
Radek
Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký
VojtikJ píše:milane tady o to nešlo, šlo o to že rawen zmínil že odvratnou výhybku nepřestaví když nemusí, tak jsem jen nastínil skutečnost
milan ferdián píše:Už vidím mašinfíru manipulaku s obrovským svazkem klíčů,s fredem,svazkem karet,jak lítá okolo modulu stanice.....
fulda píše:milan ferdián píše:Už vidím mašinfíru manipulaku s obrovským svazkem klíčů,s fredem,svazkem karet,jak lítá okolo modulu stanice.....
... a to celé 6x rychleji než v reálu, protože má rychlejší modulovej čas
(BTW: ten se svazkem klíčů je výpravčí...)
milan ferdián píše:fulda píše:milan ferdián píše:Už vidím mašinfíru manipulaku s obrovským svazkem klíčů,s fredem,svazkem karet,jak lítá okolo modulu stanice.....
... a to celé 6x rychleji než v reálu, protože má rychlejší modulovej čas
(BTW: ten se svazkem klíčů je výpravčí...)
Jindřichu,Jindřichu v digitálu jsi nepřekonatelnej,ale na D3 bych tě nepustil![]()
![]()
Ale přesně tak to je. Možná se zatím setkáváte jen v úzkém kroužku a všichni to máte stejně "nastavené", ale časem, na běžných provozních setkáních, kde je spousta různých lidí, to tak přesně bude. Proč vlastně myslíte, že skutečná železnice provádí ty klíčové orgie s kontrolními zámky? Právě proto, aby k postavení odvratu (a spoustě jiných dalších jakoby "zbytečných" fíčur) personál donutila.VojtikJ píše:...šlo o to že rawen zmínil že odvratnou výhybku nepřestaví když nemusí...
Ano - vzdálenost mezi ovládacími prvky místně stavěných výměn se u nás počítá na centimetry, u skutečné dráhy na desítky až stovky metrů.fulda píše:... a to celé 6x rychleji než v reálu, protože má rychlejší modulovej čas
Morris Zapp píše:Ano - vzdálenost mezi ovládacími prvky místně stavěných výměn se u nás počítá na centimetry, u skutečné dráhy na desítky až stovky metrů.
A co takhle urychlit nejde (posun modelovou rychlostí v modelově dlouhé stanici), no tak s tím prostě musí konstruktér GVD počítat.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků