Stanice M.Branice - Oslavany TT Kuehn/Tillig

Fórum pro stavbu, přestavbu a provoz modelového kolejiště.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Re: Stanice M.Branice - Oslavany TT Kuehn/Tillig

Příspěvekod milan ferdián » pon 26 říj, 2015 10:10 am

Super Tomáši.Fotečka bude?
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12136
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Stanice M.Branice - Oslavany TT Kuehn/Tillig

Příspěvekod Tomáš » pon 26 říj, 2015 10:12 am

milan ferdián píše:Super Tomáši.Fotečka bude?


Milane určitě bude,ale až mi paní domácí vrátí foťák :twisted:
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Stanice M.Branice - Oslavany TT Kuehn/Tillig

Příspěvekod milan ferdián » pon 26 říj, 2015 10:13 am

Tomáš píše:
milan ferdián píše:Super Tomáši.Fotečka bude?


Milane určitě bude,ale až mi paní domácí vrátí foťák :twisted:

To znám,jenže jsem vždy napnutý v jakém stavu mi foťák manželka vrátí :lol: .
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12136
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Stanice M.Branice - Oslavany TT Kuehn/Tillig

Příspěvekod miroslav lengyel » pon 26 říj, 2015 10:46 am

Super Tomáši :!: Máš to fotit telefonem(tabletem),pro ilustraci to stačí,příliš detailů pak svádí ke zbytečným komentářům a splínům. :lol:
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3579
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Stanice M.Branice - Oslavany TT Kuehn/Tillig

Příspěvekod Tomáš » pon 26 říj, 2015 10:56 am

Já nejsem zásoben touto moderní technikou. Všechny finance cpu do vláčků. Něco jsem vyfotil mobilem,ale moc toho vidět není,bude to chtít nafotit jako celek.


takhle to bude asi líp jasné. Tam co leží ta fixa na kolejích by měla být zas. Budkovice
Přílohy
DSCN0518.JPG
DSCN0517.JPG
DSCN0514.JPG
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Stanice M.Branice - Oslavany TT Kuehn/Tillig

Příspěvekod miroslav lengyel » pon 26 říj, 2015 11:06 am

Fotka je dobrá,pro ilustraci stačí.Já foťák neužiju,takže na ho kupovat.Na dovolené mi na momentky stačí mobil nebo tablet a když chci udělat echt fotku,tak mám ještě poctivou zrcadlovku s pořádným sklem na kinofilm. :D
Pak že to nejde,sice jsem chvíli hledal tu fixu,protože jsem si dobře nepřečetl text. :D
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3579
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Stanice M.Branice - Oslavany TT Kuehn/Tillig

Příspěvekod Jeňa Sova » pon 26 říj, 2015 12:59 pm

Ferda píše:...OKD nikdy neměla elektrické mašiny, protože revírní koleje nebyly, dones nejsou, a patrně nikdy nebudou zcela elektrifikovány...


Sorry za OT, ale musím Ferdovi oponovat. :lol:

Obrázek

Tomáši, líbí se mi, že ses rozjel a začal stavět. Sice je to velký projekt, ale věřím v jeho zdárné dokončení. Jen tak dál. :)
Uživatelský avatar
Jeňa Sova
 
Příspěvky: 967
Registrován: stř 25 srp, 2010 10:43 am
Bydliště: pod Hostýnem...

Re: Stanice M.Branice - Oslavany TT Kuehn/Tillig

Příspěvekod Ferda » pon 26 říj, 2015 5:43 pm

Tak vidíš! A nám o tom zase nic neřekli! :twisted:

Ty dva prekabátené šroty určené k přetahům nepočítám.

Předpokládal jsem, že Tomáše zajímala spíše situace ve 3. epoše. Alespoň tak mi to vyznělo. Navíc po revoluci už to není ta OKD Doprava, jak jsem ji znal. To se začaly dělat různé experimenty a bádali i nad tím jak a čím vozit do zahraničí. Ostatně na tu 181 s Wapkami poukazuje i sám Tomáš.
Stále platí, že po revíru jezdit nemohou, protože tam ty špagáty prostě nejsou.
H0 III-IV. Dokonalost je sen!
Uživatelský avatar
Ferda
 
Příspěvky: 1583
Registrován: stř 07 říj, 2009 3:34 pm
Bydliště: Ostrava

Re: Stanice M.Branice - Oslavany TT Kuehn/Tillig

Příspěvekod Tomáš » úte 27 říj, 2015 6:57 pm

No já bych řekl,že už jsem v epoše IV. :D
A tím je ta věc celkem komplikovaná. Konec 60.let už je na mě moc pozdě,jednak jsem v té době ještě nebyl ani v plánu a jednak se mi nehodí pořizovat "parní trakci " 556.0. Na přelomu 60. a 70. let se pro mě situace vůbec nelepší.Zajíždí sem řady 434.2 depa Brno dolní. No a pak 1975 už funguje lanovka a o nákladní vlaky se starají Brněnští „pielsticky“. = který samozřejmě taky nemám.
Parní trakce na rameni skončila asi 1972 se stavbou nového mostu z Vítkovic. No a 80.léta.co už si pamatuj, 742 a 753 a na Krumlov Jihlavský 751 . To,ale moc pravda být nemusí,protože v té době jsem rozlišoval pouze Brejlovce a Zamračenou....

Takže v době 1975-1985 se tam už uhlí vozilo jen lanovkou a vlakem pouze při poruše. A to o složení vlaků moc záznamu není. dodnes se někteří přou,zda byl v Oslavanech i Sergej. Pak důl Jindřich II zavřeli a bylo po uhlí.

