havrosu píše:A pro Milana... pokud je tou první elektrifikovanou tratí myšlena elinka, Bechyňka a já nevím jaké názvy ještě má a měla, tak mám mnoho dokumentace, jako jeden ze zakladatelů tehdejší Nadace jsem vytvořil slušný archiv o trati a vozovém parku, takže je-li potřeba, rád poskytnu.
Pavel
Pavle,děkuji za nabídku,no věci si trošku zamotané.Zkusím odpovědět,ikdyž moje psané slovo bylo vždy moji slabinou.
V sekci jsem věděl,že parta lidí má ve vínku stavbu "Lipenky".Po motanicích u mne na začátku jara,jsem se nabídl,že bych participoval a spolupracoval na rozšíření tohoto zajímavého programu a to ve formě buď zatrolejovaných traťových modulů nebo i původní tříkolejné stanice Vyšší Brod.Bohužel z toho sešlo.
Další alternativou byla právě tebou zmiňovaná "Bechyňka".Též jsem posháněl dostupné materiály,ale spíše ve formě fotografií než výkresů.Jenže zde jsem narazil na problém.Takový projekt nemůžeš v jedné osobě utáhnout,protože je třeba jak stanic,tak hlavně zatrolejovaných modulů,co s tím?Zájemci již byli zainteresováni na zmíněném projektu "Lipenka" a jak sám víš N-kařů je jak šafránů.
Tak jsem hledal v našem kraji námět co bych sám zvládl,nebylo by potřeba tolik potřebných traťových modulů,ale by projekt byl provozně slušny.Na úzkou jsem se již nechtěl vracet,tak jsem našel kombinaci jak osobní,tak i nákladní dopravy u nás.Je to tramvajová doprava se zmiňovanými atributy,který jsem nazval M.D.L. - Místní dráha Lučina -.Základní pojezdy již mám,teď čekám na trolejové sloupy.Výrobce mi slíbil,že se s tím popere k mé spokojenosti.Sám jsem zvědavý,protože je to ryze ostravský trolejový sloup.
Tož asi tak v kostce
