Barbucha píše:Mám problémy na části, kterou jsem dělal jako první, takové dětské chyby. Blbě zatížená a částečně zaštěrkovaná kolej před levým zhlavím se stočila do mírné vrtule. Vibrační bruskou upraveno a napraveno. Izolovaná spojka uhnula ve zaštěrkované koleji (nikdy nepoužívat izolované spojky), upraveno kleštěmi, doladěno bude tavnou pistolí

. Další spojka v tunelu a zvětšený rozchod kolejí. Vyřezáno, dneska budu vkládat nové koleje. Urvaný jazyk angličana, mám podezření na Příšeru

, angličan za 800

na cestě, bude se trhat, vyměňovat a znovu heftovat.
Tobě se povedlo urvat jazyk na angličanu od Fleischmana?

To bys měl nafotit a poslat do síně slávy do Německa.

S izolačními spojkami problém nemám a rozchod je všude fajn,jen ještě musím doladit ty přechody,ale štěrk už dorazil,takže se do toho ve čtvrtek(snad)pustím.Dnes valím do Chebu a zítra do Nové Vsi nad Lužnicí,takže udělám prd.

Uvidím jak víkend,má být hnusně,tak jestli nepůjdu do práce a kolega mi přiveze diody,tak začnu z druhým zhlavím a SN.
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.