Takže budu muset stejně asi improvizovat. "Místní" vlaky z Jindřicha budu vozit 751 a 753 za pomocí Es vozů a uhlí z "Ostravy" bude přivážet Sergej s Wap. No a pak místo písku budu vozit "šrot" ... Občas taky nějaký smíšený vlak až do Hrušovan. Taky by se Dalo vozit palivo do Dukovan,ale Rakšice budu stavět až v dalším životě. :D
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Stanice M.Branice - Oslavany TT Kuehn/Tillig

Příspěvekod milan ferdián » stř 28 říj, 2015 7:49 am

Ferda píše:Stále platí, že po revíru jezdit nemohou, protože tam ty špagáty prostě nejsou.

Nejsou,no řada modelářů si plete sever moravy se severem čech :D .A po té obrovské redukci tratí na báňské a zrušení řadu šachet se divím,že tam ještě něco jezdí.Už se mluví o tom,že se zavře i ten zbytek šachet co u nás zůstal.Tož vypijeme si ten kalich hořkosti až do dna :x .
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12136
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Stanice M.Branice - Oslavany TT Kuehn/Tillig

Příspěvekod miroslav lengyel » stř 28 říj, 2015 8:32 am

Ten váš místopis neznám,ale my snad jezdíme ze Švermy tramvajema. :idea:
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3579
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Stanice M.Branice - Oslavany TT Kuehn/Tillig

Příspěvekod milan ferdián » stř 28 říj, 2015 8:39 am

miroslav lengyel píše:Ten váš místopis neznám,ale my snad jezdíme ze Švermy tramvajema. :idea:

Jasně.... :mrgreen:
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12136
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Stanice M.Branice - Oslavany TT Kuehn/Tillig

Příspěvekod Tomáš » stř 28 říj, 2015 9:00 am

milan ferdián píše:
Ferda píše:Stále platí, že po revíru jezdit nemohou, protože tam ty špagáty prostě nejsou.

Nejsou,no řada modelářů si plete sever moravy se severem čech :D .A po té obrovské redukci tratí na báňské a zrušení řadu šachet se divím,že tam ještě něco jezdí.Už se mluví o tom,že se zavře i ten zbytek šachet co u nás zůstal.Tož vypijeme si ten kalich hořkosti až do dna :x .


Hm,já jsem si právě myslel,že principem jde o stejný úkol :? Převoz uhlí z dolu do nějaké elektrárny,nebo skladu.Akorát v Čechách se uhlí kutá na povrchu a vy na Moravě musíte pro něj lízt do díry. Popravdě živě jsem to nikdy neviděl. Trochu líp si to představit umím u toho povrchového dolu. Z Ostravy znám jen tu velkou koksovnu a tam těch wapek stálo slušný množství.

Jen mě tak napadá : S.Morava stejnosměrné napájení , S.Čechy stejnosměrné napájení, má to nějakou souvislost s tím uhlím,nebo to je jen náhoda? No rozmanitost lokomotiv je u vás podstatně větší.
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Stanice M.Branice - Oslavany TT Kuehn/Tillig

Příspěvekod Barbucha » stř 28 říj, 2015 9:02 am

milan ferdián píše:
Ferda píše:Stále platí, že po revíru jezdit nemohou, protože tam ty špagáty prostě nejsou.

Nejsou,no řada modelářů si plete sever moravy se severem čech :D .A po té obrovské redukci tratí na báňské a zrušení řadu šachet se divím,že tam ještě něco jezdí.Už se mluví o tom,že se zavře i ten zbytek šachet co u nás zůstal.Tož vypijeme si ten kalich hořkosti až do dna :x .


To se furt sklízí, sklízí a neseje. Pak to uhlí dojde :mrgreen:.
DR, H0, epocha III c, v neplánované pauze.
Uživatelský avatar
Barbucha
 
Příspěvky: 2311
Registrován: pát 06 čer, 2008 7:20 am
Bydliště: Brno

Re: Stanice M.Branice - Oslavany TT Kuehn/Tillig

Příspěvekod milan ferdián » stř 28 říj, 2015 9:28 am

Tomáš píše:Hm,já jsem si právě myslel,že principem jde o stejný úkol :? Převoz uhlí z dolu do nějaké elektrárny,nebo skladu.Akorát v Čechách se uhlí kutá na povrchu a vy na Moravě musíte pro něj lízt do díry. Popravdě živě jsem to nikdy neviděl. Trochu líp si to představit umím u toho povrchového dolu. Z Ostravy znám jen tu velkou koksovnu a tam těch wapek stálo slušný množství.

Tak zde by se určitě rozpovídal Hank.Uhlím se zásobovalo nejenom ta tebou zmiňovaná koksovna a bylo jich daleko více na naššem území.Elektrárna v Třebovicích,podniky,domácnosti,pohostinství,hotely,školy atd.Uhlím se jen netopilo,ale používalo i v chemickém průmyslu.Dalším faktorem byl potom vývoz do ostatních krajů,zemí,států.

Tomáš píše:Jen mě tak napadá : S.Morava stejnosměrné napájení , S.Čechy stejnosměrné napájení, má to nějakou souvislost s tím uhlím,nebo to je jen náhoda? No rozmanitost lokomotiv je u vás podstatně větší.

Nemá,ale nemohu potvrdit ani vyvrátit.Co se týče lokomotiv,tak "Báňská dráha" měla své parní lokomotivy.Většinou se jednalo o pětispřežky řady 514.0.
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12136
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

PředchozíDalší

Zpět na Modelové kolejiště

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: 201, playback a 2 návštevníků