Všechno možné i nemožné ... (a jiné plky)

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: Ceny modelů ...... (a jiné plky)

Příspěvekod VojtikJ » ned 14 úno, 2016 8:18 pm

Tak 714 je ideální na osobku s 010, 742 sic některý kousky uměli mluvit s 010, ale vypadá to divně, ale k Mn ideální mašina.. leda ještě tak hektor na vlečku. Na malý kolejiště ideální mašinky. Ještě 810 a není co řešit :)
Šašci
VojtikJ
 
Příspěvky: 564
Registrován: stř 11 led, 2012 8:35 pm

Re: Ceny modelů ...... (a jiné plky)

Příspěvekod Radek Strnad » ned 14 úno, 2016 8:38 pm

Také myslím, že MTB zvolilo dobře. Univerzální mašina, při ozvučení zajímavý zvuk, s 010 to sice vypadá jako kvočna s kuřaty, ale dá se použít i malý Balm, tak jako to jezdí na Kladno a to podle mého už vypadá lépe a je to použitelné i na lokálce a jízdní vlastnosti Balmů budou jistě lepší, než poskakující 010.Za mně palec nahoru. Hlavně se vyvarovat fatálních chyb a radil bych zkusit kvalitnější motor, než mají předchůdci. :mrgreen:
KYKLOP68
Uživatelský avatar
Radek Strnad
 
Příspěvky: 1222
Registrován: čtv 21 led, 2010 5:44 pm
Bydliště: Kostelec n.Čern.lesy

Re: Ceny modelů ...... (a jiné plky)

Příspěvekod hank » ned 14 úno, 2016 9:01 pm

Hmmm... Jak tak na to koukám, tak všechny 714 zůstaly u ČD, Cargo nemá ani jednu... A ani fotky z r. 2007, tj. těsně před rozdělením, na které teď koukám, je neukazují jinak než s osobákem, buď se 2 - 3 Bix nebo se šňůrou Baafx... Takže pravdivý obrázek VI. epochy bude asi 810 + 0 - 2 Baafx pro méně obsazené osobáky, 714 + 3 - 5 Baafx pro více obsazené osobáky, 742 pro náklady. Pokud jde o V. epochu, jdu študovat 10 let staré GVD... :mrgreen:
... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční...
Es ist viel später als du denkst.
hank
 
Příspěvky: 6671
Registrován: stř 24 čer, 2009 4:43 pm

Re: Ceny modelů ...... (a jiné plky)

Příspěvekod radula63 » ned 14 úno, 2016 9:11 pm

Já před lety potkal soupravu 714 + 010 ( jeden vůz 010!!!! ) = byla to náhrada ze "chcíplou" 810, která měla běžně jezdit na daném spoji.
Raďula63
MPK - moduly plzeňského kraje
KŽM Praha 3
Psi štěkají, karavana jede dál
Uživatelský avatar
radula63
 
Příspěvky: 1369
Registrován: čtv 28 kvě, 2009 6:15 pm
Bydliště: kraj Vysočina - okres H.B.

Re: Ceny modelů ...... (a jiné plky)

Příspěvekod czhunter » ned 14 úno, 2016 9:30 pm

Radek Strnad píše:s 010 to sice vypadá jako kvočna s kuřaty


:lol:
Ale jo.


S výběrem předloh myslím MTB nemá problém. Pan Báňa moc dobře ví, co se jak prodává, ví to mnohem lépe než kdokoliv z nás na fóru (možná maximálně pan Strupp může konkurovat).

Ještě sériovou 708 by to chtělo. Přeci jen za malých se dělá jen Rosnička, ale ta už je hodně "fousatá".


A nebo radši ne, to by bylo drahý ... i když, nevěřím, že Tillig dá 742 ještě letos.
czhunter
 
Příspěvky: 605
Registrován: ned 04 zář, 2011 9:37 am

Re: Ceny modelů ...... (a jiné plky)

Příspěvekod hank » ned 14 úno, 2016 10:04 pm

Tak ještě k těm 714 v nákladní dopravě: Fakt to byla rarita už před těmi 10 lety, ještě před Cargem. V GVD 2005 - 6 namátkou: Pravidelně Litomyšl, pár vlaků z Rakovníka (Mutějovice, Kralovice...), něco málo na Posázavském pacifiku a staré Tišnovce... Starší pomůcky ke GVD nemám, takže třeba mě někdo doplní.

Pokud jde o dislokaci, tak ke dnešnímu dni jich mají nejvíc v Čechách Rakovník a Vršovice, na Moravě Bohumín, Olomouc a Maloměřice. A v Opavě mají raritu - 714.801 na CNG.
... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční...
Es ist viel später als du denkst.
hank
 
Příspěvky: 6671
Registrován: stř 24 čer, 2009 4:43 pm

Re: Ceny modelů ...... (a jiné plky)

Příspěvekod VojtikJ » ned 14 úno, 2016 10:11 pm

no 714 :D na náklad ji fírové nechtěli vidět hlavně... to už musela bejt nouze když to jelo na nákladu... co vím tak se říkalo jeden motor táhne mašinu druhej tři vozy 010 :D... na rovině to asi nemá problém.. ale kopce to nemělo rádo :D
ale tak meze se nekladou... určitě to je zajímavá mašina pro provoz na lokálkách... nebo jako záloha ve stanicích (Hradec Králově, Pardubice = jen kde vím že jsou můžou být i další... )
Šašci
VojtikJ
 
Příspěvky: 564
Registrován: stř 11 led, 2012 8:35 pm

Re: Ceny modelů ...... (a jiné plky)

Příspěvekod TTmili » pon 15 úno, 2016 6:59 am

VojtikJ: No asi moc dobré informace nemáš, jsou to sice mrchy líný a klíňákový šílenství k tomu, nicméně v Jihlavě to léta jezdilo po velkých Hektorech na záloze a přetahy z hlavního na Město se sypáky s pískem a problém nebyl. Stejně tak se 714 dlouhodobě nasazovaly za zdechlé 850 z Heršpic přes Rapotice až do Jihlavy i se třemi velkými Balmy, a vždycky to dojelo (i když občas se to jen doplazilo na jeden motor). Prostě to má stejných 600kW jako vaše 731, jen s tím rozdílem, že když mi na tom zdechne motor, na druhý to nějak dojedu, nebo aspoň docukám do nejbližší stanice.

Jinak celkově je to obstojně zvolená předloha, škoda že se toho nechytl dřív (podobně jako 850), a radši dělal duplicitně brejlovce, a i v současnosti od něj plynou snahy ničit náš trh (a tím potenciální zájem zahraničních výrobců, který už díky naprosté nepředvídatelnosti skoro úplně opadl). Z čeho mám ale strach jsou opět proporce modelu, jen tak zhruba jsem si oměřil podvozky a prosto který potřebují aby mohli do oblouku, a přepočítal jsem si to, a výsledek mě přinejmenším zaskočil, oba představky budou muset být minimálně o 1,25mm širší (150mm ve skutečnosti), a to jsem ještě optimista když počítám 0,75mm na stěnu kastle. Takže buď z toho bude další tlouštík, a nebo budou nepoměrně úzké ochozy a hrany kabiny, pokud se neudělají podvozky nové. Škoda, ještě že nedělám V. epochu.
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Uživatelský avatar
TTmili
 
Příspěvky: 1743
Registrován: čtv 17 črc, 2008 9:48 am
Bydliště: Jihlava

Re: Ceny modelů ...... (a jiné plky)

Příspěvekod Radek Strnad » pon 15 úno, 2016 7:47 am

V současnosti lze tento"stroj" vidět i v sestavě 714+3xBtn třeba na Sp1888 Praha M.n. - Kladno Ostrovec. Nejel jsem s tím, ale mašina musí docela skučet do kopce na Veleslavín. Na konci 90-tých a ještě několik let po roce 2000 jezdila na trati 212 v klasice 714+3x010 a při přetazích přívěsů při větší frekvenci i 6x010(samozřejmě tři vozy zamčené) nebo ještě s některou 810-kou.
KYKLOP68
Uživatelský avatar
Radek Strnad
 
