Novinky H0 2015

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti H0 (1:87).

Moderátor: Michal Dalecký

Re: Novinky H0 2015

Příspěvekod George V. » stř 18 lis, 2015 7:10 am

Což je ovšem velká škoda, protože by byl velmi užitečný. A i ČSD by mělo lepší reputaci. Nasazování brejlovců na těžkých rychlících byla ze začátku doslova katastrofa, o mezinárodních nemluvě. Západní expres vozili raději párou (498.1) a později Sergejem s topným vozem... T679.2 přišly v r. 1971 a skončily v r. 1975, a to jenom proto, že je neměli kam poslat do dílen. Jinak prý byly velmi spolehlivé.
Naposledy upravil George V. dne stř 18 lis, 2015 7:16 am, celkově upraveno 1
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Novinky H0 2015

Příspěvekod Barbucha » stř 18 lis, 2015 7:16 am

fousek píše:
Ostatně M296 byla také mnohem univerzálněji použitelná a díky tomu svoji konkurentku, řadu 175, přežila. Tahle investiční rozvaha v dnešní době bohužel chybí. Např. dnešní investice do nových 3kV měníren, když se uvažuje o reeliktrifikaci sítě na 25kV50Hz.


Nojo, jenže VT18.6 byla hlavně odpovědí soudruhů z DDR na VT 11.5. Čili v kategorii EC. Nároky už jsou někde jinde.
DR, H0, epocha III c, v neplánované pauze.
Uživatelský avatar
Barbucha
 
Příspěvky: 2311
Registrován: pát 06 čer, 2008 7:20 am
Bydliště: Brno

Re: Novinky H0 2015

Příspěvekod Barbucha » stř 18 lis, 2015 7:21 am

George V. píše:Což je ovšem velká škoda, protože by byl velmi užitečný. A i ČSD by mělo lepší reputaci. Nasazování brejlovců na těžkých rychlících byla ze začátku doslova katastrofa, o mezinárodních nemluvě. Západní expres vozili raději párou (498.1) a později Sergejem s topným vozem... T679.2 přišly v r. 1971 a skončily v r. 1975, a to jenom proto, že je neměli kam poslat do dílen. Jinak prý byly velmi spolehlivé.


Topnými vozy si prošlo víc železničních správ. Jak DB tak i DR. Na přechodné období to zas tak děsný nebylo. U DR sloužily BR01.5 do konce DDR, byť měli k dispozici Ludmily. Asi ta ekonomika provozu byla trochu jinde, když se vyplatilo nasazovat páru. Netrvalo to tak dlouho a situace se vyřešila, za tu dobu by se nový lokomotiv neodepsaly. Po sjednocení DB a DR to šlo rychle všechno pryč, i když se ještě dělaly přestavby s jiným motorem…
DR, H0, epocha III c, v neplánované pauze.
Uživatelský avatar
Barbucha
 
Příspěvky: 2311
Registrován: pát 06 čer, 2008 7:20 am
Bydliště: Brno

Re: Novinky H0 2015

Příspěvekod George V. » stř 18 lis, 2015 7:30 am

Barbucha píše: U DR sloužily BR01.5 do konce DDR, byť měli k dispozici Ludmily. Asi ta ekonomika provozu byla trochu jinde, když se vyplatilo nasazovat páru. Netrvalo to tak dlouho a situace se vyřešila, za tu dobu by se nový lokomotiv neodepsaly. Po sjednocení DB a DR to šlo rychle všechno pryč, i když se ještě dělaly přestavby s jiným motorem…


...tak třeba taky proto, že Ludmil bylo málo a čekalo se na elektrifikaci (která měla velký skluz a dělal na ní kdo mohl, vč. n.p. Elektrifikace železnic, Praha), takže dodávat nové motorové loko by se nevyplatilo a je tady také otázka přechodnosti... Jinak Ludmil převzaly DB hodně a také je hojně používaly i v "západních" zemích. V roce 2006 jsem byl v Chebu a tam se to jima jenom hemžilo... A používají se dodnes, na rozdíl od jiných ex DDR mašin.
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Novinky H0 2015

Příspěvekod Barbucha » stř 18 lis, 2015 8:01 am

Myslel jsem národního dopravce DB, ne soukromé včetně DB Schenker (nebo jek se to teď jmenuje?), ti fakt provozují kde co. Jinak myslím, že s původním motorem už kromě muzejních nic nejezdí. Jezdí už jen řady 233, 234, 241. Ale zas tak moc ten novej vývoj nesleduju.
Jinak lokomotiva je to zajímavá, nejsem proti ní nijak zaujatej, jak by to mohlo vyznít. Na moje kolejiště je to v podstatě horká novinka. Mám jednu od Trixu a jednu od Roca. Ta trixovic mi přijde luxusní. Byl jsem moc rád, že jsem jí sehnal.
DR, H0, epocha III c, v neplánované pauze.
Uživatelský avatar
Barbucha
 
Příspěvky: 2311
Registrován: pát 06 čer, 2008 7:20 am
Bydliště: Brno

Re: Novinky H0 2015

Příspěvekod George V. » stř 18 lis, 2015 8:12 am

...tak zrovna DB Schenker bych moc za "soukromníka" nepovažoval. Řekl bych, že je to dceřiná společnost DB provozující (kromě jiného) nákladní dopravu (něco jako ČD Cargo); dříve se myslím jmenovali DB Raillion...

https://en.wikipedia.org/wiki/DB_Schenker

P.S. Řekl bych, že dneska "národní dopravce" DB nevlastní jedinou lokomotivu...
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Novinky H0 2015

Příspěvekod fousek » stř 18 lis, 2015 12:49 pm

Ale také si myslím, že by Ragulin u nás našel uplatnění. U nás se prostě u dieselových lokomotiv počítalo s menšími výkony a pro další progres výkonů se už počítalo s nástupem el. trakce.

Ale z jiného soudku:
Právě vyšel rychlíkový vůz Roco 64894 pro 1. a 2. třídu. Očekával jsem žluté nápisy, ale budou zřejmě stínované.
fousek
 
Příspěvky: 515
Registrován: sob 17 led, 2009 11:33 am
Bydliště: Praha

Re: Novinky H0 2015

Příspěvekod A2C » stř 18 lis, 2015 1:51 pm

Popravde Roco 64894 nie sú asi, ale určite tieňované :) Volal mi už obchodník že mu prišli tieňované.
ČSD ep.IIb + III-IVa + ŽSR. H0, H0e
Z21, Profi-Boss, Multimouse
Uživatelský avatar
A2C
 
Příspěvky: 1710
Registrován: čtv 21 led, 2010 10:32 am
Bydliště: Bratislava, Dúbravka

Re: Novinky H0 2015

Příspěvekod VD.CSD » stř 18 lis, 2015 4:15 pm

VD.CSD
 
Příspěvky: 151
Registrován: pon 13 led, 2014 1:32 pm

Příspěvekod VD.CSD » stř 18 lis, 2015 4:33 pm

_
Naposledy upravil VD.CSD dne stř 12 zář, 2018 9:02 am, celkově upraveno 1
VD.CSD
 
Příspěvky: 151
Registrován: pon 13 led, 2014 1:32 pm

Re: Novinky H0 2015

Příspěvekod ČouĎák » stř 18 lis, 2015 4:36 pm

DF porušuje práva svobodného projevu. Příspěvky se přesouvají nebo cenzurují jako za komunistů. ;)
Uživatelský avatar
ČouĎák
 
Příspěvky: 365
Registrován: čtv 18 říj, 2012 6:53 pm
Bydliště: Hohenfurth

Re: Novinky H0 2015

Příspěvekod ČouĎák » stř 18 lis, 2015 4:39 pm

forex píše:

a meli bychom po problemech :mrgreen:


přesně :lol:
DF porušuje práva svobodného projevu. Příspěvky se přesouvají nebo cenzurují jako za komunistů. ;)
Uživatelský avatar
ČouĎák
 
Příspěvky: 365
Registrován: čtv 18 říj, 2012 6:53 pm
Bydliště: Hohenfurth

Příspěvekod VD.CSD » stř 18 lis, 2015 5:28 pm

_
Naposledy upravil VD.CSD dne stř 12 zář, 2018 9:02 am, celkově upraveno 1
VD.CSD
 
Příspěvky: 151
Registrován: pon 13 led, 2014 1:32 pm

Re: Novinky H0 2015

Příspěvekod horak » stř 18 lis, 2015 10:43 pm

230904.jpg

Roco-64894.jpg

Opat je to o omalovankach z katalogu a realita je ina...


To som zvedavy ako sa daju teraz obkecat davnejsie avizovane cisla...
Kde udelali soudruzi chybu? :shock:
vid starsie spravy:

Ešte sa vrátim k jednotlivým typom a evidenčným číslam...
Dávnejšie sa písalo:

ReichenbergW píše:
horak píše:
ReichenbergW píše:6 rychlíkových vozů je podle reálných fotek, vše ve žlutém popisu 50.- 60. léta, vyjma lůžka, to je starší a bílé. Obrázky v katalogu jsou fotomontáž nebo bludy.

Tie styri ex W4u budu mat aspon ine evidencne cisla ako starsie ROCO 45668-45671 spred cca 5 rokov...???
Ten lozkovy s bielymi popismi bude s cervenym tienovanim? Ak ano, tak bude sediet k Hecht-om ROCO 45651-45653...

Ano, budou úplně jiné. Popis je žlutý a sedí lépe na následující období. Číslování je jiné, bez státních znaků
Ba 3-0112 dom st. Brno
Ba 2-0084 dom. st. Zvolen
Ba 1-0060 ex AB dom. st. Košice
Da 7-0077 dom. st. Brno (tady si teď nejsem jistý jestli jsme to nezměnili na jiný vůz, páč byl problém s vozem který nemá nástřešek)
Ala 1-0102 dom. st. Praha, je se stínem (na pozdější provedení máme fotku, ale neznáme číslo - není čitelný)
Ba 3-0151 je hecht, popis žlutý, dom. stanice Praha-Smíchov
ještě je připravený poštovní Hecht Fa 9-0023 dom. st. Praha, ale zase někam zapadnul.
Tříosáky co má FLM jsou kresleny skutečně pro Roco a měly by být s popisem žlutým jak ještě nebyly. Pánové v tom dělají pěknej bordel...

Ďalej sa písalo:
ReichenbergW píše:A ještě edit. Ba 3-0150 je Hecht. Ba 3-151 je vůz sk. 28. Tak to bude :-)

A vidím tu nejaké nezrovnalosti plánu a reality.
ROCO 64574 - HECHT lôžkový Ala 1-0102 - sedí
ROCO 64575 - HECHT Ba 3-0150 - sedí
ROCO 64576 - Ba 3-0151 - sedí

Ktoré katalógové čísla budú tieto plánované vagóny? Ich počet mi nesedí. Podľa kat. čísel budú iba 3 kusy 64577, 64893, 64894, ale pripravené sú minimálne štyri... :idea:
Ba 3-0112 dom st. Brno - ?
Ba 2-0084 dom. st. Zvolen - ?
Ba 1-0060 ex AB dom. st. Košice - ?
Da 7-0077 dom. st. Brno - ROCO 64577 - toto je viac-menej isté (viď poznámka: tady si teď nejsem jistý jestli jsme to nezměnili na jiný vůz, páč byl problém s vozem který nemá nástřešek)

Ten poštový HECHT Fa 9-0023 by bodol - snáď sa dočkáme...

Škoda, že v ROCO katalógu sú iba karikatúry a nie aspoň reálne predlohy modelov (foto), keď už nie sú modely...

Ako to teda bude? :roll:
Obsah príspevku je bez môjho súhlasu iba na NEKOMERČNÝ účel. Zásah do SW/HW je Vaše vlastné riziko!
horak
 
Příspěvky: 732
Registrován: pát 17 srp, 2012 5:46 am
Bydliště: Bratislava

Re: Novinky H0 2015

Příspěvekod A2C » čtv 19 lis, 2015 7:04 am

Horak: ako sa písalo "pánové v tom delají pěkný bordel"
Takže až to vyjde uvidíme :)
ČSD ep.IIb + III-IVa + ŽSR. H0, H0e
Z21, Profi-Boss, Multimouse
Uživatelský avatar
A2C
 
Příspěvky: 1710
Registrován: čtv 21 led, 2010 10:32 am
Bydliště: Bratislava, Dúbravka

PředchozíDalší

Zpět na Velikost H0 (komunita H0)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků