Jeff Hopper píše:No tak se podělím také o zkušenost za 300,-(cena poštovného). Ojednal jsem si(nic netuše) model brejlovce od Roco se zvukem. Dodání střhelbité - do dvou dnů. Následovalo rozbalení a zjištění, že jde o již použitý model a ještě upraven - spíše složen ze dvou. To jestli vůbec funguje jsem ani nezkoušel. Opětovně jsem ho zabalil a po dohodě přes SMS(telefony nikdo nezvedal) odeslal na zpět i s odstoupením od objednávky. Balík jsem poslal doporučeně se sledováním zásilky. Komunikace proběhla z mého pohledu vcelku na úrovni, ale pouze přes SMS a e-maily. Dne 6.11.2015 po mém dotazu jak to vypadá a zda model došel jsem zjistil, že byla prodloužena lhůta s omluvou, že dotyčný je mimo firmu. Následující týden v pondělí přišel e-mail,(pravděpodobně od druhého shopmenna), kde mi bylo sděleno, že jsem se splet a objednal to špatně - tak jsem odpověděl, že to již řeším s kolegou - následovala strohá odpověď, že děkuje. Dnes kontrolou doručení jsem zjistil, že si dotyčná zásilka byla převzata. No peníze jsou nazpět a to je důležité sic jsem tratil 300,- Kč. No počkám - třeba se prodejce vycajchuje a pošle něco za omluvu. Toť má zkušenost s tímto prodejcem.
Pokud si přečteš předchozí příspěvky, tak čekej spíše pokus o nějakou smluvní pokutu než omluvu nebo dokonce kompenzaci.