Příspěvky: 1222
Registrován: čtv 21 led, 2010 5:44 pm
Bydliště: Kostelec n.Čern.lesy

Re: Ceny modelů ...... (a jiné plky)

Příspěvekod Colonel32 » pon 15 úno, 2016 8:32 am

TTmili píše:Jinak celkově je to obstojně zvolená předloha, škoda že se toho nechytl dřív (podobně jako 850), a radši dělal duplicitně brejlovce...


No pozor, brejlovec MTB se začal připravovat ve chvíli, kdy o tom, že by ho mohlo udělat Roco nikdo netušil a firmu Kuehn nikdo ještě ani neznal. Sice jsem velký kritik toho jak MTB ojeBává své modely, ale v tomhle jsou nevinně.
Colonel32
 
Příspěvky: 986
Registrován: čtv 24 pro, 2009 12:43 pm

Re: Ceny modelů ...... (a jiné plky)

Příspěvekod Donatelli » pon 15 úno, 2016 11:38 am

Tak teda nevím, ale Kűhn funguje od roku 2006. Tehdy jsem já o nějakém MTB neslyšel. Ale třeba nejsem dostatečně vzdělaný.....
Donatelli
 
Příspěvky: 367
Registrován: sob 17 kvě, 2008 6:50 pm

Re: Ceny modelů ...... (a jiné plky)

Příspěvekod VojtikJ » pon 15 úno, 2016 1:34 pm

TTmili: no mám to informace z první ruky ;) a všichni co na tom jezdili říkaj jedno jeden motor táhne mašinu a druhej je rád že utáhne pár vozů :D
sic to má stejný výkon, ale pořádnej motor :D
Neřekl jsem že to nejezdilo, ale když už to jelo tak to byl očistec :lol:

Že bude širší... buď bude projíždět malé oblouky, nebo bude přesně a nebudeš si to moc doma pustit na malým kolejišti... To samé je i u 163, prostě je širší aby projela menší oblouk... Radši budu mít mašinku širší, než abych ji nemohl doma provozovat. Ten 1-2mm mě nezabijou teda, když to bude vzhledově sedět :D
Šašci
VojtikJ
 
Příspěvky: 564
Registrován: stř 11 led, 2012 8:35 pm

Re: Ceny modelů ...... (a jiné plky)

Příspěvekod Makate » pon 15 úno, 2016 9:45 pm

Vojto,
zrovna u Veselé krávy 714 nevím,proč by měla být mašina širší?Stavěl jsem z leptu jak T 466.0/735 tak 714 což je překapotovaná T466.0/735 a projíždí to i starý plechový kolejivo i EW 1,podvozky mají dostatek místa na vytáčení,nejsou utopený v kastli jak u 163/363.
Uvidíme jak se s tím popere pan Báňa a tým MTB.
Majkl
Makate
 
Příspěvky: 89
Registrován: pon 07 zář, 2015 6:51 am

Re: Ceny modelů ...... (a jiné plky)

Příspěvekod VojtikJ » pon 15 úno, 2016 10:09 pm

jo to nevím... je jsem reagoval na to kdyby byla širší...
Šašci
VojtikJ
 
Příspěvky: 564
Registrován: stř 11 led, 2012 8:35 pm

Re: Ceny modelů ...... (a jiné plky)

Příspěvekod fíha » úte 16 úno, 2016 9:49 am

Už si nepamatuji v kterém roce to bylo,ale 714 na šoupák jsme jeden grafikon měli.Možná jen část.Z kopce tuším OS a zpět to v noci jezdilo šoupák.Málem jsem se naučil modlit.
fíha
 
Příspěvky: 41
Registrován: pát 02 pro, 2011 6:18 pm

PředchozíDalší

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků