
S modrým okuliarnikom ako vyšité!


Aj keď som si všimol že jazdili aj s červenými, no asi niečo nakúpim

http://www.railtrains.sk/modules/AMS/ar ... toryid=820
Moderátor: Michal Dalecký
A2C píše:....nevyznám sa v tej trati ale možno kvôli oblúkom by sa tam Ragulin ani nedostal....
A2C píše:Netuším aká to je trať, ale keď primárny dôvod aby sa nenakupovalo viac týchto strojov bolo že rozťahujú jazyky výhybiek tak som predpokladal že niekde do stanice lokálkového typu ho ťažko vypravia, no len moja hypotéza, v každom prípade je to šialený výmysel od Roco
Pomaranč píše:A2C: Nemá madlá iba diery pretože madlá sú v priložených doplnkoch spolu s pluhmi...
Neviem čo sa Vám nepáči na označení vozňa Nd keď vozne tejto konštrukcie u ČSD jazdili ako koristné po vojne. Vybavené klanicami boli označené Ndk.
Barbucha píše:To by zase nebyly tolik rozšířené jinde, kdyby s tím byly jen problémy. U nás ten brutální výkon nebylo kde využít. Koridory už byly elektrifikovaný nebo v plánu elektrifikace a na vedlejší tratě to byl nesmysl. Ke konci služby u DR to vozilo třeba dva Halberstadty osobních příměstských vlaků. Úžasná ekonomika provozu. Dobře že to dál nedováželi.
Barbucha píše:To by zase nebyly tolik rozšířené jinde, kdyby s tím byly jen problémy. U nás ten brutální výkon nebylo kde využít. Koridory už byly elektrifikovaný nebo v plánu elektrifikace a na vedlejší tratě to byl nesmysl. Ke konci služby u DR to vozilo třeba dva Halberstadty osobních příměstských vlaků. Úžasná ekonomika provozu. Dobře že to dál nedováželi.
Pomaranč píše:A2C: Tých dier je tam samozrejme veľa keďže je to len paródia na Ragulína. Nemecké mali čelné madlo totižto v tvare obráteného písmena U.
http://dr-bahn.de/test/v300/br130bilder ... 054_01.jpg
Nd alebo Ndk by som s Paom ani náhodou neporovnával. Pao je plošinový vozeň zatiaľ čo Nd resp. Ndk je nízkostenný vozeň s pevnými bočnicami.
George V. píše:Barbucha píše:To by zase nebyly tolik rozšířené jinde, kdyby s tím byly jen problémy. U nás ten brutální výkon nebylo kde využít. Koridory už byly elektrifikovaný nebo v plánu elektrifikace a na vedlejší tratě to byl nesmysl. Ke konci služby u DR to vozilo třeba dva Halberstadty osobních příměstských vlaků. Úžasná ekonomika provozu. Dobře že to dál nedováželi.
...noo, já nevím, jestli je dobře, že se nedovážely. Já bych si je dovedl krásně představit v těžké rychlíkové dopravě: Plzeň-Praha, Děčín-Praha, Karlovy Vary - Most, Brno-Česká Třebová, Brno-Přerov, Bratislava-Půchov, Žilina-Banská Bystrica... Jeden Ragulin (obdoba BR232, max. 120km/h) místo dvou tehdy velice nespolehlivých brejlovců... Pak by i ta ekonomika provozu byla!
Zpět na Velikost H0 (komunita H0)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků