Novinky H0 2015

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti H0 (1:87).

Moderátor: Michal Dalecký

Re: Novinky H0 2015

Příspěvekod A2C » sob 14 lis, 2015 11:15 pm

To vieš koľko z nás robí rýchliky Bratislava- Košice? Ale keby boli zelené, prečo by som nemohol mať Bratislava - Kúty, Kúty - Trnava, Trnava - Leopoldov... Bratislava - Komárno... a veľa iných :)
S modrým okuliarnikom ako vyšité! :)
Obrázek
Aj keď som si všimol že jazdili aj s červenými, no asi niečo nakúpim :)
http://www.railtrains.sk/modules/AMS/ar ... toryid=820
ČSD ep.IIb + III-IVa + ŽSR. H0, H0e
Z21, Profi-Boss, Multimouse
Uživatelský avatar
A2C
 
Příspěvky: 1710
Registrován: čtv 21 led, 2010 10:32 am
Bydliště: Bratislava, Dúbravka

Re: Novinky H0 2015

Příspěvekod t6791225 » pon 16 lis, 2015 1:01 pm

Zelené adidasy by byly sice pěkné, také bych bral, ale tys někdy viděl zelené adidavové B nebo A? To by byla stejná ptákovina jako nedávno vydané Roco Es ČDC rumunské konstrukce.
V úvahu by přicházelo jen BDs...
ČSD III./IV. epocha (1956-1975)
Uživatelský avatar
t6791225
 
Příspěvky: 226
Registrován: stř 22 úno, 2012 7:18 pm
Bydliště: Hulín

Re: Novinky H0 2015

Příspěvekod A2C » pon 16 lis, 2015 3:12 pm

Osobne ani som netušil že tie klasické zelené adidasy 2-ky bolo niečo iné ako Ylony ktoré napr. robí Roco, a keď sme už pri tom tak potom by asi ani jeden Y-lon ČSD nesedel keďže ani Tillig ani Roco nerobia naše.
Akonáhle prídu od Roco zelené Ylony minimálne dve 2ky a BDs kupujem.
ČSD ep.IIb + III-IVa + ŽSR. H0, H0e
Z21, Profi-Boss, Multimouse
Uživatelský avatar
A2C
 
Příspěvky: 1710
Registrován: čtv 21 led, 2010 10:32 am
Bydliště: Bratislava, Dúbravka

Re: Novinky H0 2015

Příspěvekod A2C » úte 17 lis, 2015 8:25 am

Pri prechádzaní e-shopov som narazil na podrobné fotky modelov zo setu Roco 51272, Ragulina ktorý vyzerá ako kedysi model od Xénie
Avšak na čelách nemá madlo, iba diery v karosérii, nemá pluhy, na streche nad stanovišťom A. ventilátory a na boku 5 okien miesto 4och.
Žeriav ževraj EDK 950 s domovskou stanicou Česká Třebová, nevyznám sa v tej trati ale možno kvôli oblúkom by sa tam Ragulin ani nedostal :lol: Plošiňák má vybrané klanice, pôvodné označenie Nd a označenie žeriavový voz, no comment...
https://www.itvlaky.cz/51272-2
https://www.itvlaky.cz/51272-1

Osobne si myslím, že ak chceli silou mocou predávať T679.2 tak aspoň tam mohli dať napr. Eas, Gbgs, alebo niečo čo by k Ragulinovy sedelo. Asi majú na sklade veľa hračkových žeriavov
ČSD ep.IIb + III-IVa + ŽSR. H0, H0e
Z21, Profi-Boss, Multimouse
Uživatelský avatar
A2C
 
Příspěvky: 1710
Registrován: čtv 21 led, 2010 10:32 am
Bydliště: Bratislava, Dúbravka

Re: Novinky H0 2015

Příspěvekod T 478 3022 » úte 17 lis, 2015 9:13 am

A2C píše:....nevyznám sa v tej trati ale možno kvôli oblúkom by sa tam Ragulin ani nedostal....

Předpokládám,že je myšlena trat Brno-ČT.Řekl bych,že tam se dostal.
http://www.prototypy.cz/zobrgal.php?gal ... e=T679_2g0
T 478 3022
 
Příspěvky: 164
Registrován: sob 10 lis, 2012 5:07 pm

Re: Novinky H0 2015

Příspěvekod A2C » úte 17 lis, 2015 9:30 am

Netuším aká to je trať, ale keď primárny dôvod aby sa nenakupovalo viac týchto strojov bolo že rozťahujú jazyky výhybiek tak som predpokladal že niekde do stanice lokálkového typu ho ťažko vypravia, no len moja hypotéza, v každom prípade je to šialený výmysel od Roco
ČSD ep.IIb + III-IVa + ŽSR. H0, H0e
Z21, Profi-Boss, Multimouse
Uživatelský avatar
A2C
 
Příspěvky: 1710
Registrován: čtv 21 led, 2010 10:32 am
Bydliště: Bratislava, Dúbravka

Re: Novinky H0 2015

Příspěvekod Barbucha » úte 17 lis, 2015 10:04 am

A2C píše:Netuším aká to je trať, ale keď primárny dôvod aby sa nenakupovalo viac týchto strojov bolo že rozťahujú jazyky výhybiek tak som predpokladal že niekde do stanice lokálkového typu ho ťažko vypravia, no len moja hypotéza, v každom prípade je to šialený výmysel od Roco


To by zase nebyly tolik rozšířené jinde, kdyby s tím byly jen problémy. U nás ten brutální výkon nebylo kde využít. Koridory už byly elektrifikovaný nebo v plánu elektrifikace a na vedlejší tratě to byl nesmysl. Ke konci služby u DR to vozilo třeba dva Halberstadty osobních příměstských vlaků. Úžasná ekonomika provozu. Dobře že to dál nedováželi.
DR, H0, epocha III c, v neplánované pauze.
Uživatelský avatar
Barbucha
 
Příspěvky: 2311
Registrován: pát 06 čer, 2008 7:20 am
Bydliště: Brno

Re: Novinky H0 2015

Příspěvekod Pomaranč » úte 17 lis, 2015 11:30 am

A2C: Nemá madlá iba diery pretože madlá sú v priložených doplnkoch spolu s pluhmi.
Skôr sa mi nepáči že má čierny čelník a nie červený ako má byť. ja som spokojný s 2 kusmi od PIKA.
Neviem čo sa Vám nepáči na označení vozňa Nd keď vozne tejto konštrukcie u ČSD jazdili ako koristné po vojne. Vybavené klanicami boli označené Ndk. Je samozrejme že sa jedná o vozeň Hobby a teda rozmermi nie celkom zodpovedá.
Pomaranč
 
Příspěvky: 74
Registrován: pát 22 lis, 2013 11:30 pm
Bydliště: Poprad

Re: Novinky H0 2015

Příspěvekod A2C » úte 17 lis, 2015 4:50 pm

Pomaranč píše:A2C: Nemá madlá iba diery pretože madlá sú v priložených doplnkoch spolu s pluhmi...
Neviem čo sa Vám nepáči na označení vozňa Nd keď vozne tejto konštrukcie u ČSD jazdili ako koristné po vojne. Vybavené klanicami boli označené Ndk.

Áno to je možno pravda ale nezdá sa ti tých dier dajako veľa?
Čo sa týka Nd tak by nemal mať označenie Nd ale len označenie žeriavový voz
Čo sa týka Nd označenia, mám pár týchto vozov od Roco a aj klanice k nim, tak moja chyba že som si nespojil to označenie s Ndk. Bral som to ako Pao, či klanice má alebo nemá.

Barbucha píše:To by zase nebyly tolik rozšířené jinde, kdyby s tím byly jen problémy. U nás ten brutální výkon nebylo kde využít. Koridory už byly elektrifikovaný nebo v plánu elektrifikace a na vedlejší tratě to byl nesmysl. Ke konci služby u DR to vozilo třeba dva Halberstadty osobních příměstských vlaků. Úžasná ekonomika provozu. Dobře že to dál nedováželi.

Ako naše laminátky teraz :D
vzhľadom na môj rok narodenia to mám tiež len JPP, avšak zdá sa mi to rozumné, nakoľko vyšší výkon by sa hodil vždy :)
ČSD ep.IIb + III-IVa + ŽSR. H0, H0e
Z21, Profi-Boss, Multimouse
Uživatelský avatar
A2C
 
Příspěvky: 1710
Registrován: čtv 21 led, 2010 10:32 am
Bydliště: Bratislava, Dúbravka

Re: Novinky H0 2015

Příspěvekod Pomaranč » úte 17 lis, 2015 5:00 pm

A2C: Tých dier je tam samozrejme veľa keďže je to len paródia na Ragulína. Nemecké mali čelné madlo totižto v tvare obráteného písmena U.
http://dr-bahn.de/test/v300/br130bilder ... 054_01.jpg
Nd alebo Ndk by som s Paom ani náhodou neporovnával. Pao je plošinový vozeň zatiaľ čo Nd resp. Ndk je nízkostenný vozeň s pevnými bočnicami.
Pomaranč
 
Příspěvky: 74
Registrován: pát 22 lis, 2013 11:30 pm
Bydliště: Poprad

Re: Novinky H0 2015

Příspěvekod A2C » úte 17 lis, 2015 5:03 pm

Však o tom hovorím! je tam plno dier, sám mám Piko Ragulina a nemôžem byť spokojneší, keby v takej kvalite urobili aj Pomaranče, minimálne 2 by som už mal :)
s Nd a Pao si ma nepochopil, chcel som povedať, že aj keď to je plošiňák či má klanice alebo nemá stále je to Pao :)
ČSD ep.IIb + III-IVa + ŽSR. H0, H0e
Z21, Profi-Boss, Multimouse
Uživatelský avatar
A2C
 
Příspěvky: 1710
Registrován: čtv 21 led, 2010 10:32 am
Bydliště: Bratislava, Dúbravka

Re: Novinky H0 2015

Příspěvekod George V. » úte 17 lis, 2015 8:57 pm

Barbucha píše:To by zase nebyly tolik rozšířené jinde, kdyby s tím byly jen problémy. U nás ten brutální výkon nebylo kde využít. Koridory už byly elektrifikovaný nebo v plánu elektrifikace a na vedlejší tratě to byl nesmysl. Ke konci služby u DR to vozilo třeba dva Halberstadty osobních příměstských vlaků. Úžasná ekonomika provozu. Dobře že to dál nedováželi.


...noo, já nevím, jestli je dobře, že se nedovážely. Já bych si je dovedl krásně představit v těžké rychlíkové dopravě: Plzeň-Praha, Děčín-Praha, Karlovy Vary - Most, Brno-Česká Třebová, Brno-Přerov, Bratislava-Půchov, Žilina-Banská Bystrica... Jeden Ragulin (obdoba BR232, max. 120km/h) místo dvou tehdy velice nespolehlivých brejlovců... Pak by i ta ekonomika provozu byla!
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Novinky H0 2015

Příspěvekod fousek » úte 17 lis, 2015 11:36 pm

Pomaranč píše:A2C: Tých dier je tam samozrejme veľa keďže je to len paródia na Ragulína. Nemecké mali čelné madlo totižto v tvare obráteného písmena U.
http://dr-bahn.de/test/v300/br130bilder ... 054_01.jpg
Nd alebo Ndk by som s Paom ani náhodou neporovnával. Pao je plošinový vozeň zatiaľ čo Nd resp. Ndk je nízkostenný vozeň s pevnými bočnicami.

To není přesné! První série 130 DR měly madlo stejné jako T679.2. Model ale představuje novější sérii, takže nesedí.
Obrázek

George V. píše:
Barbucha píše:To by zase nebyly tolik rozšířené jinde, kdyby s tím byly jen problémy. U nás ten brutální výkon nebylo kde využít. Koridory už byly elektrifikovaný nebo v plánu elektrifikace a na vedlejší tratě to byl nesmysl. Ke konci služby u DR to vozilo třeba dva Halberstadty osobních příměstských vlaků. Úžasná ekonomika provozu. Dobře že to dál nedováželi.


...noo, já nevím, jestli je dobře, že se nedovážely. Já bych si je dovedl krásně představit v těžké rychlíkové dopravě: Plzeň-Praha, Děčín-Praha, Karlovy Vary - Most, Brno-Česká Třebová, Brno-Přerov, Bratislava-Půchov, Žilina-Banská Bystrica... Jeden Ragulin (obdoba BR232, max. 120km/h) místo dvou tehdy velice nespolehlivých brejlovců... Pak by i ta ekonomika provozu byla!


Tohle uplatnění by asi šlo, jenže i tak byla celá myšlenka nereálná. Magistrální lokomotivu vyvíjelo ČKD. V té době už byly na světě dva prototypy. Zároveň se ale zjistilo, že lokomotivy této kategorie v budoucnu potřeba nebudou. V budoucnu myslím za dalších 10 let. No a co pak s nimi? Do toho zuřila ropná krize. I to je ekonomika. Brejlovec byl svým použitím přeci jen univerzálnější.
Ostatně M296 byla také mnohem univerzálněji použitelná a díky tomu svoji konkurentku, řadu 175, přežila. Tahle investiční rozvaha v dnešní době bohužel chybí. Např. dnešní investice do nových 3kV měníren, když se uvažuje o reeliktrifikaci sítě na 25kV50Hz.
fousek
 
Příspěvky: 515
Registrován: sob 17 led, 2009 11:33 am
Bydliště: Praha

Re: Novinky H0 2015

Příspěvekod George V. » stř 18 lis, 2015 5:05 am

Malinko Ti to kulhá :) . BR132 DR se vyráběla od r. 1973, prototyp T476.0 vyroben v roce 1972, takže byl k dispozici i 3kV topný agregát. V roce 1973 nebyl ani prototyp Kyklopa, byl zatím jenom na papíře. Prototypy se musely odzkoušet a vychytat, kdežto raguliny byly hotové... Pokud by v roce 1973 padlo rozhodnutí, ty raguliny by tu byly cobydup... Provozovány by byly v původním určení cca 15 let, tak by se bezpochyby i zaplatily. A o jejich uplatnění po elektrifikaci bych neměl nejmenší obavy - v pohodě mohly dosloužit na podkrušnohorské v nákladní dopravě až do elektrifikace. Přeci jen ta hmotnost na nápravu byla nižší, než u Kyklopa...
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Novinky H0 2015

Příspěvekod fousek » stř 18 lis, 2015 7:07 am

Ano, to bylo ode mě nepřesné. Měl jsem za to, že T679.2 přišla až v roce 1975. Ale i tak se na tom nic nemění, protože T499 se samozřejmě řešila mnohem dříve. Tuším, že od roku 1967. V roce 1971 měly být dodány prototypy. Jejich dodání se ale odsunulo na pozdější termín. Prostě se s Ragulinem pro osobní dopravu nepočítalo tak jako tak.
fousek
 
Příspěvky: 515
Registrován: sob 17 led, 2009 11:33 am
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Velikost H0 (komunita H0)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Michal Berec a 3 návštevníků