Posílám pár náhledů z Wintracku. Toto je první verze, ta, co se mi více líbí. Trošku popisu:
Vyjedeme z tunelu do přednádraží, rychlost je zde 80 km/h, do odbočky 60 km/h. Všechny čtyři koleje jsou dopravní a dá se z nich odjíždět do trati. Po pravé ruce je vlečka, kde stojí 781 s vozy Falls, po levé ruce klesá lokálka z nedaleké části města. Zhruba v půlce stanice vidíme vpravo silně zanesenou manipulační kusou kolej pro nakládku dřeva, na které se právě nakládají dva Easy s Prasátkem 701. Za touto kolejí se objevuje malá budova výtopny, kde nocuje místní záloha 710 a právě probíhá oprava KMV 810. Před budovou stojí na kanále další 810. Strojvedoucí ji prohlíží zespoda a chystá se ji nazbrojit naftou, protože kolega večer nestíhal a po odstavení utekl rovnou na vlak domů. (Koho mi to připomíná?

) Po levé straně naproti depa je dlouhá manipulační kolej, na kterou se ze strany přednádraží přistavují vozy ke skladišti s rampou a ze strany osobní stanice vozy s poštou či spěšninami. Ze strany skladiště se nachází krátká výtažná kolej a je také možno využít krátkou kusou kolej ať už pro manipulaci bez zásahu do zhlaví stanice, odstavení vozu či hnacího vozidla mezi výkony. Ale tady už naše 754 dojíždí výběhem, houpne to s námi doprava a plynule zastavujeme na 3. koleji. Vpravo od nás je 5. kolej s osobním vlakem tvořeným vozovou jednotkou Bpjo a lokomotivou 750, vlevo pak zkrácená 1. kolej, na kterou bude zanedlouho přistaven KMV 810 do koncové lokálky. Na 2. koleji právě bzučí promazávací čerpadlo motoru KS6 310 DR, aby o minutku později místní nádraží prořízl zvuk legendární Zamračené v čele rychlíku. Rychlíky s poštovním vozem běžně přijíždí na 4. kolej, staniční záloha vytáhne kus soupravy, příjezdová lokomotiva přestaví poštovní vůz k rampě a po nasunutí soupravy zálohou na volnou kolej najíždí do zpět do čela vlaku. Nejkratší kolej, a to je právě 4. kolej, měří 140 cm. Výhybky jsou povětšinou EW3. Staniční zálohu zde tvoří dvě lokomotivy a to Rosnička 710 pro manipulaci s osobními vozy a Prasátko 701, které slouží spíše k manipulaci vozů okolo skladiště. Vrátím se k lokálce, protože mezitím je již KMV 810 připraven k odjezdu. Na lokálku se dá dostat z jakékoliv staniční koleje, nejčastěji však odjíždí z 1. krátké kusé koleje. Po většinu roku zde jezdí solo 810, na ranních a odpoledních spojích dobírá vůz 010. Maximální kapacita soupravy je 810 + 3x 010 + 810, která se objeví jen jednou za rok při místním čerstvě založeném metalovém festivalu

. Občas se zde objeví Mn s Rosničkou či Prasátkem (záloha ze spodní stanice), to když 742 nebude moci pro spoustu posunu vyjet s jedním, dvěma vozy nahoru. Trať do horní koncové stničky stoupá opravdu příkře, je zde sklon 3,3 cm/m. Stanička je krátká, ale má i svou zpevněnou plochu pro nakládku/vykládku zboží pro místní drobné čerstvě vznikající poctivé podnikatele. Celá situace bude umístěna do období těsně po převratu, tudíž je možno občas vidět ještě vozidla ČSD a právě ty nové, poctivé podnikatele
