelna chyba, tak poslete fotku nebo odkaz na jakykoliv Vas modelarsky vytvor!!! Protoze toto uz je fakt moc!!!
HO - Digital - CSD IV

www.kolejiste.wbs.cz
Uživatelský avatar
F. Placheta
 
Příspěvky: 298
Registrován: ned 21 led, 2007 8:04 am
Bydliště: Brno

Re: Elektrická lokomotiva 16x/36x od MTB

Příspěvekod Aleson » čtv 25 úno, 2016 2:21 am

Jak čtu posledních několik stran diskuse, řekl bych že je to už jen mlácení prázdné slámy. Já sám oceňuji, že pan Dalecký v recenzi zmínil některé nedokonalosti modelu (i když asi ne všechny). Ale dost mě zaujala zmínka o jeho rozhovoru s panem Báňou. Pane Dalecký, nemohl byste nastínit obsah vaší rozmluvy? Předpokládám,že jste se nebavili o počasí,ale o modelech. Nevím jak moc byl váš rozhovor důvěrný,ale vzhledem k prakticky totální nekomunikativnosti MTB by mě dost zajímaly jakékoliv názory výrobce, odůvodnění provedení modelů , případně nějaké uznání chyb, sebereflexe? ...
AL
Aleson
 
Příspěvky: 444
Registrován: pát 24 čer, 2011 9:33 pm

Re: Elektrická lokomotiva 16x/36x od MTB

Příspěvekod George V. » čtv 25 úno, 2016 5:07 am

Mlácení prázdné slamy? Spíše pocit frustrace, že byl zazděn další nadějný model "kultovní" mašiny. Já to považuji ze strany MTB za "sviňárnu". Jak jinak lze lépe nazvat situaci, kdy ACME přišlo s výborným modelem 150/350 a pokračování v řadách 16x/263/36x/37x by bylo jen logickým vyústěním a využitím už existujícího pojezdu. Bylo to jen otázkou času. Teď bohužel... Přitom MTB mohlo udělat "díru do světa" s jiným modelem. Třeba dlouho předlouho inzerovaný "pielestick", nebo 141, kterou ( v TT) považuji za nejlepší model, co kdy MTB splodilo; tady stačilo jen zvětšit a vychytat těch pár drobných chybek a dosadit paprsková dvojkolí. Nebo avizovaný krokodýl M286 v TT; myslíte, že by se H0 neujal?
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Elektrická lokomotiva 16x/36x od MTB

Příspěvekod Mafry » čtv 25 úno, 2016 6:12 am

Jen se trošku bojím, že dalším modelem v H0 nám MTB ukáže, že ani peršing ještě nepřekročil všechny hranice a že dokážou být lepší a překročit jich více :D :D (aneb křivka kvality a podoby podle předlohy má, řekl bych, stále jeden směr)
http://kzm.lokomotivy.net (DDM Havířov, H0)
Mafry
 
Příspěvky: 144
Registrován: stř 27 lis, 2013 10:44 am
Bydliště: Ostravsko

Re: Elektrická lokomotiva 16x/36x od MTB

Příspěvekod A2C » čtv 25 úno, 2016 9:02 am

F. Placheta píše:
Uz to tu zaznelo: pokud je 0.6mm pro Vas neodpustitelna chyba, tak poslete fotku nebo odkaz na jakykoliv Vas modelarsky vytvor!!! Protoze toto uz je fakt moc!!!

Už ich u dávno mám uvedené, stačí nazrieť do stavby lokomotív a stavby vagónov!
Ale neviem ako chcete porovnávať niečo čo bolo vytvorené ručne z leptu s niečim čo vyliezlo z počítača ?!
V každom prípade porovnávajte! Ja sa nemám za čo hanbiť!
ČSD ep.IIb + III-IVa + ŽSR. H0, H0e
Z21, Profi-Boss, Multimouse
Uživatelský avatar
A2C
 
Příspěvky: 1710
Registrován: čtv 21 led, 2010 10:32 am
Bydliště: Bratislava, Dúbravka

PředchozíDalší

Zpět na Velikost H0 (komunita H0)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků